Mitä ollaan mieltä?
Onko Mitsubishi laatuauto
24
1642
Vastaukset
- .......
Myymälän Johtaja voi painua vittuun, täältä kyselemästä. Mene vaikka sinne Honda tai Tojo palstalle, ta oikeastaan vielä parempi Hanki elämä!!!
- nipponisti.
Laatuauto, mutta myynti on surkeaa.
- Ån se
19 - vuotias Colt päivittäisessä ajossa. On se.
- Meluton11
Ei uusi Colt ainakaan ole. Melu on hirveä verrattuna muihin pikkuautoihin!
- sehän onkin
Meluton11 kirjoitti:
Ei uusi Colt ainakaan ole. Melu on hirveä verrattuna muihin pikkuautoihin!
smartin pohjalevylle tehty.
- Sama äijä
Jaahas. Se on HERRA MYYMÄLÄN JOHTAJA löytänyt tiensä näillekkin sivuille.Tämä herra provoilee monien merkkien sivuilla. Jätetään kommentoimatta,ettei innostu suoltamaan lisää hengentuotteitaan.
- kärri
Kalliiksi on tullut kärry. On pakko pitää edelleen että saa sijoitukselle katetta. Ittekseni
sitä korjailen. Ei tule niin tyyriiksi. - ASX1
Ei. Hyvin tehty ja viaton, kestääkin. Vastaa japsi-intoilijoiden näkemystä laadusta, mutta ei tässä mitään ylellisyyden tai ajonautinnon vaikutelmaa ole. Hyvältä kuitenkin näyttää. Olisiko autojäljitelmä sopiva nimitys ASX:lle??
- joopajoo.
Eihän laatua noin määritellä.
Se on se laatu mitä ASX:n hintaan voi olettaakkin saavansa. Parempiakin löytyy, ladot vaan lisää tuohta tiskiin. :)
Toyota tosin teki jo 20 vuotta sitten päätöksen, ettei edullisia malleja, ja luxus autoja voikkaan euroopassa ja USA:ssa myydä samalla merkillä, ja loivat sitten lexuksen.
Vaikka autothan ovat täysin samaa toyotan tekniikaa, tulevat samoilta toyotan tehtailta. Japanissa suuri osa niistä jopa myydään suoraan alkuperäisen merkin alla.
- kohta 500tkm
On - ehdottomasti. Nimittäin tämä vuosimallin 1991 Lancer on mainio peli. Mukavan tehokas kone (90 hv) tämän hintaluokan autoissa. Kulutus erittäin edullinen ja edelleen 22 vuotiaana toimintavarma. Myönnetään, että monta remppaa on vuosien varrella tehty (kannen vaihto ja tukivarret, sekä vaihdelaatikon laakerit), mutta eipä siinä kun auto on toiminut pitkään moitteettomasti em. huoltojen jälkeen. Vaihdelaatikkokin toimii loistavasti. Alkuperäinen bensatankkikin on.
Katsastuksessa ei ollu mitään huomautettavaa. Uudet massaukset laitatin tossa seitsemän vuotta sitten. Halvemmaksi tällä ajaminen tulee kuin uuden auton, jossa on kalliita määräaikaishuoltoja yms.
Uusista Mitsuista ei oo kokemuksia, joten en tiedä mihin suuntaan laatu on mennyt. - Rahaa tehdään...
Mitsu on välttävää laatua.
Siis kestää takuuajan ja sellaista siistiä käyttöä.
Joku niistä kalleista hintavista mitsu 4 veto maastureista on tehty paremmista osista, ihan vahvoja ne on. MUTTA MAKSAA !!!
Mutt henkilöautot ja katumaasturit on välttävää laatua - on nääs kilpailtava hinnalla !!!
Mazda ruostuu, mitsu ruostuu ja kestää aikansa.... japsi laatua ne.on...- Perkeleen volkkarit
Mitsu on aliarvostetuin automerkki maailmassa
- Umppalaumppa
Hmm jos jos Mitsu olisi todella hyvä kinneri,niin sitä varmaan myytäisiin enemmän? Itselläni on ollut 1 Mitsu,eikä toista tule.Tulipahan kokeiltua.
- joo...
Sinun logiikalla Ferrari ja Porche ovat myös huonoja autoja, koska niitähän myydään älyttömän vähän.
Mitsu on tällä hetkellä Euroopassa altavastaajan asemassa, koska heillä ei ole täällä omia tehtaita -> täällä myytävät mitsut ovat kalliimpia kuin vastaavat toyotat, mazdat ja nissanit, jotka valmistetaan paikallisesti ja jotka välttyvät tulleilta.
Sitten jos katsotaan niitä malleja näiltä valmistajilta, jotka tulevat EU:n ulkopuolelta, näkyykin jo ihan toiset mittasuhteet. Esimerkkinä lava-autot, jotka ovat olleet euroopassa myydyimpien joukossa. Myös isoissa maastureissa, myynti on ollut ihan hyvää.
Toinen asia on toki se, että mitsulla on keskitytty ydinosaamisalueisiin, kuten varmaan kaikki pienemmät autonvalmistajat joutuvat tekemään. Ei ole Mitsun kokoisen valmistajan mitään järkeä lähteä kilpailemaan suuren valmistajan reseptillä, sitä tuotettahan markkinoilla on jo ja siellä ei ole saumaa, siksi pitää tehdä omaa ja erottua joukosta.
Vajaa 10 vuotta sitten, merkittävä osa Mitsun päätuotteita olivat autoissa maastoautot, lava-autot, ja kaiken näköiset nelivetoautot, sekä jotkint erikoisemmat pienet autot joita tänne ei ole ikinä tuotu. Ei niinkään nämä perus henkilöautot. Josta varmaan johtuukin se, että tuotekehityspanokset sille puolelle hiipuivat. Uutta galanttia ei tullut ollenkaan, ja Lancerikin tehtiin sellaisella varmalla reseptillä, ettei varmasti tee tappiota. Erittäin luotettava auto kyllä, muttei euroopassa suuria massoja vetävä kuin evolution versiona autoharrastajia kiinnostava.
Nyt mitsun juttu näyttää olevan tämä vihreiden autojen kehittäminen, sähkö ja hybridi autot.
Parin vuoden päästä olisi tulossa uusi henkilöautomalli ja pajero, joista molemmista tulee ilmeisesti myös hybridi versio, ja Pajero tulee kevenemään merkittävästi nykymallista polttoaineenkulutuksen minimoimiseksi.
http://www.autoblog.com/2013/03/10/mitsubishi-pajero-successor-still-years-away-but-plug-in-hybrid/
Yksi tekijä vielä on toki se, että Mitsun autopuoli on vasta selviämässä 2000 luvun alkupuolen talousongemlistaan ja daimlerista irtautumisesta, eli he ilmeisesti noudattavat varovaista linjaa tuloksen korjamiseksi ja kaiketi panostavat kiinaan ja aasiaan missä se oikea kasvava marrkina on tänä päivänä.
Ei minua ole ikinä kiinnostanut mitsun perusmallit erityisesti. Samoja perusautoja kuin kenellä tahansa valmistajalla, ottaisin kyllä käyttöautoksi, koska kestäviä ovat ja siksi edullisia ylläpitää. Mutta kyllähän heidän osaaminen on ihan eri luokan autoissa. - Ford mies
joo... kirjoitti:
Sinun logiikalla Ferrari ja Porche ovat myös huonoja autoja, koska niitähän myydään älyttömän vähän.
Mitsu on tällä hetkellä Euroopassa altavastaajan asemassa, koska heillä ei ole täällä omia tehtaita -> täällä myytävät mitsut ovat kalliimpia kuin vastaavat toyotat, mazdat ja nissanit, jotka valmistetaan paikallisesti ja jotka välttyvät tulleilta.
Sitten jos katsotaan niitä malleja näiltä valmistajilta, jotka tulevat EU:n ulkopuolelta, näkyykin jo ihan toiset mittasuhteet. Esimerkkinä lava-autot, jotka ovat olleet euroopassa myydyimpien joukossa. Myös isoissa maastureissa, myynti on ollut ihan hyvää.
Toinen asia on toki se, että mitsulla on keskitytty ydinosaamisalueisiin, kuten varmaan kaikki pienemmät autonvalmistajat joutuvat tekemään. Ei ole Mitsun kokoisen valmistajan mitään järkeä lähteä kilpailemaan suuren valmistajan reseptillä, sitä tuotettahan markkinoilla on jo ja siellä ei ole saumaa, siksi pitää tehdä omaa ja erottua joukosta.
Vajaa 10 vuotta sitten, merkittävä osa Mitsun päätuotteita olivat autoissa maastoautot, lava-autot, ja kaiken näköiset nelivetoautot, sekä jotkint erikoisemmat pienet autot joita tänne ei ole ikinä tuotu. Ei niinkään nämä perus henkilöautot. Josta varmaan johtuukin se, että tuotekehityspanokset sille puolelle hiipuivat. Uutta galanttia ei tullut ollenkaan, ja Lancerikin tehtiin sellaisella varmalla reseptillä, ettei varmasti tee tappiota. Erittäin luotettava auto kyllä, muttei euroopassa suuria massoja vetävä kuin evolution versiona autoharrastajia kiinnostava.
Nyt mitsun juttu näyttää olevan tämä vihreiden autojen kehittäminen, sähkö ja hybridi autot.
