Vihaan tätä maailmaa, tai no pikemminkin tätä yhteiskuntaa, ajatustapaa, elämäntapaa, mitä tahansa onkaan.
Vihaan näitä järjettömiä sääntöjä. Sinun pitää olla sellanen ja tällänen ollaksesi hyvä ja kaunis ja jos et ole voisit yhtä hyvin kuolla, tämä maailma ei ole sinulle.
Ja tämä helvetin kulutusvimma, johon minäkin tietysti länsimaisena ihmisenä osallistun, koska tavarat määrittelevät sen minkä olen, enkä ole mitään jos farkkuni ovat vuoden vanhat tai jos minulla ei ole sitä hienointa ja kalleinta kännykkää.
Vihaan itseäni koska en ole juuri sellainen kuin muut haluavat. Enkä tietenkään lähelläkään sitä, mitä itse haluaisin.
Sinne on vielä pitkä matka, mutta matkalla ollaan.
Vihaan tätä maailmaa NIIN PALJON
9
2341
Vastaukset
- 5hh7f
oon niin samaa mieltä
- ffasfd
Hyviä havaintoja. Löydät varmasti ratkaisut, jos luekisit mitä olet kirjoittanut.
- .i.
Jos kerran tajuat maailman järjettömyyden, niin ei kai sinun silloin kannata yrittääkään olla sellainen kuin muuta haluavat. Ole oma itsesi, eikä silloin ole syytä vihata itseäsi.
Minä pidin jo koulussa aivan erilaisia vaatteita kuin muut, enkä välittänyt mitään mitä muut sanoivat. Mitä se muiden tyhmyys minulle kuuluu? - ****
Vitun hyvin sanottu!! Rakastellaanko aloittaja nainen?
- Anonyymi
No täällähän provojrn ja maalitusten historia pitkälle ulottuu, ihan uutta tietoa minulle nääs
- Anonyymi
Nostan tätä hyvää aihetta! Oli nimittäin tosi hyvä aloitus. Tosin korjaisin hieman: ihminen on paska ja valtio on paska ja toivottavasti hmiskunta katoaa täältä pian.
Mitä Suomeen tulee, niin ei kyllä todellakaan ole lottovoitto syntyä tänne. Ehkä ihan jees jos syntyy suomalaiseen keskiluokkaan ja saa sellaisen kasvatuksen, jossa itsekeskeisyys, kuluttaminen ja heikommille vittuilu nostetaan arvoon. Vain sellaiset ihmiset menestyy täällä.
Minut kasvatettiin uskomaan tasa-arvoon ja solidaarisuuteen. En pysty menestymään muita polkemalla. On jäänyt vaan ne känsät käteen.
Saisi sota tai luonnonkatastrofi pyyhkäistä minun puolesta koko läntisen maailman kartalta. Nolottaa olla osa tätä individualistista kertakäyttöyhteiskuntaa. Voisi koko eurooppa ja ainakin suomi hukkua muoviin. Ajattelin joskus , että USA on maailman oksettavin maa, mutta se onkin suomi.- Anonyymi
Länsimaisella kulttuurilla voi olla huonona sivutuotteena, että vain materiaalista vaurautta ja sosioekonomista statusta ihannoidaan ja, jos ei sitä ole paljoa tai et siitä välitä muu yhteisö ei pidä sinua minään.
- Anonyymi
Suomessa on hyvin erilaisia ihmisiä niin kuin on muissakin valtioissa.
Ei pidä yleistää noin paljon kirjoittajat.- Anonyymi
No on täällä erilaisia ja eri tavoilla ajattelevia ihmisiä, mutta pääasiassa täällä on niitä, jotka pyrkivät olemaan samasta muotista kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346