otti katsastusmies puheeksi kesärenkaiden kunnon, ja käski suunnata rengaskauppaan. Nyt alla on micheliinit (energy tai jotain), mutta ainakin minusta tuntuu että ne eivät vakavuudeltaan ole parhaita mahdollisia tuohon autoon. Jopa talvi-hakkapeliitat tuntuivat topakammilta. (vai ovatko misut vain niin kuluneet....)
kuvittelenko vain, vai mahtaisiko jokin muu rengasmerkki / malli olla parempi, onko kellään kokemuksia? Auto on 1,4. -99.
kesärenkaat berlingoon
4
436
Vastaukset
- TT-Citikka
Berlingossa (2.0 HDi, 2003 mallinen)on Michelin Energy XH-renkaat (koko:185/65 R15) ja olen ollut kyllä pääosin aivan tyytyväinen.
Totta kyllä, etteivät Michelin Energyt toimi ao. autossa aivan yhtä hyvin kuin minun edellisessä autossani (Volkswagen Jetta '88). Vaikea on silti mennä veikkaamaan mitkä renkaat voisivat olla vielä paremmat - voisi valinta mennä aivan hudiksikin...
Aikaisemmin täällä joku muukin valitti Michelin Energyistä Berlingossa - jotain sinne suuntaan, että ovat liian pehmeät (vaikka Energyt ovat käsittääkseni aika kovat renkaat moneen muuhun, varsinkin halvempaan, verrattuna). Eli jos vaihdat rengasmallia, niin tuskin ainakaan kannattaa päätyä rengasseokseltaan pehmeämpiin renkaisiin...
En siis valitettavasti pysty auttamaan sinua paljon ollenkaan...- Cfemma
vielä olekaan... (ehkä keväällä)
Kävin itse asiassa tänään aamupäivällä hakemassa c5 farkkuun uudet kesätossut. Sain alle nokian nrvi -renkaat. Ensituntumalta hiljaisemmat ja tukevamman oloiset kuin energyt, mutta toisaalta, ihan kuin vierintävastus olisi huomattavasti energyjä suurempi, asia joka lisää pa-kulutusta :-(
Mahtaako mistään löytyä faktaa noiden vierintävastusten osalta? - partner
Cfemma kirjoitti:
vielä olekaan... (ehkä keväällä)
Kävin itse asiassa tänään aamupäivällä hakemassa c5 farkkuun uudet kesätossut. Sain alle nokian nrvi -renkaat. Ensituntumalta hiljaisemmat ja tukevamman oloiset kuin energyt, mutta toisaalta, ihan kuin vierintävastus olisi huomattavasti energyjä suurempi, asia joka lisää pa-kulutusta :-(
Mahtaako mistään löytyä faktaa noiden vierintävastusten osalta?Mulla oli vm 2000 partner ja siinä oli alla muistaakseni michelin agilis merkkiset renkaat ja ne oli alkuperäis renkaat.Oli ainakin minun mielestä paljon paremmat kuin mitkään muut renkaat ko.autossa.
Nyt alla 2004 berlingo ja siinä energyt eikä tunnu niin hyviltä kuin agiligset. - petteri
partner kirjoitti:
Mulla oli vm 2000 partner ja siinä oli alla muistaakseni michelin agilis merkkiset renkaat ja ne oli alkuperäis renkaat.Oli ainakin minun mielestä paljon paremmat kuin mitkään muut renkaat ko.autossa.
Nyt alla 2004 berlingo ja siinä energyt eikä tunnu niin hyviltä kuin agiligset....avusta, täytyy varmaan selvittää sitä Agilis- juttua, vieläköhän niitä mahdetaan tehdä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716