K-market Raviolin facebook-sivulla on jännä asiakaskommentti pvältä 15 12. Seurataanpa!
K-kaupan asiakaspalvelua...mhhh?
6
269
Vastaukset
- lippajärveläinen
Kauppias näyttää poistaneen jutun vastaamatta. Minkähän takia?
- utelias5
ei släl mitää näy
- lippajärveläinen
utelias5 kirjoitti:
ei släl mitää näy
ei kai kun se kauppa on poistanu jutun kun se ei tykkää siitä
- lippajärveläinen
utelias5 kirjoitti:
ei släl mitää näy
kaivoin jutu facebookista ja se meni noin>>>>
En hyväksy kaupoista varastelua, mutta vielä vähemmän, että kauppa varastaa asiakkaalta. Nyt en tarkoita hinnoittelua.
Minulle kävi näin: Kassaneito antoi rahasta 10€ liian vähän takaisin. Huomautin asiasta heti. Kassa väitti jo antaneensa vaihtorahat, vaikka hyvin näki, että kourassa oli vain kolikkoja. Ällistyin niin, etten älynnyt edes loukkaantua samantien. Vasta kotimatkalla kiehahti. Minua pidettiin huijauksen yrittäjänä! Olen ollut tuon kaupan asiakkaana vuodesta -86.
En ainakaan paremmalle tuulelle tullut kun kauppias itse seuraavana päivänä kertoi ohjeistaneensa henkilökuntaa toimimaan juuri noin, koska kaupassa oli käynyt "rahanvaihtajia" kassoja huiputtamassa. Ei niin kovin epäsuorakaan vihjaus, mihin kastiin minutkin luki...Silkkaa jalomielisyyttään kauppias lupasi hyvittää kympillä. Sain siis rahasta oikein takaisin vaikkakin päivän viiveellä. Kymppi sinänsä olisi ollut yks'halivilivoo, mutta kohtelu ei.
Haluaisin uskoa, että tapaus oli vahinko. Ja ainoa laatuaan.
Tuottoisaa joulumyyntiä -keinoja kaihtamatta -K-Market Raviolille
Tv. Juha Niskanen - kolkejussi
Samainen kauppias on kuulemma siirretty maakuntaan. Tuliko valituksia liikaa ? En ole pahoillani. Väärin on, että saivat pitää asiakaspostin. Sitähän tarvii rehellinenkin
- kolkkari
Ei kait semmoseen voi vedota, et asiakaa
na -86 lähtien. Jos kauppias katsoo asiakseen puolustaa varastavaa henkilökuntaa, on vika kauppiaassa. Koko linja vino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822