apua nyt hei !

mitäminäteen

joo eli oon 14 , kohta 15v tyttö. olen seurustellut poikaystäväni kanssa kolme kuukautta ja olemme jo harrastaneet kuukauden ajan seksiä.. mutta nyt viime viikolla poikaystäväni tuli meille yöksi ja hän oli juonut vähän , ei paljoa. taino puol litraa 18%... emme ole ennenkään käyttänyt ehkäisyä, olemme aina keskeyttäneet yhdynnän ettei ole lauennut sisään. en käytä myöskään pillereitä..
mutta nyt mielessäni on vain pyörinyt että kun hän oli kännissä ja että se tais laueta sisälle.. menkat pitäs alkaa kahden viikon päästä, pelottaa ihan älyttömästi että alkaako vaiko ei...

voin heti aluksi sanoa sen että en ole abortin kannalla. en yhtään , hyi. ei se vain olisi oikein ihmiselämää kohtaan. et mielummin pitäisin lapseni..
Mutta jos nyt olen raskaana , ja menkat eivät ala kahden viikon päästä , enkä halua tehdä aborttia tai sitä kaavinta juttua.. niin mitä mun pitäs tehdä ?!?

olen jutellut poikaystäväni kanssa siitä jos pitäisin lapsen.. ja hän lupasi tukevansa minua vaikka olisimme vain kavereita. mutta ainahan kaikistä lupauksista ei voi pitää..

auttakaa mua ihan oikeesti.. ja haluisin mielummin neuvovaa asiaa enkä pelkästään kommentteja et ' tee abortti , ei sulla oo mahollisuuksia kasvattaa lasta'.. kukaan ei voi sanoa nuin , koska ei tiedä tarkemmin taustojani..
et jos täällä liikkus jotain minu kaltasia , ni voisko auttaa..

oon hukassa..

2

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee raskaustesti

Voit ostaa sellaisen kaupasta ja tehdä kotona. Käy myös terkkarilla!

Jos et ole raskaana, niin alkakaa poikaystäväsi kanssa käyttää oikeaa ehkäisyä. Keskeytetty yhdyntä ei sellainen ole. Kysykää neuvoa terkkarilta.

Jos olet raskaana, niin terkkari neuvoo sinua eteenpäin siinäkin asiassa. Aborttiin sinua ei pakoteta. Raskaus on mahdollista keskeyttää alkuvaiheessa myös lääkärin antamalla pillerillä, mutta raskaana olevia ei pakoteta minkäänlaiseen raskauden keskeytykseen, vaan päätös olisi sinun.

Jos lapsen pitäminen ei onnistuisi, niin adoptio on ihan hyvä vaihtoehto. Tärkeintä nyt kuitenkin on, että menet sinne terkkarille: jos olet raskaana niin tarvitset erityistä huolenpitoa ja seurantaa koska olet noin nuori, ja jos et ole raksaana niin tarvitset joka tapauksessa ehkäisyneuvontaa.

Ja aivan välittömästi hankkikaa poikaystäväsi kanssa kondomeita. Ei enää yhtään seksikertaa ilman niitä tai terkkarin/lääkärin määräämää ehkäisyä.

• Kerro äidille

Äidillesi tai isällesi voisit myös kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      265
      10005
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      192
      5714
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      167
      5284
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      76
      4923
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3193
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      0
      2570
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2479
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2299
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      355
      2059
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      24
      1875
    Aihe