Tästä samasta aiheesta on tullut moniakin keskusteluja, mutta itselleni en ole löytänyt vastausta.
Laitoin tossa yks kerta taustakuvan (googlesta otettu) työpöydälle ja huomasin, että se oli siinä vain pari minuuttia ja sitten näkyikin vain musta tausta. Noh, laitoin sitten tietokoneen oman taustakuvan, mutta sekään ei pysynyt, mistähän johtuisi? Olen kattonut asetukset ja näyttäisi olevan kunnossa, mutta koneessa ei ole virallista windows 7. Vai saako tähän ollenkaan taustakuvaa ? Kurjaa katsoa pelkkää mustaa taustaa.
Toivottavasti joku osaisi tulla auttamaan. (:
Työpöydän taustakuva ei näy
6
560
Vastaukset
Kun kerran koneessa ei ole virallista Windows 7 niin voi olla että ongelma on aktivoinnissa. Windows toimii 30-päivää ilman aktivointia ja sen jälkeen ruutu muuttuu mustaksi ja osa toiminnoista menee pois päältä. Mm piraatti Windowseissa voi olla tätä ongelmaa.
- Epätoivoinen
Ja mitähän tuo aktivointi taitaa tarkoittaa?
Eli mä en saa enään tähän taustakuvaa, vai?
Anteeksi, oon aika huono näissä tietokone jutuissa. Epätoivoinen kirjoitti:
Ja mitähän tuo aktivointi taitaa tarkoittaa?
Eli mä en saa enään tähän taustakuvaa, vai?
Anteeksi, oon aika huono näissä tietokone jutuissa.Siis jos olet käyttänyt laitonta Windowsin aktivointiohjelmaa niin voi hyvin olla että se on aiheuttanut tuon ongelman. ( Piraatti Windowsin mukana tulee yleensä sellainen, jolloin Windowsia ei tarvitse aktivoida).
- Epätoivoinen
vapunen kirjoitti:
Siis jos olet käyttänyt laitonta Windowsin aktivointiohjelmaa niin voi hyvin olla että se on aiheuttanut tuon ongelman. ( Piraatti Windowsin mukana tulee yleensä sellainen, jolloin Windowsia ei tarvitse aktivoida).
Ahaa. :D
- pienoisohjelma
Mulla taas ei toimi pienoisohjelmat. Mistä moinen?
Onko sinulla siis laiton vai laillinen Windows?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058