Heips! Oon tässä miettiny, että pitäiskö mennä jo lääkärille valittamaan hengenahdistuksista ja hetkellisistä rintakivuista.
Niitä ei ilmene koko ajan, vaan ehkä vain yskiessä, nauraessa tai pikaisen kävelyn jälkeen. Ei kuumetta, eikä varsinaista yskää, silloin tällöin muutama yskähdys.
Oon pari viikkoo kuitenkin vähä ollu flunssassa, mutta silti koko ajan ollut liikkeessä?
Hmmmm onkohan tämä ohimenevää vaiko mitä...ei muuten väliä mutta viikon päästä synttärit ja haluisin olla terveenä......
hengenahdistuksia
4
160
Vastaukset
- kyllä
Lääkäriin vaan !
Kuulostaa rasitusastmalta! :(
Hakeuduhan pikaisesti tutkimuksiin, koska
hengenahdistus on aina tutkittava!!!- kyllä
..tai sitten voi olla sydänlihastulehduskin, koska olet ollut vasta kipeänä..
Mene heti huomenna päivystykseen!!!
- selviytyjää
tai sitten pahimmassa tapauksessa embolia
- .xxxx.
Tunne rinnassa, epämääräinen flunssa, ei kuumetta, vähän yskähtelyä, nämä oireet sopii moderniin mykoplasmaan, eli sekin kannattaa ehdottomasti testata vasta-aine verikokeella(ei crp:llä), vaikka sitten yksityisellä, jos TK-lääkäri kieltäytyy.
Oli mikä tahansa, vältä kaikkea rasitusta ja lääkäriin, sydänfilmi luulisi olevan ainakin rutiinikoe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566