Arveluttaa.... :((

JagofHearts123

Tervehdys,Olen seurustellut täysi-ikäisen tytön kanssa noin 4kk (Itse olen vielä ala-ikäine) .Suhteemme alkoi hyvin kunnes minulle iski mustasukkaisuus/luulot että jos tämä tyttö pettäisi minua

Kaikki alkoi siitä kun olimme kaverin kanssa viettämässä iltaa ja pietimme hauskaa minä itse "sammuin" sohvalle heräsin aamulla ja etsin tyttökaveriani ja tätä kaveria ja se näky oli paha. Samassa sängyssä olivat ja vähillä vaatteilla (tää mies oli ihan alasti) ja tyttökaverini toppi päällä ja pikkuhousut.... Heti iski luulot että oliskohan he harrastaneet seksiä sielä yöllä... Kysyin päivällä tyttökaveriltani että tapahtuko sielä mitään hän vastasi kieltävästi.Sitten kysyin tältä jätkältä hän vastasi että hän ei muista... Olin niin sadantuhannen varma että sielä tapahtui jotain.Mutta eivät vaan halua myöntää asiaa...Päätin aina jonku aikarajan välein kysyä että tapahtuko sielä mitään mutta samaa vastausta tulee tältä jätkältä .Taas tyttökaverilla menee hermot kun kyselen tätä asiaa..


Viime viikonloppuna kysyin häneltä uudestaa asia ku olin hänen lähellä face to face.Joten kysyin häneltä sitä asiaa kunnes huomasin että tyttökaverini sydämenlyönnit nopeutuivat tosinopeasti kun pidin (jostain kumman syystä kättäni sydämmen lähettyvillä)
puhe oli tyttökaverilla hidasta ja vaan sain lyhyitä vastauksia .Hänen sydämenlyöntistä jatkui vaan nopeampaa tahtia ihan kun hänellä olisi ollut aivan valtavia paineita kun meni ihan tiukaksi koko akka...Alkoi heti hieromaan minua ja jotain muuta hästäämään...Mitä pidemälle kysyin näitä kysymyksiä sitä enemmän pulssia tälle tytölle tuli (esimerkki kysyin häneltä että mikä oikeutti teitä molempia ottamaan vaatteita pois) tyttövastasi "en tiedä" ja sydän vaan hakkasi tällä tytöllä ja sittenpä se lähtiki poes.... (ei erottu)

KERTOKAA IHMISET ONKO TUO VALEHTELUN MERKKIÄ ja kannattaako tuommosen kanssa olla minkäänlaisissa tekemisissä?! PLZZ

29

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zorro

      Jätä se huora. Naisilta ei saa näissä asioissa suoraa, rehellistä vastausta, usko pois. Mitä väliä sillä on tapahtuiko jotain vai ei? Samassa sängyssä ei olla vain "juttelemassa".

    • tiara2

      Silmät ovat sielun peili. Jos hän ei olisi pettänyt sinua niin ei hänen pulssinsa nopeutuisi tuolla tavalla. Eikä hän myöskään hermostuisi sinulle kun kysyt asiaa, vaikka toisaalta liika epäileminenkin voi vaikuttaa hermostumiseen. Miksi hän ylipäätään nukkui tämän miehen kanssa samassa sängyssä? Hieman epäilyttävää touhua. Itse en tuollaista käytöstä sallisi!

      • JagofHearts123

        Ihmetteln tuota kans kun meni aivan jäykäksi koko akka ku kysyin mitä sielä tapahtu/miksi hän meni sen viereen/mikä oikeutti vähentämään vaatteita...

        vastaus häneltä on aina sama "en tiedä"


    • JagofHearts123

      Olen pitkään miettinyt tuota asiaa mutta enpä ole saanut mitään aikaseksi

      uskon sen että varmasti harrastivat seksiä sielä...Koska mies munasillaan ja nainen pelkkä toppi ja pikkuhousut jalassa...

