Älkää antako itseänne vedättää!

Amerikassa tehtiin laaja tutkimus aikuisista henkilöistä, jotka ovat syntyneet täsmälleen samaan aikaan. Heidän elämänsä oli kulkenut prosentuaalisesti aivan vastaavalla tavalla kuin verrokkiryhmällä, joilla oli eri syntymäajat. Mitään eroa näillä ryhmillä ei havaittu.

Samaan valehtelijoiden klubiin kuuluvat tarot-korteilla ynnä muilla taikakaluilla höynäyttäjät.

Uskokaa elämänne Jeesuksen luotettaviin käsiin ja jättäkää ennustelijat. Kaikille hyvää joulua ja uutta vuotta 2013!

30

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonto on pahasta

      Jumalaa ja Jeesusta ei ole olemassakaan, se vasta hömppää onkin eikä näiden olentojen olemassa olosta ole minkäänlaisia todisteita. Ihan huuhaata. Horoskoopeissa taas jotkut luonnekuvaukset pitävät paikkansa, vaikka en suhtaudu astrologiaan kuin uskontoon. Se on vain viihdettä.

      • eiateismia

        Jumala on olemassa, Jeesus kävi maan päällä, ja astrologiaa pitäisi opettaa yliopistoissa, mutta hallitsevien idioottien takia se on lähes mahdotonta, kun ovat varastaneet tiedon avaimen, josta puhutaan raamatussakin. He eivät halua ihmisten tuntevan itseään, tai ylipäätäänkään pärjäävän, koska heille muut ihmiset, paitsi he, ovat elukoita.


    • Olla uskossa

      Samaan aikaan syntyminen ei takaa lapsille samanlaisia vanhempia. Varhaislapsuus on erilainen jokaisella lapsella perheessä ja ihminen, lapsi muotoutuu varhaislapsuuden mukaan, kuinka hän tulee selviytymään ja menestymään, tai ei menestymään elämässään. Astrologiassa, ihmisen, lapsen, kartalla on paljon asioita, joita seuraamalla saadaan tarkka tieto elämästä. On vaikea ajatella kaikilla noilla lapsilla olleen samanlainen kartta. Niistä löytyy suuri määrä asioita, joita yleistä tutkimusta tekevä ei osaa tulkita. Älä puhu uskosta, Jeesuksesta, tai Jumalasta, ennenkuin tuot todisteet nähtäviksi.

      • Eli siis, yrität selittää että vaikka tähdet kertovat, ne eivät silti kerrokaan mitään, koska on ne vanhemmat ja varhaislapsuus?


    • spåralogi

      Varteenotettava vaihtoehto on prof. Nils Mustelinin kehittämä
      sporalogia. Suurkaupunkien asukkaisiin, varsinkin raitiovaunuissa matkustaviin, vaunut aiheuttavat paljon suurempia gravitaatio- ja sähkömagneettisia kenttiä kuin kaukaiset planeetat.
      Raitiotieverkon geometria, vaunujen kulloinenkin asema ja linjanumerot puolestaan antavat hyvän pohjan ennusteisiin tarvittavaan numerologiaan.

      • astrosporalogisti

        Haluaisin tässä yhteydessä tuoda esiin uuden rajatieteen, astrosporalogian.
        Se yhdistää astrologian ja sporalogian ennustusmenetelmät luotettavaksi
        kokonaisuudeksi.
        Eräs alan tutkijoista on esim. havainnut , että tiettynä kellonaikana
        syntyneen kauriin ei kannata tehdä merkittäviä taloudellisia päätöksiä silloin, kun Merkurius on konjunktiossa ja kolmoslinjan raitiovaunu
        itään kulkiessaan ohittaa tietyn kohdan H:gin Nordenskiöldinkadulla.
        Tutkimus on vielä keskeneräinen , joten tuota kohtaa eikä tarkkaa syntymäaikaa vielä ole annettu julkisuuteen.


      • eiateismia
        astrosporalogisti kirjoitti:

        Haluaisin tässä yhteydessä tuoda esiin uuden rajatieteen, astrosporalogian.
        Se yhdistää astrologian ja sporalogian ennustusmenetelmät luotettavaksi
        kokonaisuudeksi.
        Eräs alan tutkijoista on esim. havainnut , että tiettynä kellonaikana
        syntyneen kauriin ei kannata tehdä merkittäviä taloudellisia päätöksiä silloin, kun Merkurius on konjunktiossa ja kolmoslinjan raitiovaunu
        itään kulkiessaan ohittaa tietyn kohdan H:gin Nordenskiöldinkadulla.
        Tutkimus on vielä keskeneräinen , joten tuota kohtaa eikä tarkkaa syntymäaikaa vielä ole annettu julkisuuteen.

        Eli taas noita satuja... Sadut ovat se, joka tunkee lapsen mieleen tiedon valheesta! Lapselle valheita ei ole olemassa. Kaikki lapselle on todellista. Jos lapsi tietäisi mitä valhe on, ja käyttäisi sitä, eivät aikuiset voisi tietää milloin lapsi on tosissaan. Vain siten lapsi voi selviytyä kaikkein parhaiten, kun hän aina kertoo vauvana itkulla tai muulla tavoin totuuden. Vauvat eivät koskaan itke turhaan. Ja nykyään kun katsoo, näkyy aikuisissa välillä hyvinkin selvästi valehtelemisen tarve, kun se on aikoinaan opittu lapsena. Tämä on erittäin vaarallista! Mutta hyväuskoiset ihmiset menevät muiden perässä, jotka julistavat vertakin tihkuvien satukirjojen tehoon, ja sanovat, etteivät nämä voi olla väärässä!


    • suuri mahtava elämä

      niin.
      miten ne kaasupallot ja kivikasat miljardien valovuosien päässä voikaan vaikuttaa meidän elämään ?

      eikö ihminen itse osaa tehdä valintoja ja ottaa vastuun elämästään ?

      miksi pitäisi TIETÄÄ mitä tulevaisuudess tapahtuu ?
      aika tylsää on elämä jos ei pysty elämään täysillä
      joka päivä omaa elämäänsä vaan
      kaikenmaailman kukkahattutädeille maksaa höpinöistä sievoisia summia
      joilla vois ostaa itselleen kaikkea kivaa !!!!

      sitäpaitsi sinun syntymäpäiväsi on se kun isäsi ja äitisi naivat ja saivat sinut alulle ;)

      • eiateismia

        Olisi jokaiselle hyväksi olla tietoinen omasta luonteestaan, ettei tarvi sitten ihmetellä, jos itse haluaa ulos ja matkustelemaan, mutta toinen haluaa istua vain kotona harrastustensa parissa. Tiedän tapauksen hiljaisesta lapsesta, joka teki itsemurhan hössöttävien vanhempien takia.


    • Kyllähän astrologia on silkkaa hömppää. Kun tiedetään että monet ns. henkisetkin ominaisuudet periytyvät, ja elinympäristökin vaikuttaa, on aivan naurettavaa kuvitellakaan että syntymähetken tähtiasetelmilla taivahalla olisi mitään vaikutusta persoonallisuuteen, "kohtaloon" yms. asioihin.

      • MrJuha82outolintu

        Ei pelkästään syntymämerkki vaan astrologiassa on myös 5 muuta merkkiä eli venus, mars, merkurius, nouseva merkki ja kuumerkki.


      • NäinMeillä
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Ei pelkästään syntymämerkki vaan astrologiassa on myös 5 muuta merkkiä eli venus, mars, merkurius, nouseva merkki ja kuumerkki.

        Ja siitä syystä se saadaan sopivasti sopimaan ihan jokaiselle riippumatta siitä millainen hän on. Selitys löytyy jokaiselle luonteenpiirteelle aina kun riittävästi kaivetaan, väännetään ja käännetään noita merkkejä ja niiden yhdistelmiä.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Ja siitä syystä se saadaan sopivasti sopimaan ihan jokaiselle riippumatta siitä millainen hän on. Selitys löytyy jokaiselle luonteenpiirteelle aina kun riittävästi kaivetaan, väännetään ja käännetään noita merkkejä ja niiden yhdistelmiä.

        Joka tapauksessa tapasin seurustelumielessä erään toisen Ravun, ja olin aika hämmästynyt, kun hän toimi täsmälleen samoin kuin itsekin. Tiesin siten miten hän reagoi kuhunkin tilanteeseen; ja niin tapahtui. Oli kuin olisin seurannut itseäni.


      • NäinMeillä
        torre12 kirjoitti:

        Joka tapauksessa tapasin seurustelumielessä erään toisen Ravun, ja olin aika hämmästynyt, kun hän toimi täsmälleen samoin kuin itsekin. Tiesin siten miten hän reagoi kuhunkin tilanteeseen; ja niin tapahtui. Oli kuin olisin seurannut itseäni.

        Olet sattumalta tavannut ihmisen joka on hyvin samanlainen kuin sinä itse. Minulla on sekä vaimona että sukulaisina samaa horoskooppimerkkiä kuin itse olen ja kaikki me olemme ihan omanlaisiamme ihmisiä ja reagoimme hyvin eri tavoilla.


    • amuletti

      Niinhän SINÄ kuvittelet.

      Ilman kokemusperäistä tietoa vielä.....

      • kokemus-k

        Ihmisten omat kokemukset ovat täysin subjektiivisia. Astrologian paikkansapitävyyttä on yritetty selvittää monissa tieteellisissä kokeissa eikä sen minkäänlaisesta toimivuudesta ole saatu viitteitä.
        Ihminen näkee sitä mihin haluaa uskoa, siksi astrologia tuntuu toimivan. Mutta se ei tee siitä toimivaa ihan oikeasti.


      • eiateismia
        kokemus-k kirjoitti:

        Ihmisten omat kokemukset ovat täysin subjektiivisia. Astrologian paikkansapitävyyttä on yritetty selvittää monissa tieteellisissä kokeissa eikä sen minkäänlaisesta toimivuudesta ole saatu viitteitä.
        Ihminen näkee sitä mihin haluaa uskoa, siksi astrologia tuntuu toimivan. Mutta se ei tee siitä toimivaa ihan oikeasti.

        Minä en usko. Minä tiedän, ja olen löytänyt itseni astrologian ansiosta. Olen härkä, mutta en malta pysyä paikoillani, vaan haluan matkustaa. Minulla on eräs planeetta jousimiehessä, joka voisi selittää tämän tarpeen. Olen aktiivinen omatoiminen opiskelija, jolla on tosiaan aika lennokkaita suunnitelmia. Jälleen eräs planeetta missä nyt olikaan, ja siitä se selitys mm. löytyi. Olen valaistunut paljon, ja toivon, että saan loputkin selitykset selviksi, ja toivon, että ihmiset, jotka näihin eivät usko, uskaltautuisivat kuitenkin itse vilkaisemaan oman merkkinsä tietoja - polariteettia, elementtiä, laatua, ja itse merkkiä, niin vuosi, kuin kuukausiluonteenkin osalta. Luulisi, että ihmiset jotka pelkäävät itseään, eivät uskalla sitä tehdä.


      • KokemusK
        eiateismia kirjoitti:

        Minä en usko. Minä tiedän, ja olen löytänyt itseni astrologian ansiosta. Olen härkä, mutta en malta pysyä paikoillani, vaan haluan matkustaa. Minulla on eräs planeetta jousimiehessä, joka voisi selittää tämän tarpeen. Olen aktiivinen omatoiminen opiskelija, jolla on tosiaan aika lennokkaita suunnitelmia. Jälleen eräs planeetta missä nyt olikaan, ja siitä se selitys mm. löytyi. Olen valaistunut paljon, ja toivon, että saan loputkin selitykset selviksi, ja toivon, että ihmiset, jotka näihin eivät usko, uskaltautuisivat kuitenkin itse vilkaisemaan oman merkkinsä tietoja - polariteettia, elementtiä, laatua, ja itse merkkiä, niin vuosi, kuin kuukausiluonteenkin osalta. Luulisi, että ihmiset jotka pelkäävät itseään, eivät uskalla sitä tehdä.

        "Minulla on eräs planeetta jousimiehessä, joka voisi selittää tämän tarpeen. Olen aktiivinen omatoiminen opiskelija, jolla on tosiaan aika lennokkaita suunnitelmia. Jälleen eräs planeetta missä nyt olikaan, ja siitä se selitys mm. löyty"

        No juuri tuohan on sitä astrologian "toimivuutta". Aina löytyy joku jostakin jolla voidaan selittää milloin mikäkin luonteenpiirre. Totuus on kuitenkin että ihan samoin pystyttäisiin selittämään henkilö jolla olisi hyvin paljon sinusta poikkeavia luonteenpiirteitä. Suurin osa ihmisistä on myös toisaalta-toisaalta ihmisiä joilta löytyy luonteestaan puolia joka lähtöön. Ja kaikille tietysi hyvä selitys astrologiasta...


      • HeyDude
        kokemus-k kirjoitti:

        Ihmisten omat kokemukset ovat täysin subjektiivisia. Astrologian paikkansapitävyyttä on yritetty selvittää monissa tieteellisissä kokeissa eikä sen minkäänlaisesta toimivuudesta ole saatu viitteitä.
        Ihminen näkee sitä mihin haluaa uskoa, siksi astrologia tuntuu toimivan. Mutta se ei tee siitä toimivaa ihan oikeasti.

        Kaikista asioista on enemmän tietoa kuin yhden lauseen verran. Astrologiasta tehtyjä tutkimuksia on rutosti. Kannattaa lukea asiasta edes alkeet, tästä pääsee alkuun: http://www.suomenastrologinenseura.fi/astrologian-tilastolliset-tutkim/


      • NäinMeillä
        HeyDude kirjoitti:

        Kaikista asioista on enemmän tietoa kuin yhden lauseen verran. Astrologiasta tehtyjä tutkimuksia on rutosti. Kannattaa lukea asiasta edes alkeet, tästä pääsee alkuun: http://www.suomenastrologinenseura.fi/astrologian-tilastolliset-tutkim/

        No ainakin monet selitykset olivat amatöörimäistä luokkaa. Toivottavasti nuo "tutkimukset" joihin viitataan eivät ole samaa tasoa. Tekstissä esim sanottiin ns. "Mars-efektin" yhteydessä "Mutta tekijöille, jotka liittyvät huonejärjestelmään eli planeettojen sijaintiin horisontin suhteen, hän sai tuloksia, jotka osoittavat astrologisten vaikutusten olemassaoloa."

        Ihan tieteen perusasioita on se että pelkkä tilastollinen korrelaatio kahdan asian kesken ei suoraan todista mitään. Korrelaatioita löytyy maailmasta kaikenlaisia alkaen jäätelön myynnin korrelaatiosta hukkumiskuolemiin kesäisin.
        On täysin mahdollista, jopa todennäköistä, että samaan asiaan saattaa vaikuttaa muut asiat kuin tutkittu vaikka näennäinen korrelaatio olisikin olemassa. Esim. pelkästään eri vuodenaikaan syntyminen vaikuttaa sikiön altistukseen erilaisille ulkoisille tekijöille joiten tämä mahdollisuus pitäisi tutkia vastaavasti.
        Ja juuri tästä syystä on normaalia että jonkilainen syntymekanismi ilmiölle pystytään osoittamaan. Ilman sitä, ei mitään todellista vaikutausta voida todistaa kuin hypotetttisella tilastollisella tasolla.


    • 547wgu39

      Helppohan se on tyrmätä asia, josta ei tiedä yhtikäs mitään.

      Ja siinäkö on sitä järkeä?

    • MrJuha82outolintu

      Voi voi elämän kevät.
      Kai tajuat ketjunaloittaja, että jos on syntynyt tiettynä päivänä, niin se ei oo koko astrologinen kartta????
      Astrologiseen karttaa ei kuulu se syntymämerkki ainoastaan vaan myös 5 muuta horoskooppia.
      Tutkimus oli tyhmä.

