Minkä kokoinen (arviolta) on suurin koskaan "livenä" näkemänne lepotilassa oleva penis? Missä tilanteessa näit sen?
Suurin itse näkemäni mulkku oli eräällä inttikaverilla, levossa n. 12 cm pitkä ja lisäksi todella paksu. Ja vaikutti kaveri olevan melkoisen ylpeä varustuksestaan.
Iso lepomulkku
17
530
Vastaukset
- Asus ihan ite
Sehän on niin, että nälän nussimassa selkärepussa 12cm näyttää isolle. Toista se on meissä miehissä.
12cm on suht normaali mitta ja sellaista sinulla ei ole edes jäykkänä...
15-16 senttinen alkaa näyttämään kullilta ja sekään ei ole yläraja. Mutta sitä isommat ovat jo kovin harvinaisia.
Mikä on nälännussima selkäreppu? Asuksen nussima selkäreppu on kyllä tiedossa. Hän kuvittelee sitä venäläisen ilotytön römpsäkkeeksi ja panee sitä joskus harvoin, jos sattuu seisomaan, mitä ei usein tapahdu.- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
12cm on suht normaali mitta ja sellaista sinulla ei ole edes jäykkänä...
15-16 senttinen alkaa näyttämään kullilta ja sekään ei ole yläraja. Mutta sitä isommat ovat jo kovin harvinaisia.
Mikä on nälännussima selkäreppu? Asuksen nussima selkäreppu on kyllä tiedossa. Hän kuvittelee sitä venäläisen ilotytön römpsäkkeeksi ja panee sitä joskus harvoin, jos sattuu seisomaan, mitä ei usein tapahdu.Minulla on lepotilassa kylmänä, kurtussa 9cm, normaalisti 10 - 14cm. Joskus oikeen adres kun veressä, jännittää, niin on varmaan 7cm - oikeesti :) Löysänä olenkin mitannut vastikään.
Jäykkänä oli viimeisen mittauksen mukaan 17cm. Mittauksesta on aikaa.
No mutta; kaks lasta ja tyydytetty siippa, se riittänee oli mitta mikä tahansa? - Asus on RUNKKU
Asus ihan ite kirjoitti:
Minulla on lepotilassa kylmänä, kurtussa 9cm, normaalisti 10 - 14cm. Joskus oikeen adres kun veressä, jännittää, niin on varmaan 7cm - oikeesti :) Löysänä olenkin mitannut vastikään.
No mutta; kaks lasta ja tyydytetty siippa, se riittänee oli mitta mikä tahansa?Vittu että sä olet nolo!! Eiköhän jokainen palstalla tiedä sun kynämunasi mitat!!
Sulla on 11,5 cm ympärys eli keskivertoa ohuempi ja sun pituus on 12 cm ja kyllä, pienimuna aiheuttaa sinulle agrea ja mielenterveysongelmia!
Kaiken lisäksi olet mytomani joten keksi parempia satuja läski!! - Asus on RUNKKU
Asus ihan ite kirjoitti:
Minulla on lepotilassa kylmänä, kurtussa 9cm, normaalisti 10 - 14cm. Joskus oikeen adres kun veressä, jännittää, niin on varmaan 7cm - oikeesti :) Löysänä olenkin mitannut vastikään.
No mutta; kaks lasta ja tyydytetty siippa, se riittänee oli mitta mikä tahansa?Vaikka sulla ei olekkaan naista, mutta leikitään että on. Niin mitähän se sanoisi kun saisi lukea sun kirjoituksia täällä? Kun sinä raivoat ja uhkaat tappaa porukkaa? Olisiko "siippa" ylpeä?
- Asus ihan ite
Asus on RUNKKU kirjoitti:
Vaikka sulla ei olekkaan naista, mutta leikitään että on. Niin mitähän se sanoisi kun saisi lukea sun kirjoituksia täällä? Kun sinä raivoat ja uhkaat tappaa porukkaa? Olisiko "siippa" ylpeä?
Oijjoi että oot katkera ja tyhmä :)
Et tule kkinä saamaan elävää naista nysämulkkusi nussittavaksi :) Asus ihan ite kirjoitti:
Et tule kkinä saamaan elävää naista nysämulkkusi nussittavaksi :)Perusta Asus vertaistukiryhmä pilluasaamattomille... Voisit olla puheenjohtaja ja kai joku toinenkin jäsen siihen löytyisi.
- Asus on MYTOMANI
Asus ihan ite kirjoitti:
Et tule kkinä saamaan elävää naista nysämulkkusi nussittavaksi :)Asus, eiköhän se sulta löydy se nysämulkku!! Olet kertonut että sinulla on 11,5cm ympärysmitta munassa ja se on silloin OHUT!
Jos sinulla olisi sanomasi perus seitentoista senttinen, et sinä kymmentävuotta olisi täällä itkenyt ja raivonnut pientä keskikokoa. Mietippä sitä! - Asus ihan ite
Asus on MYTOMANI kirjoitti:
Asus, eiköhän se sulta löydy se nysämulkku!! Olet kertonut että sinulla on 11,5cm ympärysmitta munassa ja se on silloin OHUT!
Jos sinulla olisi sanomasi perus seitentoista senttinen, et sinä kymmentävuotta olisi täällä itkenyt ja raivonnut pientä keskikokoa. Mietippä sitä!Hah. Ai kummenen vuottako ootte (lue olet H-X) täällä olleet?
En minä oo ollut kuin 2009 alk. teiöle vitttuilemassa luuserit :) - Sä olet vitun tyhmä
Asus ihan ite kirjoitti:
Hah. Ai kummenen vuottako ootte (lue olet H-X) täällä olleet?
En minä oo ollut kuin 2009 alk. teiöle vitttuilemassa luuserit :)Vai et sinä Asus ole ollut kuin 2009 alkaen.
TAAS ASUS VALEHTELEE JA JÄÄ KIINNI VALEHTELEMISESTA!
"hALLOOOOOOOO!! 3.10.2007 13:07 "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4895406#comment-25967739
JOKAINEN PALSTALAINEN VOI TODETA ASUKSEN PUHUVAN TAAS PASKAA!! - mene asus hoitoon!!!
Asus ihan ite kirjoitti:
Hah. Ai kummenen vuottako ootte (lue olet H-X) täällä olleet?
En minä oo ollut kuin 2009 alk. teiöle vitttuilemassa luuserit :)JOKAINEN VOI TODETA ASUKSEN OLLEEN MYÖS 2006 VUONNA
"tajutkaa nyt saatana!" 26.1.2006 14:49
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2537530#comment-54203949 - Asus ihan ite :)
mene asus hoitoon!!! kirjoitti:
JOKAINEN VOI TODETA ASUKSEN OLLEEN MYÖS 2006 VUONNA
"tajutkaa nyt saatana!" 26.1.2006 14:49
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2537530#comment-54203949En ole ollut.. Sori.. Sinä ilmeisesti olet?
;) luiseriiiiii?'!! - Olet MYTOMANI
Asus ihan ite :) kirjoitti:
En ole ollut.. Sori.. Sinä ilmeisesti olet?
;) luiseriiiiii?'!!Elä kehtaa, jokainen näkee. Sulla on paskahousussa ja väittää ettei muka ole!! Haisee ja jokainen näkee sun ruskean tahran housuissa ja väität ettei ole!! HAHAHAH, pelle olet!!
- Hyppää kiikkuun
Olet MYTOMANI kirjoitti:
Elä kehtaa, jokainen näkee. Sulla on paskahousussa ja väittää ettei muka ole!! Haisee ja jokainen näkee sun ruskean tahran housuissa ja väität ettei ole!! HAHAHAH, pelle olet!!
Kato runkkari keksinyt uuden sanan ja viljelee sitä.
- kyllä kävi kateeksi
Turussa Karibian kylpylässä mustaihoinen teini-ikäinen poika / nuori mies. Arviolta 20 cm pitkä ja 4 cm paksu ympärileikattu mahtimela, ja vieläpä helvetin isot pallit. Siinä sitä sitten oli kiva suihkuun mennä omaa levossa 5 cm nysäänsä häveten.
Viimeisten palstatietojen mukaan se kutistuu 12-13 sentin hujakoille, kun siihen erektoituessaan pumppautuu verta.
Saitko selville, oliko sillä tummalla aivoja? Palstatiedot kertovat myös, että ISO KULLLI=PIENET AIVOT.
Ja myös onneton rakastaja tuo tumma varmaan oli. Huolimatta ympyräleikkauksesta, oli sillä tummalla pojalla sylttääntynyt nahkalutku, joka menee tupakkaholkkiinkin heittämällä.
Näitä kaikkia oppeja olen palstalta imenyt itseeni, kuin venäläinen prostituoitu suomiporon sarvea. Ja kohta alan kai jo melko varmasti ehkä kenties lähes uskomaankin niihin;)
- pippeleitäkokenut
Viimeisen tiedon mukaan karvaa on ympärillä..eri asia on se, että saisiko sellaisen käteensä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811