Hei! Mistä saisi lisää voimavaroja? Olen tällähetkellä raskausviikolla 36 5 ja tuntuu, että olen todella todella uupunut. Olen ollut flunssassa melkein kolme viikkoa ja se vei todella voimiani. Viime aikoina yskä on rasittanut kovasti ja tänä aamuna vatsaani alkoi ns. supistella..ilmeisesti harjoitussupistuksia vasta.
Tuntuu, että alan olla kovin masentunut näiden erilaisten vaivojen kanssa. Olokin on tosi kömpelö, kun maha on niin suuri. Ärsyttää, että miksi vähän väliä on jotain ongelmaa..haluaisin olla terve ja hyvinvoiva. Uskoisin, että en kovinkaan pitkään aikaan halua hankkia lisää lapsia, koska tämä ensimmäinenkin raskaus on ollut loppuajasta todella raskas.
Mutta miten jaksaa, vinkkejä.. miten te muut jaksatte loppuraskauden vaivojen kanssa, mikä auttaa?
Mistä lisää voimavaroja?
1
180
Vastaukset
- lellu4
Hei!
Eihän sinun tarvitse jaksaa. Itse jäin aikoinani sairaslomalle jo pitkään ennen äippäloman alkua, koska oli vain niin raskasta olla töissä. Makasin päivät pitkät sohvalla ja luin romaaneja ja katselin elokuvia. Tiesin, että niihin ei olisi niin paljon aikaa sitten kun lapsi syntyy, etenkin toisen raskauteni kohdalla. Jos tarvitset apua kotitöihin, kannattaa hakea sitä vaikkapa www.tendea.fi -palvelusta. Heillä on nyt joulualekin, saat 50% alennuksen jäsenyydestä, kun kirjoitat alennuskoodikenttään Joulukampanja. Itse löysin sieltä lapsenvahdin!
Voimia sinulle! Yritä tehdä sellaisia asioita, joita jaksat tehdä ja joista tulee hyvä mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094