apua nyt hei !

mitäminäteen

joo eli oon 14 , kohta 15v tyttö. olen seurustellut poikaystäväni kanssa kolme kuukautta ja olemme jo harrastaneet kuukauden ajan seksiä.. mutta nyt viime viikolla poikaystäväni tuli meille yöksi ja hän oli juonut vähän , ei paljoa. taino puol litraa 18%... emme ole ennenkään käyttänyt ehkäisyä, olemme aina keskeyttäneet yhdynnän ettei ole lauennut sisään. en käytä myöskään pillereitä..
mutta nyt mielessäni on vain pyörinyt että kun hän oli kännissä ja että se tais laueta sisälle.. menkat pitäs alkaa kahden viikon päästä, pelottaa ihan älyttömästi että alkaako vaiko ei...

voin heti aluksi sanoa sen että en ole abortin kannalla. en yhtään , hyi. ei se vain olisi oikein ihmiselämää kohtaan. et mielummin pitäisin lapseni..
Mutta jos nyt olen raskaana , ja menkat eivät ala kahden viikon päästä , enkä halua tehdä aborttia tai sitä kaavinta juttua.. niin mitä mun pitäs tehdä ?!?

olen jutellut poikaystäväni kanssa siitä jos pitäisin lapsen.. ja hän lupasi tukevansa minua vaikka olisimme vain kavereita. mutta ainahan kaikistä lupauksista ei voi pitää..

auttakaa mua ihan oikeesti.. ja haluisin mielummin neuvovaa asiaa enkä pelkästään kommentteja et ' tee abortti , ei sulla oo mahollisuuksia kasvattaa lasta'.. kukaan ei voi sanoa nuin , koska ei tiedä tarkemmin taustojani..
et jos täällä liikkus jotain minu kaltasia , ni voisko auttaa..

oon hukassa..

2

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee raskaustesti

      Voit ostaa sellaisen kaupasta ja tehdä kotona. Käy myös terkkarilla!

      Jos et ole raskaana, niin alkakaa poikaystäväsi kanssa käyttää oikeaa ehkäisyä. Keskeytetty yhdyntä ei sellainen ole. Kysykää neuvoa terkkarilta.

      Jos olet raskaana, niin terkkari neuvoo sinua eteenpäin siinäkin asiassa. Aborttiin sinua ei pakoteta. Raskaus on mahdollista keskeyttää alkuvaiheessa myös lääkärin antamalla pillerillä, mutta raskaana olevia ei pakoteta minkäänlaiseen raskauden keskeytykseen, vaan päätös olisi sinun.

      Jos lapsen pitäminen ei onnistuisi, niin adoptio on ihan hyvä vaihtoehto. Tärkeintä nyt kuitenkin on, että menet sinne terkkarille: jos olet raskaana niin tarvitset erityistä huolenpitoa ja seurantaa koska olet noin nuori, ja jos et ole raksaana niin tarvitset joka tapauksessa ehkäisyneuvontaa.

      Ja aivan välittömästi hankkikaa poikaystäväsi kanssa kondomeita. Ei enää yhtään seksikertaa ilman niitä tai terkkarin/lääkärin määräämää ehkäisyä.

    • Kerro äidille

      Äidillesi tai isällesi voisit myös kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe