kone muutettu ekassa huollossa 50hv:ksi paketti n.2kk vanha, ajettu 14h ekahuolto tehty 10:ssä tunnissa. 2xtankki, kaikuluotain, kompassi, sammutin, ankkuri, köydet, leparit. Ovh paketilla n.11800€ hinta nyt 9700€ vene on Lahdessa, ei traileria.
[email protected]
Bella 440R+yamaha 40hv vm-04 2-tahti
7
1603
Vastaukset
- kkih
Miksi ihmeessä olet muuttanut nelikymppisen ekassa huollossa viiskymppiseksi. Aikamoinen riski, sillä eiköhän takuu pääty sillä sekunnilla kun ko. muutos on tehty. Paljonko jäi muutoskulujen jälkeen säästöä siihen verrattuna, että olisit ostanut suoraan viiskymppisen???
- Reto
Joo, se on sama kone.
- aku
Reto kirjoitti:
Joo, se on sama kone.
Tässä faktaa:
50seksi viritettävissä oleva 2t Yamaha 40 on mallinimeltään YETOL, 698 cm3, 75 kg, ovh 5100e.
Yamaha 50 2t on GETOL, 849 cm3, 102 kg, ovh 5600e.
- veneilijä
siksi että kulkee paremmin sen takia muutos, takuu toimii edelleen samalla tavalla siinä ei ole mitään eroa. Hinta eroa uusilla koneilla muistaakseni on 500e muustos palikka maksaa lähelle saman verran joka sen joutuu ostamaan, minä satuin saamaan sellaisen tutultani.
- aku
Kipparin mukaan muutospalikan hinta on kylläkin vain 29e työt, taisi tuttavasi viilata sinua linssiin?. Jos muutos palikka olisi 500e tuon koneen ostossa ei ole juuri järkeä verratuna siihen alkujaan jo 50een joka on ihan eri moottori, muistaakseni paljon isompi kuutiotilavuus yms..
Ja kyllä, minunkin ymmärtääkseni tuo muutos on ihan "tehdastekoinen". - veneilijä
aku kirjoitti:
Kipparin mukaan muutospalikan hinta on kylläkin vain 29e työt, taisi tuttavasi viilata sinua linssiin?. Jos muutos palikka olisi 500e tuon koneen ostossa ei ole juuri järkeä verratuna siihen alkujaan jo 50een joka on ihan eri moottori, muistaakseni paljon isompi kuutiotilavuus yms..
Ja kyllä, minunkin ymmärtääkseni tuo muutos on ihan "tehdastekoinen".jos sinusta on se linssiin viilaamista että saat jotain ilmaiseksi niin on sinulla aika erikoinen käsitys siitä, jos lukisit viestit ja kirjoittaisit vasta sitten. Ylhäällä nimittäin luki että sain sen palikan! Ja minulle on ihan sama maksaako se yhden euron vai tuhat euroa.
- aku
veneilijä kirjoitti:
jos sinusta on se linssiin viilaamista että saat jotain ilmaiseksi niin on sinulla aika erikoinen käsitys siitä, jos lukisit viestit ja kirjoittaisit vasta sitten. Ylhäällä nimittäin luki että sain sen palikan! Ja minulle on ihan sama maksaako se yhden euron vai tuhat euroa.
Sorry, käsitin, että olit joutunut maksamaan siitä jotain ja kaverisi oli väittänyt sitä 500e arvoiseksi mitä se ei ole. Vaimoni näet aina sanoo "saaneensa" jotain kun on onnistunut löytämään jotain mukavaa ostettavaa ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293065- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61067- 58971
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784