    • JagofHearts123

      Lisään vielä tähän että olen todella huolissani siitä mitä tyttökaverini tekee...
      ei enään näy facebookissa niin useasti mitä ennen...Tämä suhde on niin muuttunut...En saa yöllä unta koska pelkään koko ajan mitä hän voisi tehdä...Yleensä nämä luulot mitä minulla on ollut parisuhteen aikana ovat pitäneet suurimaksi osaksi paikkaansa (ESIM:Viimeksi kun seurustelin niin arvelin että tyttö pettäis minua.Noh sittenhän se päivä tuli kun tää tyttö kertoi minulle että hän pettänyt minua...Joten olin oikeassa...

      Olen niin jumissa tässä elämässä! :((

    • tiara2

      Ei varmaan helppo oppia luottamaan jos aikaisemminkin ollut vastaavia tilanteita. Voit vaan itse tehdä päätöksesi asian suhteen ja miettiä oletko onnellinen tyttöystäväs kans? Jos et voi luottaa häneen, ei parisuhdekkaan kyllä valitettavasti onnistu :( eikä sekään ole kiva jos joudut jatkuvasti epäilemään hänen tekemisiään. Omasta mielestäni sängyssä nukkuminen "kaverin" kanssa on liian typerä ajatus ollakseen sellaisena totta ja jos mies oli vielä alasti nähdessäsi heidät. Kyllä pitäisi tulla jokin todella järkevä selitys asialle, ennen kuin uskoisin ettei mitään ole tapahtunut. Mieti asioita rauhassa ja tee sitten päätös asian suhteen. Tsemppiä sulle! Kyllä ne asiat vielä aikanaan järjestyy! :)

    • jagofhearts123

      Kiitos Tiara2!

    • jagofhearts123

      Jatkanpa keskustelua/kyselyä täällä.Elikkäs keskiviikkona olin tulossa tyttökaverini luokse....Hän oli luvannut että hän ei juo alkoholia ollenkaan....

      Heti ku pääsin ovelle niin viina haisi ja pahasti suutuin hänelle ja huusin "oletko menny juomaan"... tyttö vastasi että tää ei ole mun pullo vaan tuon kaverin en ole juonut... Uskoin hetken tuon valheen mutta illan myötä selvisi että tää se viinapullo olikin tämän minun tyttökaverin

    • jagofhearts123

      Jatkan taas kyselyä tällä palstalla....

      Tyttökaveri lupasi että hän ei lähde baarii noh lauataina hän lähti sinne baariin ja lupas olla 30-40min sielä mutta olikin 4h! Kaverit soittelivat minulle että "akkas tanssiii baarissa muitten miesten kanssa ja käveli käsi kädessä jonkun miehen kans baarissa"....Tyttö Myönsi että hän tanssi toisten miehien kanssa baarissa.. mutta ei myöntänyt sitä että olisi kävellyt käsikädessä baarissa...

      hän valehteli koko ajan ku kyselin häneltä mitä hän teki sielä...

      ESIM: mitä teit baarissa hän vastasi "join vaan olutta ja istuin pöydässä"
      tiesin jo totuuden mutta silti hän vaan inisi/valitti että mikä minua vaivaa ku en muka usko häntä.....

      Mitä tämmöselle suhteelllee pitäisi tehdä?! :O

      • Terve.

        Laita se poikki heti. Se tyttö on sua vanhempi ja pitää pilkkanaan. Jätä se, mahdollisimman pian. Se miettii sit itsekseen et mitä haluaa ja sä voit etsiä itelles uuden tyttöystävän jos haluat.


    • jagofhearts123

      Olisi tietty paljon lisää tarinaa kerrottavana...Mutta täytyy varmaan sitten jättää tämä tyttö..

    • Lakonius

      vastaus ekaan kysymykseesi: he panivat.

    • jagofhearts123

      Mistä voit niin varma?

      (MUUTA ASIAA)

      Tyttöystäväni on alkanut käymään töissä oudosti... Hän menee tuntia aikasemmin töihin ja tulee aikasemmin poiskin sieltä.. Hänellä on tuntityölista johon hänen täytyy kirjoittaa määrätty tuntiaika mitä hän on ollut töissä.. Minun läsnäollessani hän ei merkkaa työtunteja paperille...

      LISÄKSI: Hänellä on joskus puhelin äänettömällä

      Epäilen että hän ei ole mennyt töihin lainkaan vaan seikkailu muualla..

    • jagofhearts123

      Lisäys! Tyttökaverilla tuli muutama viesti hänen kännyyn ja hän muka luki äänen ne mulle että hänen on mentävä nyt töihin....

      Elikkäs lähti nyt vasta töihin vaikka olisi pitänyt olla jo 10:ltä töissä ja lupas tulla takasi 3h päästä...

      Eipä oo ennen koskaan tarttenut mennä näin myöhään töihin hänellä....

      MIELIPITEITÄ???? ASIAAN?!

    • se panee, soita sille vaikka ens kerralla "töihin" tai mee vastaan..

    • jagofhearts123

      Panee milloin?? jos menisin häntä vastaan niin hän ajattelisi että luuleen että hän pettää sitä tai jokin on vialla joten EI

      (EILINEN TAPAHTUMA)

      Tää tyttö nyt meni sitten sinne töihin ja lähti sieltä siihen aikaan kuin sovittiin mutta hän meni heti töitten jälkeen isänsä luokse...

      Tänään hänellä on jonkinlainen haastattelu johonkin (en tiedä mihin) anyway
      Hänellä oli aika sinne 10:ksi no soitin hänelle puoli 1 aikaan ja hän oli muka vielä sielä haastattelussa.???

      Kauan yleensä haastattelut kestävät?

      LISÄÄ NEUVOJA!

      PS Kirjottelen tänne aina lisää tapahtumia (JOISTA olen niin epävarma) että valehtelisiko tyttökaverini minulle vai pettääkö hän

    • jagofhearts123

      LISÄYS (unohdin mainita asiaa/kysyä)

      Olen huomannut että tää tyttökaverini on alkanut panostamaan ulkonäköään...

      Ennen hän laitto vaan ripsaria kun lähti töihin kunnes eilen hän laittoi taas

      -Puuteria
      -Tekoripset
      -Suoristi hiukset muotoili oikeen kunnolla ja oli tarkka niiden kanssa


      Eiköhän tuo ole merkki siitä että hän haluaa näyttää jonkun silmissä hyvältä??

      Koska ei minun läsnä ollessa käytä mitään muutaku ripsiväriä

    • jagofhearts123

      Jatkettaanpas taas keskustelua....

      Viikonloppu meni loppupeleissä ihan hyvin tyttökaverini kanssa :)


      Arki tuli ja tyttöystävä meni töihin

      Ihmettelin miksi hän ei ottanut takkia laukkuaan matkaan

    • Lakonius

      Pitääkö sun oikeesti nähdä se haarat auki jonkun alla, että uskot sen pettävän? Sä oot ihan sen vietävissä, eihän se voi mitenkään kunnioittaa sua, jos tottelet sen "määräyksiä" esim pysyä sisällä kunnes on saanut viestin lähetettyä & saa sut syyllistettyä kun kehtaat epäillä sen uskollisuutta... voivoi, Se kusettaa sua just niin kauan kuin annat sen kusettaa..

      • jagofhearts123

        haluan vaan olla täysin varma asiasta... vaikka tyttökaverini valehtelee hän jää siitä kyllä yllättävän nopeasti kiinni...


        olen varma siitä että tyttöystäväni on johonkin toiseen ihastunut tai haluaa näyttää hyvältä jonkun silmissä.


        töihin meno
        -meikkaa vielä entistä enemmän esim: puuteria tekoripset ripsiväriä hiukset suoristaa laittaa dödöä ja parmyyfiä


        -mitä nyt vaatetukseen tulee niin pukee tosi hyvännäkösiä vaatteita farkut paljastava paita jne...


        esim jos.lähdemme yhdessä jonnekkin niin eipä ei tää tyttökaverini meikkaa tai laita mitään hienoa päälle


    • no eipä paljon tuon varmempi voi olla, näkemättä itse panoa.. leiki seuraavis yhteisis bileissä nukkuvaa ja kuuntele lähe katsomaan mitä tapahtuu kun olet "unessa" jos haluat oikeesti nähdä "tyttösi" toisen kaverin alla/päällä

    • jagofhearts123

      Salainen_sami: Mitä vit***??

      Olen päättänyt olla välittämättä tästä tytöstä enään niin paljoa.... Siinä pettää jos uskaltaa pistää panoksesi kaiken sen mitä me olemme saaneet aikaan...

    • jagofhearts123

      Nyt se on sitten tapahtunut.... tyttö petti minua

      Viimeviikolla olimme kahdestaan baarissa ihan hyvin meni kunnes näin tyttöystäväni pussailemassa toisen miehen kanssa baarin ulkopuolella...

      Menin siihen väliin ja kysyin tytöltä että "mikä homma se tää on" tyttö vastasi "en tiedä..

      pisti niin vihaksi se toinen jäbä joka pussaili minun tyttökaveria että rupesin
      painimaan hänen kanssaan... loppu ilta PUTKASSA

      Seuraavana aamuna kysyin tytöltä että oliko mukava pussailla toista miestä, tyttö vastasi en oo kyllä ketään pussaillu...

      MIKSI YLIPÄÄTÄÄN EDES VIELÄ OLEN HÄNEN KANSSAAN...

      PETTÄNYT jo 2 kertaa...

      ei tää tyttö ole moksiskaan siitä ku hän petti minua "kaikki on niinku ennen" meininkiin... Pitäisikö minunki osallistua pettämiseen? :O

    • No nyt ainakin tiedät tilanteen. Mun mielestä on nolompaa olla muijan kanssa, joka pettää kuin olla ilman muijaa. Jotain itsekunnioitusta nyt peliin.

      Älä ole kynnysmatto!

      • jagofhearts123

        kyllä näin on! petti ja ei ole ollenkaan pahoillaan asiasta ei ole pyytänyt edes anteeksi...

        no syksyllä alkaa koulut ja tiemme eroavat näkisimme ainoastaan viikonloppusin.. tämähän VOI tarkottaa sitä että hänellä on viikot toinen mies ja sitten viikonloppuisin minä. kyllä tämä suhde.joutuu pakostaki loppumaan!


    • hohhohosdfa

      Höhhööö. Kylläpä sinä sinisilmäisenä hölmönä jaksoit kauan katsella. Kuten joku jo aikaisemmin mainitsikin: Pitääkö sun oikeesti nähdä se haarat auki jonkun alla, että uskot sen pettävän?

      • provottaja

        Selvä provohan tää koko juttu oli. Nyt kaveri naureskelee, kun sai aina jonkun vastaamaan.


    • jagofhearts123

      Noniin pienen tauon jälkeen taas tekstiä tänne.....

      Kokeilimme jatkaa suhdetta niissä merkin että itse olen eri paikkakunnalla (Koulussa) ja tyttö jäi sitten omaan paikkakuntaan.....

      Viimeviikonloppuna tää kaikki mitä olin epäillyt viimei tapahtui minun silmieni alla
      Vietimme aikaa baarissa aluksi sitten menimme minun veljeni luokse jatkoille...
      Sielä vietimme iltaa jonkun aikaa kunnes tää tyttökaverini pyysi minun veljeäni jonnekki (kaksin keskeistä asiaa)

    • jagofhearts123

      Lisää juttua...

      Olemme keskutelleet tän tytön kans monesti tästä tapahtuneesta tilanteesta ja vastaus aina sama joka kysymykseen esim "miksi petit minua" ja vastaus "En tiedä"

      Sen olen huomannut että hän häpeää itseään aivan mahdottomasti nyt...

      Itse en osaa sanoa katuuko tyttökaverini tätä tapahtunutta juttua....

      Veljeni on kumminkin pyydellyt anteeksi satoja kertoja ja on yrittänyt hyvittää tekonsa...

      EN ole kuullut vielä tän tytön suusta semmosta sanaa kuin "Anteeksi,Olen pahoillani"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe