Windows ei voi tarkistaa päivityksiä

kontolandia

Niin,tuossa otsikossa on se ongelma.

Update sivustolla microsoft tarjoaa parannukseksi fix it ohjelmaa,mutta läppäri ei asenna sitäkään vaan asennus jää parinkymmenen sek jälkeen junnaamaan paikalleen.
Tähän saakka asennukset ovat onnistuneet,viimeisin tarkistus taitaa olla 16.11.2012...
Kone on hp:n läpyskä ja toiminut hyvin jo muutaman vuoden.

Apuja?

4

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Acerdataaja

Samantapainen ongelma täällä. Perheellä on Windows Vistan käyttis Acerin pöytäkoneessa. Ongelmana on juuri muutaman päivityksen asentumattomuus.
      Kyseiset päivitykset ovat nämä:
      X64-järjestelmien Windows Vista tietoturvapäivitys (KB2758857)

Windowsin ohjainkehysversion 1.11 päivitys Windows Vista x64-käyttöjärjestelmään (KB2761494)

X64-järjestelmien Windows Vista päivitys (KB2748349)

X64-järjestelmien Windows Vista Internet Explorer 9:n koottu tietoturvapäivitys (KB2761465)

X64-järjestelmien Windows Vista tietoturvapäivitys (KB2779030)

X64-järjestelmien Windows Vista tietoturvapäivitys (KB2753842)

JOKAISESSA näistä päivityksistä löytyi VIRHEKOODI:
      800719E4

Windowsin oma ohje ja tuki ei pystynyt ratkaisemaan tätä. Ei myöskään Fixit-ohjelma, josta aloittaja mainitsi.
      Kone alkaa päivittämään näitä itsekseen monta kertaa päivässä, toteaa ettei päivityksiä voitu määrittää ja peruuttaa asennukset. Voi toistaa kyseistä kaavaa useamman kerran ennen koneen uudelleenkäynnistymistä.
      Yritin kerran asentaa päivitykset yksi kerrallaan. Se olevinaan onnistui, mutta kone olikin ladannut ne itselleen takaisin ja alkoi asentelemaan niitä tuloksetta.

Turhauttavaa.

Kiitos suuresti jos osaatte auttaa!

• kontolandia

Jeps,minulla ei anna edes virhekoodia.
        Ainoastaan käynnistäessä ilmoittaa heti tuon -ei voi tarkistaa päivityksiä-ja junnaa koko ajan hakemassa niitä.
        Apuja ei löydy microsoftin sivuilta tosiaankaan..

Kiitos jo etukäteen avusta!

• Acerdataaja
        kontolandia kirjoitti:

Jeps,minulla ei anna edes virhekoodia.
        Ainoastaan käynnistäessä ilmoittaa heti tuon -ei voi tarkistaa päivityksiä-ja junnaa koko ajan hakemassa niitä.
        Apuja ei löydy microsoftin sivuilta tosiaankaan..

Kiitos jo etukäteen avusta!

Kai sentään virhekoodi pitäisi löytyä? Kokeile etsiä Ohjauspaneeli -> Suojaus- kohdasta 'Windows Update' tai 'tarkista päivitykset' -> ja sieltä 'näytä päivityshistoria'. Pitäisi löytyä varmaan niitä epäonnistuneita päivityksiä, niin sitä klikkaat hiiren oikeella ja "näytä tiedot". Itse tästä avautuneesta ikkunasta löysin virhekoodin kohdasta 'Virhetiedot'. Muuten ei antanut mitään koodia itsekseen. Olisikohan samainen ongelma kyseessä kuin täälläpäin?

Ihmetyttävät kyllä nämä asentumattomat päivitykset. Päivitysten listaltapoistaminenkaan ei auta, kone lataa ne netistä takaisin ja yrittää itsepintaisesti asentaa.

• kontolandia
        Acerdataaja kirjoitti:

Kai sentään virhekoodi pitäisi löytyä? Kokeile etsiä Ohjauspaneeli -> Suojaus- kohdasta 'Windows Update' tai 'tarkista päivitykset' -> ja sieltä 'näytä päivityshistoria'. Pitäisi löytyä varmaan niitä epäonnistuneita päivityksiä, niin sitä klikkaat hiiren oikeella ja "näytä tiedot". Itse tästä avautuneesta ikkunasta löysin virhekoodin kohdasta 'Virhetiedot'. Muuten ei antanut mitään koodia itsekseen. Olisikohan samainen ongelma kyseessä kuin täälläpäin?

Ihmetyttävät kyllä nämä asentumattomat päivitykset. Päivitysten listaltapoistaminenkaan ei auta, kone lataa ne netistä takaisin ja yrittää itsepintaisesti asentaa.

16.12. on tietoturvapäivitys onnistunut ed kerran.
        Sen jälkeen ei mitään muuta mainintaa,ei epäonnistuneitakaan.

Tuossahan tuo update junnaa ja hakee päivityksiä tuntitolkulla eikä löydä mitään , eikä myös ilmoita mitään...

Liekkö vistan tuki loppunut kuitenkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe