Salon katsastusasemat?

19+16

Olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä katsastusasemista? Hintataso, henkilökunta ym ym.

15

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+15

      Jos auto on kunnossa, niin mitä väliä henkilökunnalla on, hinnoissa tuskin on paljonkaan eroja.
      Auto kuntoon, leima paperiin ja baanalle.

      • 10+14

        Niin aivan... Menee ihminen minne vaan, niin siellä mistä saa hyvää palvelua on se paikka minne palaa. Vai käytkö sinä katsomassa kokovartalokyrpiä ihan siksi että "kunhan leiman saa autoon". Jos on mahdollisuus verrata/valita palvelu niin 99% ottaa varmasti sen hyvän palvelun kuitenkin...
        Sinunkin oli vaan pakko kommentoida tähän jotain mutta et kuitenkaan vastaa mihinkään aloittajan kysymyksiin.

        Itse käytän K1 -katsastusta ja olen ollut tyytyväinen henkilökuntaan ja hintoihin.


    • A.siakas

      K1:llä ystävällinen ja asiantunteva palvelu!

      • tyytyväinen SF - asi

        10 vuotta nämä monikansalliset katsastusasemat kuppasivat autoilijoilta rahoja, parhaimmillaan muistaakseni maksoin 90ehenkilöautoni katastuksesta.
        Nyt kun salossakin on yksi yksityinen joka on hinnoitellullaan sanut muutkin alentamaan hintojaan 60%, niin jo PERIAATTEN vuoksi käytän vain sitä ja tulevaisuudessakin vain sitä asemaa.
        - Ennen siis on ollut hinnoissa 60% ilmaa ja rahat ovat menneet englantiin ja ranskaan eläkerahasdtoille.
        - Älkää siis missään tapauksessa menkö näihin ns:vanhoihin asemiin, vaan sinne joka toimii nykyisin sen autoliikkeen yhteydessä.
        - Nyt loppuu autoilijoiden kusettaminen, satana!
        - Se SF- katsastus on se suomalainen ja yksityinen - muut ovat niitä verenimijöitä jossa rahamme menevät ulkomaille .


    • englantilaisille pas

      Joo, ei ikinä enää näihin niinsanottuihin VANHOIHIN KATSASTUSASEMIIN minäkää ihan periaattessa mene ikinä.
      Äänestää tekin jalannanne ja valitkaa se suomalainen.
      - Älkään antakon katsastumaksunne virrata verovapaaseen saaren ja ei sieltäkautta jonkin eläkeläisten kassaan.

      • utelia.

        Mutta saako Lidlissä käydä? Olen kuullut että se ei ole suomalainen yritys?


      • insinööri Immu
        utelia. kirjoitti:

        Mutta saako Lidlissä käydä? Olen kuullut että se ei ole suomalainen yritys?

        Kohta näillä vanhoilla asemila olisi katsastus makanut jopa 200e jos vanhat mummot olisivat siellä Englannin tai Ranskan eläkerahastoissaan päättäneet.
        - Mutta kilpailu onneksi pääsi valloilleen - nämä K1 ja A- katsastus ovat niitä verenimiäkatsastus firmoja.
        Minä ja suosin nykyisin tätän uutta SF katsastusta - meneepähän euroni suomeen , eikä englantilaisten eläkerahastoon.


      • verotsuomeen
        insinööri Immu kirjoitti:

        Kohta näillä vanhoilla asemila olisi katsastus makanut jopa 200e jos vanhat mummot olisivat siellä Englannin tai Ranskan eläkerahastoissaan päättäneet.
        - Mutta kilpailu onneksi pääsi valloilleen - nämä K1 ja A- katsastus ovat niitä verenimiäkatsastus firmoja.
        Minä ja suosin nykyisin tätän uutta SF katsastusta - meneepähän euroni suomeen , eikä englantilaisten eläkerahastoon.

        Mulla on ja tosi vittumaista kokemusta näistä salon katsastus asemista.
        Ensin kun ne olivat valtion hallussa, niin ne olivat kuin jotain tulliin verrrattavissa olevia virkamiehiä - suurin osa asiakkaista meni sinne saatanan peloissaan.
        No, sitten kun ne vapautettiin kilpalulle - nousivat hinnat pilviin ja alettiin keksejä tarjoilleen.
        Ei mennyut koskaan se keksien tarjoilu päähäni koska koko ajan hintoja nostettiin.
        NIIN PALJON MUAKIN VITUTTAA NÄMÄ ENGLANTILAISTEN ELÄKEJÄRJESTÖJEN taannoinen ja nykyinenkin toiminta että kotimaiseen menen katsastamaan aina.

        Ainakin verot maksavat suomeen , vaikka hinta olisikin sama, hinta on näin saatu samaksi koska monopoli on vihdoin murtunut.


      • utelia.s
        verotsuomeen kirjoitti:

        Mulla on ja tosi vittumaista kokemusta näistä salon katsastus asemista.
        Ensin kun ne olivat valtion hallussa, niin ne olivat kuin jotain tulliin verrrattavissa olevia virkamiehiä - suurin osa asiakkaista meni sinne saatanan peloissaan.
        No, sitten kun ne vapautettiin kilpalulle - nousivat hinnat pilviin ja alettiin keksejä tarjoilleen.
        Ei mennyut koskaan se keksien tarjoilu päähäni koska koko ajan hintoja nostettiin.
        NIIN PALJON MUAKIN VITUTTAA NÄMÄ ENGLANTILAISTEN ELÄKEJÄRJESTÖJEN taannoinen ja nykyinenkin toiminta että kotimaiseen menen katsastamaan aina.

        Ainakin verot maksavat suomeen , vaikka hinta olisikin sama, hinta on näin saatu samaksi koska monopoli on vihdoin murtunut.

        Mutta saako Lidlissä käydä kun se ei ole suomalainen yritys?


      • "Liideriin rekiretki
        utelia.s kirjoitti:

        Mutta saako Lidlissä käydä kun se ei ole suomalainen yritys?

        Meneppäs poika vain sinne Liideriisi hyvällä omallatunnolla, sehän edes hiukan panee hanttiin osuuskaupan ja K - kaupan monopoliasemille.
        Saloon pitäisi keskikaupungille toinen Liideri avata, ei tarttis noita ollikkalan mutuaisii niin paljon katsella ostosreissulla.


      • luikurijätkä oot
        "Liideriin rekiretki kirjoitti:

        Meneppäs poika vain sinne Liideriisi hyvällä omallatunnolla, sehän edes hiukan panee hanttiin osuuskaupan ja K - kaupan monopoliasemille.
        Saloon pitäisi keskikaupungille toinen Liideri avata, ei tarttis noita ollikkalan mutuaisii niin paljon katsella ostosreissulla.

        Tekopyhästi esität isänmaallista vain tässä katsastusasiassa

        Mutta satanen pois Suomesta on aina satanen pois, meni se sitten Lidlin ruokaan tai K1- tai A-katsastukseen.

        "- meneepähän euroni suomeen , eikä saksalaisten eläkerahastoon."


      • Maffiaa kehiin....
        luikurijätkä oot kirjoitti:

        Tekopyhästi esität isänmaallista vain tässä katsastusasiassa

        Mutta satanen pois Suomesta on aina satanen pois, meni se sitten Lidlin ruokaan tai K1- tai A-katsastukseen.

        "- meneepähän euroni suomeen , eikä saksalaisten eläkerahastoon."

        Lopetin ja käymästä Enolan katsastuksessa, kun kerran sinne tuli mustiin pukeutunut mies salkkuineen ja tyhjensi koko kassan salkkuunsa.
        Kysyin mihin viet rahat, sanoi olevansa salainen kuriiri ja vievän ne Englantiin rikkaille mummoille joilla on jo kaikkea, mutta lisää halajavat suomen köyhiltä.
        Mafian äijältä vaikutti, aivan kuin All Pacino olisi ollut - taisi kainalossakin pulloyttaa ase.
        Nyt katsastan kaikki kolme autoani vain ja ainosataan SF- katsastuksessa, jotta rahani jäävät kotimaahan.


      • Fiktio Fakta on
        Maffiaa kehiin.... kirjoitti:

        Lopetin ja käymästä Enolan katsastuksessa, kun kerran sinne tuli mustiin pukeutunut mies salkkuineen ja tyhjensi koko kassan salkkuunsa.
        Kysyin mihin viet rahat, sanoi olevansa salainen kuriiri ja vievän ne Englantiin rikkaille mummoille joilla on jo kaikkea, mutta lisää halajavat suomen köyhiltä.
        Mafian äijältä vaikutti, aivan kuin All Pacino olisi ollut - taisi kainalossakin pulloyttaa ase.
        Nyt katsastan kaikki kolme autoani vain ja ainosataan SF- katsastuksessa, jotta rahani jäävät kotimaahan.

        Samantapainen tapaus kävi minulla K1-asemalla kun olin oottamassa aikaa ilmoittautumiseeni.
        Pitkään mustaan nahkatakkiin pukeutunut mies asteli sisään euroopan omistajan elkein suoraa toimistoon jonka ovi visusti suljettiin.
        Kuulin kuinka kassakaappi aukaistiin ja kahinasta päätellen pantiin kassiin suuria setelinppuja käteistä.
        - Naurua,,,,heh, heh ei näistä suomen veroittaja kostu, nämä viedään Ranskan mummojen sijoitusrahastoon ja sitäkautta vanhojen mummojen läskiperseiden kasvattamiseen edelleen läskisimmäksin - kuulin oven takaa.
        - Samassa ovi avautui ja taisi muutama viisikymppinenkin pudota lattialle jotka hätääntynyt toimistotyttö heti poimi - äijän lampsiessa pitkä nahkatakki auki liehuen autoonsa, katsoin rekkaria ja taisi olla suurlähetyksen rekkarit alkunumeroineen.
        Lähdin siltä seisomalta uuteen SF- katsastukseen ja mietin miksi ei suomen valtio puutu valuutan maasta poisvientiin mitenkään.


    • ghg544

      Ite oon enolassa käyny. Paha on silleen arvostella kun japanilainen auto ollu aina kunnossa ja menny läpi. Mun mielestä ihan ystävällinen ja asiallinen henkilökunta. Kerran ottivat vielä tarkastukseen vaikka menin hyvin lähellä sulkemisaikaa.

    • Anonyymi

      Helpotusta a-katsastuksen jättämään autonkatsastuksen lopettamiseen Enolassa.
      Katsastus Enolassa jatkuu helmikuussa, näin kertoi samassa kiinteistössä autoja pesevä yrittäjä.
      Ei tarvii hakea kauenpaa leimaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe