Käräjäoikeus velvoitti kantajat korvaamaan yhteisvastuullisesti yhtiön noin 118 000 euron oikeudenkäyntikulut.
Ahneus ei loppunut edes potkuihin. Tässä pätee erinomaisesti se vanha sanonta ...
Vielä muutama vuosi sitten kehuttiin ettei viitsi edes nukkua ilmaiseksi; siis yölöysiin.
Myllykoski Paperin irtisanomat työntekijät hävisivät riidan
5uj5r6
6
432
Vastaukset
- Iha itekkö keksit??
Taisit lukasta jostakin!
Koita nyt keksiä jotain omaa! - rikolliset
Älkää vastustako lahtarihallintoa. Tulee pirun kalliiksi ainakin kouvolassa.
- sellua tulee
kuka tekis siitä paperia.
- Anonyymi
nyt nämä pienipalkkaisija halveksivat paperi tehtaalaiset joutuvat ahtaalle
- Anonyymi
Päivän kysymys: Kuinka monta kirjoitusvirhettä löydät lauseesta?
- Anonyymi
Katkera on kaveri 15-20 vuotta sitten häviämiään aloituksiaan nostelee ylös. Voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919