Urpilaisesta jotain etsin ja törmäsin tällaiseen:
Pääasiallinen sisältö
Direktiiviä sovellettaisiin siinä määriteltyjä rahoitusvälineitä koskeviin transaktioihin, joissa vähintään yhtenä osapuolena on jonkin jäsenvaltion alueelle sijoittautunut direktiivissä määritelty finanssilaitos, joka toimii omaan tai toisen henkilön lukuun tai transaktion osapuolen nimissä.
Veron piiriin kuuluvat rahoitusvälineet
"Veron piiriin kuuluisivat ensinnäkin rahoitusvälineet, jotka on lueteltu rahoitusvälineiden markkinoista annetun direktiivin (2004/39/EY, MiFID) liitteen I osassa C, eli vaihdantakelpoiset arvopaperit (osakkeet, joukkovelkakirjalainat ym.), rahamarkkinavälineet (erilaiset muut velkasitoumukset), sijoitusrahastojen voitto-osuudet sekä määritellyt johdannaissopimukset. Toiseksi veron piiriin kuuluisivat strukturoidut tuotteet, joilla tarkoitetaan kaupattavia arvopapereita tai muita niin sanotun luottolaitosten vakavaraisuusdirektiivin 2006/48/EY 4 artiklan 36 kohdassa tarkoitetun arvopaperistamisen kautta tarjottavia rahoitusvälineitä ja niihin rinnastettavalla tavalla muodostettuja tuotteita, jotka kattavat muiden riskien kuin luottoriskin siirron."
Vähintäänkin strukturoidusti olen pihalla. Urpilainen väittää kyntävänsä samaa vakoa?
Ymmärrätkö Sinä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393