Sain joulukortin

arvan kyllä

En vaan tiedä keneltä kun lähettäjän nimi puuttui. Voi kuinka jännää! Oliko se salaiselta ihailijalta?

28

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidat

      puhua nyt potaskaa!

      • ap.

        Tuli se! Osoite oli aika vajaa..


      • se oli
        ap. kirjoitti:

        Tuli se! Osoite oli aika vajaa..

        dementikkomummoltasi
        Kiva, että joku muisti


      • ap.
        se oli kirjoitti:

        dementikkomummoltasi
        Kiva, että joku muisti

        Mummo kuoli jo -85. Jos se ei ole noussut jalotteleen, niin ei voi olla häneltä.


    • On se

      siltä se varmasti on

    • provo varmasti

      oot se joka on jo viikon toitottanu lähettäneensä jollekkin postia, siis ihan Itellan kautta, itsellekkö laitoit ja nyt yrität kusettaa tuolla viestillä että kortti on saapunu, vaikka et mitään edes ole saanu, kunhan provoot!

    • Hyvä idea!

      Hei, me kaikki voitais tällä palstalla lähettää omalle ihastukselle nimeton joulukortti!! Siinä ois ideaa, eiks vaan :)

      • nimi on pakollinnen

        enemmän olisi ideaa, jos siihen laittais lähettäjän nimen, minä ainakin laitoin,.


    • Vaaleakutrinen

      Mulle ei tule tänne kuin entisten asukkaiden joulukortteja ja pari olen jo repinyt ja heittänyt roskikseen.

      • entisten asukkaiden

        kirjeet ja kortit kuuluu viedä postiin!!


    • Vedellä käteesi

      Et ainakaan multa. Niin voit rauhassa

      • ap.

        Kiitos neuvosta. Välkky olet.


    • Minulta

      varmaan. Taisi unohtua puolet tiedoista.

    • Nimetön kortti ;)

      Laitoinpa minäkin nimettömänä eräälle miehelle joulukortin...

      mutta et tosin kuulosta häneltä, joten hyvää joulua myös sinulle ja toivottavasti kortin lähettäjäksi paljastuu iloinen yllätys.

      • jouluja myös sulle.

        Mikäs kuva sun lähettämässä kortissa sitten oli?


      • sipsi
        jouluja myös sulle. kirjoitti:

        Mikäs kuva sun lähettämässä kortissa sitten oli?

        Lähetinpä kerran minäkin kauan,kauan sitten joulukortin eräälle miehelle...) Nimi jäi vaan pois..) Ihmiset ne tekee tämöstä,,)


      • Nimetön kortti
        jouluja myös sulle. kirjoitti:

        Mikäs kuva sun lähettämässä kortissa sitten oli?

        ...Tähtitaivaalla joulupukki porotokkansa kanssa viemässä rakkautta säkeittäin Hänelle...Kuu on todistamassa tunteen syvyyttä...
        Kun kerrran kysyt... =)


      • minäkin myös
        jouluja myös sulle. kirjoitti:

        Mikäs kuva sun lähettämässä kortissa sitten oli?

        Luminen maisema, lunta, hopeista kiiltoa.
        Runo "Joulu saa, vaipuu maa rauhaan hiljaiseen, hetkeen kultaiseen. Sen suurin taika on yhteinen aika. Se tovin soi vain lempein kielin sitä kohti menkäämme joulumielin."

        Toiveena olisi yhteinen kahden keskinen aika Hänen kanssaan...


      • sipisi
        minäkin myös kirjoitti:

        Luminen maisema, lunta, hopeista kiiltoa.
        Runo "Joulu saa, vaipuu maa rauhaan hiljaiseen, hetkeen kultaiseen. Sen suurin taika on yhteinen aika. Se tovin soi vain lempein kielin sitä kohti menkäämme joulumielin."

        Toiveena olisi yhteinen kahden keskinen aika Hänen kanssaan...

        Hieno kirjoitus,...onnellinen hän, joka runon saa omistaa...)


      • minäkin myös
        sipisi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus,...onnellinen hän, joka runon saa omistaa...)

        Kiitosta vain, etsin tuota korttia "jokusen" hetken viime viikolla.

        Pahoin pelkään, etten näe enää häntä tänä vuonna. Olen hänestä todella kiinnostunut, enkä tiedä miten tämä voi olla mahdollista. Hänen kaunis katseensa teki mykistävän vaikutuksen... Vaan jäikö tämä nyt tähän sitten. Ehkä hänellä on vain kiire, vai huijaanko itseäni vain?


    • varmistaa.

      Sun ihustus muutti 1920 luvulla.

      • vai 20-luku?

        Kiitos. Korttihan oli hieno. :)


    • Niin tuota..

      Onko aloittaja nainen, vai mies? :)

    • Real A

      Mulle ei oo tullu ensimmäistäkään korttia :(

    • Maustepepper

      En laittanut joulukorttia...viestin kyllä. Ajattelin että vastaanottaja arvaisi. Varmaan arvasikin. Oli pakko laittaa, oli niin ikävä.

      • mitä piileskelet

        Eikö sen nyt olisi voinut laittaa sitten ihan nimellä?

        Mulle tuli kerran joulukortti ilman allekirjoitusta, mutta tunnistin käsialasta, se oli tätini joka oli tohkeissaan säheltänyt korttien aknssa ja pistänyt kaikki kortit menemään ilman allekirjoitusta :D!


    • apoteekkari

      Oletko huomannut tarkistaa sen postinleiman, josta näkee mistäpäin ja milloin se kortti on sinulle lähetetty?

      • Eihän postileima

        enää välttämättä kerro yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe