PELOTTAVIN KAUHUELOKUVA!?

Icouldkillyou

***KERTOKAA PELOTTAVIN KAUHUELOKUVA,JONKA OLETTE IKINÄ NÄHNEET...EN TARKOITA NYT SITÄ PARASTA,VAAN PELOTTAVINTA,PAITSI JOS KYSEINEN ELOKUVA ON PARAS!***

Omasta mielestä pelottavimmat:
Deadly Friend
Grudge
Ring
Nightmare on ElmStreet

23

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Traveler 3000

      Ehdottomasti parhaimmat ja kauheimmat ovat

      - Grudge
      - The Ring
      - 30 päivää kaamosta (erittäin ahdistava)
      - Candyman
      - Cursed (kunnon ihmissusi mättöä)
      - From Hell (oikeastaan ei mitenkään erikoinen mutta luo ympärilleen hienon tunnelman)
      - Hostel (Eliittiä)
      - Kaikki Pirahna leffat (jotenkin vaan iskevät)
      - Usva 2005 versio

      Siinä muutamia hyviä
      Itse en olekkaan vielä nähnyt tuota Deadly Friend leffaa, jospa kävisin sen poimimassa Anttilasta :D

      • Hmm..

        sun listas on muutama epäillyttävä. ..
        Ootkohan nyt tosissas noiden kaikkien kanssa ?


    • |||

      Nähtyäni Grudgen = Kauna äänestän sitä !!

    • icouldkillyu

      Omasta mielestä deadly friend on liian aiarvostettu,mun mielestä siinä on ihan selkeä juoni ja hyvät näyttelijät. koripallo kohtaus vetää sen yli rajojen!

    • 88856

      The Descent - Loukussa

      • 9996645

        samaa mieltä että The Descent- Loukussa sai jopa iso miehen säikähtämään muutamaan otteeseen vaikka yleensä ei leffat hätkäytä. Jatko-osa ei sitten ollutkaan enää mistään kotosin mutta tuo eka oli ihan huippu!


    • trålålålålålålålålålåååå

      ihmistuhatjalka, en muista englanniksi nimeä, mutta eti youtubesta ensin traileri! Kauna on kans aika paha, tappajahai
      (oon muuten 12v)

      • ughuihui

        human centipede, eikä ole kyseinen leffa mistään kotosin. ehkä huonoin leffa minkä oon nähny.


    • arfa

      Tässä mun suosikkeja pelottavuudessaan:

      -Kaikki Grudget
      -Paranolmal Activityt
      -Ringit
      -Mutta kaikkien aikojen pelottavin näkemäni on Insidious

    • Itse Hän

      En oikeasti tajua mitä ihmiset näkevät The Ringissä. Itse katsoin kyseisen elokuvan 12-vuotiaana, enkä ollut peloissani. Säikähdin toki parissa kohtaa, mutta kauhua en elokuvan aikana kokenut.

      • saw!

        Saw.Ensimmäinen tietysti paras,yllättävyydessään ja uutuudessaan.Koko sarja mestariteos!!!Sopivasti verta ja huutoo,sillisalaattimainen mut ei-ennalta-arvattava juonenkulku ja mahtava psykologinen pointti.


      • kauhu
        saw! kirjoitti:

        Saw.Ensimmäinen tietysti paras,yllättävyydessään ja uutuudessaan.Koko sarja mestariteos!!!Sopivasti verta ja huutoo,sillisalaattimainen mut ei-ennalta-arvattava juonenkulku ja mahtava psykologinen pointti.

        Uinu,uinu lemmikkini, evil dead, evil dead 2 evil dead (2013), Hohto ja bloody mary


    • ajaanaM

      Manaajan jälkeen mikään kauhuleffa ei ole enää tuntunu miltään. Kaikki iivildedit ja ringit ja muut vastaavat on niin muovisia ja huvittavia ämpäriverileffoja että ne ei Manaajan todentuntuisuudelle pärjää.

      • Larsson the Arsehole

        Et kai ole niitä ihmisiä, jotka kuvittelevat Manaajan olevan dokumentti, jolla olisi muka jotain tekemistä todellisuuden kanssa...?
        Vai miksi mokoma räpellys on mielestäsi "todentuntuinen"?


    • juhbo

      Ehdottomasti Dead Silence! SAW:n luojien uusi trilleri mikä on kyllä aivan järkyttävän pelottava jos ei tykkää nukeista. Kannattaa ehdottomasti katsoa!

    • ann18

      mikä on dead silence mikä nukke kauhu se on onks se pelottavampi ku child play?

    • dwerfesdfwe

      Nightmare (1981). Silloin 80-luvun puolivälissä, pelotti katsoa silloin leffaa todella. Toisena Texas chainsaw massacre 80-luvun alussa nähtynä.

    • Dead Silence on mentaalisesti paljon pelottavampi kuin Child's Playt.

      • verimättöö jee! :D

        Dead silence vain haukotutti... Parhaita ovat Hostel'it,Saw'it ja Murder set pieces.
        Kunnon kamasta mainintsisin Marttyyrit,Cannibal holocaust,Cannibal ferox,August underground,Serbian film ja Snuff 102.


    • gjcghcjcg

      hellraiser 2, hohto ja texasin moottorisahamurhat.

    • MInääää vainnn

      Kannattaa kahtoo se Dead silence! Itelläni on se leffa ja ihan sairaan hyvä!

    • manaaja

      "Beware the stare of Mary Shaw..." Dead silence on todellakin kutkuttavan pelottava, ehdottomasti paras näkemäni leffa koskaan ikinä. Loistava idea, tarina ja toteutus!

      Boogeyman on jännä ja otteessaan pitävä aina niin kauan kun se ruma tylsännäköinen boogeyman näytetään oikeasti.. Ja valitettavasti kuuluu niihin leffoihin jotka kerran katsottuaan on nähty. Muistuu kyllä lapsuuden kauhut mieleen; sängyn alustat ja komerot. Huih!

      Sawit on toinen toistaan "ahistavampia" oman käden tunkeminen sirkkelin terään -ajatus on aika karmiva. Tekisitkö itse sen pysyäksesi hengissä?

      Hohto on loistava..

      The Grudge oli ahdistava leffateatterissa, mutta leffan juoni ja tarina on aika tylsät. Lähinnä tuntui että leffan taktiikkana on säikytellä niin että tukehtuu poppareihin joka välissä. Japsi versio oli jokseenkin....häiritsevä....

    • Taddeus1

      Human centipede 2 lämmitti sydäntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe