Gotlannin russponi?
Shettis?
Ja sellaset..., voiko muuten kevyt n.60kg ratsastaa monta kertaa viikossa russponil??
Kertokaa painorajoja näille?
moikkelis6
3
1252
Vastaukset
- minä
isoille (yli metrisille) shettiksille pitäisin painorajana 50kg, kevyessä käytössä (kerta viikkoon n. puolentunnin kevyt ratsastelu) 55kg ja pienille shettiksille 40-45kg.
russeille rakenteesta ja koosta riippuen, kevyille ja pienille 55kg, isoille ja raskaille 65kg.
eli jos painat 60kg, voit mennä isoilla russeilla useammankin kerran viikkoon, olettaen että poni on terve ja tottunut kantamaan muutakin kun 40kg kukkakeppejä. - ? wtf
kevyt 60 kg...
- 1ssu
ratsastuksenope tietää rajat.kysy häneltä.ja kaks vastausta saitkin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2496488Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364912Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,292674Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3192378Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1861586Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501565Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611399Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1361334- 361156
- 1821112