    • Juhalle

      Astrologinen kartta on yksi kartta. Aurinkomerkillä on pieni vaikutus luonteeseen. Merkuriusmerkillä on ihmistä hyvin leimaava ominaisuus. MC merkki on myös hyvin näkyvä ihmisessä. Itse kenties viihdyn niiden ihmisten joukossa, joiden Merkurius on minulle sopiva. MC merkki eroittaa, tai yhdistää minua muihin ihmisiin. Juha hyvä. Etsi tietoa netistä, tutkiskele läheisesi karttoja ja vertaa heidän ominaisuuksiaan tietoihin, joita löydät. Minulla on Merkurius Härässä ja MC on Ravussa ja näet minkälainen perusluonteeni on.

      • MrJuha82outolintu

        Mikä on MC-merkki?
        Mulla on kaksonen merkuriuksessa.
        Aurinko härkä.
        Mars vaaka.
        Venus oinas.
        Kuu kauris.
        Nouseva jousimies.


    • 654758

      MC on huoneen 10 kärki.

    • Taivaalla

      Juha hyvä. Katso huone 10 ja sen merkki. Olet ollut kovin vilkas keskustelija täällä ja sehän tulee hyvin selitettyä Merkurius Kaksonen tilanteella, sekä Mars Vaaka.

    • Zhau

      Ketjun aloittajalle tiedoksi, että se että nuo ihmiset ovat syntyneet yhdessä maassa ei vielä tarkoita sitä, että heillä olisi samanlainen syntymäkartta. Maantieteellisesti heidän olisi pitänyt olla samassa kaupungissa samaan aikaan jotta kartat olisi identtiset ja heidän elämänsä kuitenkin muodostuu siitä missä ja miten he asuvat jne.. harvoin samassa kaupungissakaan olevilla on samanlaista karttaa kun kuu voi myös saman päivän aikana olla täysin eri. :) Kannattaisi ehkä ensin opiskella astrologiaa ja vasta sitten puhua asioista jotta ymmärtää perusasiat. :)

      • NäinMeillä

        Isoissa maissa syntyy jatkuvasti iso määrä lapsia käytännössä ihan samaan aikaan täsmälleen samassa sairaalassa. Ja vain muutaman minuutin sisään vielä paljon enemmän. SIltikään heidän elämänsä eivät mene lainkaan samalla tavalla.
        Uskokaa jo, horoskoopit ovat humpuukia vaikka kuinka selitätte asioita parhain päin.


      • NäinMeillä
        NäinMeillä kirjoitti:

        Isoissa maissa syntyy jatkuvasti iso määrä lapsia käytännössä ihan samaan aikaan täsmälleen samassa sairaalassa. Ja vain muutaman minuutin sisään vielä paljon enemmän. SIltikään heidän elämänsä eivät mene lainkaan samalla tavalla.
        Uskokaa jo, horoskoopit ovat humpuukia vaikka kuinka selitätte asioita parhain päin.

        Ja konkreettinen esimerkki siitä kuinka paljon horoskoopit vaikuttavat ja kuinka paljon perimä, voidaan saada kaksosista. Identtiset kaksoset muistuttavat paljon toisiaan, niin ulkonäön kuin luonteenkin suhteen, epäidenttiset kaksoset taas yhtä vähän tai paljon kuin muutkin ihmiset yleensä.
        Jos hyvin samaan aikaan syntymisellä olisi horoskooppien mukaan vaikutus ihmisten luonteeseen ja elämään, sekä identtiset että epäidenttiset kaksoset muistuttaisivat luonteiltaan toisiaan ihan samalla tavalla. Näin ei kuitenkaan ole vaan lähelle sama syntymäaika ei näytä vaikuttavan lainkaan asiaan, vain perimä.


    • dumele

      Tykkään varoituksista: älä anna vedättää itseäsi... Jos haluaa täyden varmuuden että ei tule koskaan vedätetyksi, ei astrologian, fysiikan tai kirkkohistorian alueella, ei pidä koskaan syntyä maan päälle vaan voi jäädä lillumaan maailmankaikkeuteen protoplasmakokkareena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe