Moi,
olen liikuskellut ympäri ämpäri Windows 7, koneeni on HP ProBook 4535s
Jonkin päivityksen yhteydessä ilmestyi kirjautumisikkunaan vaihtoehto sormenjälkitunnistukseen. Mutta en halua käyttää sitä lainkaan. Sitä paitsi kun klikkaan omaa kuvakettani niin se sormenjälkitunnistus rupeea kumminkin junnaamaan siinä ja sanoo lopuksi että ei toimi.
Siihen tuhraantuu ihan turhaan aikaa enkä edes halua koko toimintoa. Mutta vaikka olen valinnut disable (tjsp) kontrolleista, niin silti se aina tulee siihen häiritsemään.
Miksi koko toiminto ylipäänsä voi ilmestyä koneelle kysymättä käyttäjältä haluaako hän sitä. Ja sitten sen poisto vaikuttaa mahdottomalta ellei uskalla mennä registryyn näpelöimään niitä ihme koodeja ja arvoja.
sormenjälkitunnistuksen POISTO
7
3834
Vastaukset
Koneessa on yleensä sormenjälki tunnistin ohjelma jonka poistamalla sormenjälkitunnistin ei enää toimi. Poistaminen pitäis onnistua ihan normaalisti Ohjauspaneelista.
- kyllästynyt sälään
Kiitos mutta yritin jo sitäkin, se on kuulemma nimeltään digital persona tai jotain, mutta kun koneellani ei ole sellaista ohjelmaa niin ei sitä voi poistaakaan.
Kontrolleissa olen kokonaan poistanut tunnistuksen (koneen ei pitäisi enää reagoida ikään kuin minulla olisikaan sitä tunnistinta siis fyysisesti).
*vetti kun ottaa pannuun tällaset pakkotoiminnot joita ei ite ole pyytänyt eikä ladannut.
Entä oletko kokeillut mennä laitehallintaan ja katso sieltä että löytyykö sormenjälkitunnistinta. Jos löytyy poista se käytöstä.
- kyllästynyt sälään
Joo sen tein jo aivan aluksi, mutta poistolla ei ollut mitään vaikutusta.
- tässä ole hyvä
Authen Tec TrueSuite on ohjelma jonka poistat.
- kyllästynyt sälään
No ei löydy sellastakaan tältä läppäriltä.
- HHHHHHHPPPPPPPPP
Se on noita HP:n omia virityksiä. Löytyy jostain HP protection tools kansiosta. Joskus aikoinaan sain sen jollain konstilla pois tai ainakin disabloitua. Ei ole vaikea homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537