Parin vuoden päästä olisi tulossa uusi henkilöautomalli ja pajero, joista molemmista tulee ilmeisesti myös hybridi versio, ja Pajero tulee kevenemään merkittävästi nykymallista polttoaineenkulutuksen minimoimiseksi.
http://www.autoblog.com/2013/03/10/mitsubishi-pajero-successor-still-years-away-but-plug-in-hybrid/
Yksi tekijä vielä on toki se, että Mitsun autopuoli on vasta selviämässä 2000 luvun alkupuolen talousongemlistaan ja daimlerista irtautumisesta, eli he ilmeisesti noudattavat varovaista linjaa tuloksen korjamiseksi ja kaiketi panostavat kiinaan ja aasiaan missä se oikea kasvava marrkina on tänä päivänä.
Ei minua ole ikinä kiinnostanut mitsun perusmallit erityisesti. Samoja perusautoja kuin kenellä tahansa valmistajalla, ottaisin kyllä käyttöautoksi, koska kestäviä ovat ja siksi edullisia ylläpitää. Mutta kyllähän heidän osaaminen on ihan eri luokan autoissa.Mitsu oli 40 vuotta sitten huono auto ja on sitä vieläkin,
- saksalaisella ajava
Mitsubishille autot on harrastus, elektroniikka ja muu teollisuus on isompaa toimintaa... jos ei ruoste autoa syö niin ikiliikkuja.
- -------
Meillä ASX vm -11 ajettu 17 tkm, eli uusi. Alla vikoja:
- Radio hävittää kanavat parkkihalliin ajettaessa
- Start/Stop välillä kun kytkimen painaa pohjaan että käynnistyy, kuuluu järkyttävä ääni rattaista, eli jostain kohtaa ilmeisesti ratas jo pettänyt (17 tkm)
- Lämpötilan säädöllä välillä 20-30 astetta ei mitään vaikutusta, eli joko tulee kuumaa tai sitten viileää ei mitään siltä väliltä. Samoin puhallin täysipuhalluksella hiipunut, eli ei enää kovin kovaa puhallustehoa.
- Ratti oikealle vinossa pari senttiä. (ohjauskulmat säädettävä)
- Radio/Cd soitin aika tehoton vaikka meillä on mallia takaboxissa hevi kaiutin.
- Sivuttaistuki etupenkeillä olematon.
En nyt jaksa muistaa muita esiin tulleita vikoja, ensi viikolla menee takuuhuoltoon.
Mutta aika laaduttomalta vaikuttaa, korea kuori mutta tekniikka pahasti keskeneräinen.- on se vaa kestävä
Noi uudet mitsut on ihan perseest itel ainaki noi 80-90 luvun mitsut kestänny tosi hyvin. Jossei vittu mitsu kelpaa ni osta saatana vaikka volvo!
- Kokeile saksalaista
Älä siinä valita, vaan KÄYTÄ SITÄ 5 VUODEN TAKUUTA, JOKA KORVAA VIAT!
Ohjauskulmat jne. ovat täyttä huolimatonta ja väärää käyttöä. Opettele ajamaan! Kaikki radiot hävittävät kuuluvuuden jos ajat pommisuojaan. Se ei ole vika.
Luulisin, että kaltaisellasi käyttäjällä joku VAGina olisi hajonnut jo atomeiksi. - Kokeile saksalaista
"- Lämpötilan säädöllä välillä 20-30 astetta ei mitään vaikutusta, eli joko tulee kuumaa tai sitten viileää ei mitään siltä väliltä. Samoin puhallin täysipuhalluksella hiipunut, eli ei enää kovin kovaa puhallustehoa."
Miksi ihmeessä yleensä haluat autostasi saunan? Tottakai tulee kuumaa, jos väännät lämpimämmälle. Tajuatko edes, kuinka termostaatti toimii?
- mitsumies1
ON LAATUAUTO ITSELLÄ ON 1989 LANCER JA 1991 GALANT JA HYVIN OVATTE KESTÄNNY :)
- ?????
Kuka voi ajaa vielä 2013 luvulla vuoden -89 Lancerilla (24 v.) tai -91 Galantilla?????
Aivan uskomatonta. Joku pätevä syy täytyy olla, raha se ei ole koska yksi täystankillinen polttoainetta maksaa enemmän kuin on noiden "autojen" arvo. - -----------
Toi on niin totta, ne ei voi mennä enää katsastuksesta läpi sinisen pakokaasunsa ja hajun vuoksi.
Hyi helvett1. - Ajossa, ei tiellä
Mitsubishin valmistamat autot ovat teknisesti ja ajo-ominaisuuksiltaan huippuluokan tekeleitä, jotka eivät pienestä hajoa. Myyntiluvut eivät kerro muuta kuin huonosta markkinoinnista sekä muotiin verrattavasta massahysteriasta, joka ajaa ihmiset arvostamaan VAGinoita ym. enemmän kuin ne ansaitsevat suhteutettuna niiden laatuun.
Aitojapanilaisella voi edelleenkin ajaa pää ja ehkä jokin muukin pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384178- 892029
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152011Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi591643Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541462Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341427VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001338- 741246
- 981161
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070