Vihaan tätä maailmaa NIIN PALJON

höyryt ulos

Vihaan tätä maailmaa, tai no pikemminkin tätä yhteiskuntaa, ajatustapaa, elämäntapaa, mitä tahansa onkaan.

Vihaan näitä järjettömiä sääntöjä. Sinun pitää olla sellanen ja tällänen ollaksesi hyvä ja kaunis ja jos et ole voisit yhtä hyvin kuolla, tämä maailma ei ole sinulle.

Ja tämä helvetin kulutusvimma, johon minäkin tietysti länsimaisena ihmisenä osallistun, koska tavarat määrittelevät sen minkä olen, enkä ole mitään jos farkkuni ovat vuoden vanhat tai jos minulla ei ole sitä hienointa ja kalleinta kännykkää.

Vihaan itseäni koska en ole juuri sellainen kuin muut haluavat. Enkä tietenkään lähelläkään sitä, mitä itse haluaisin.

Sinne on vielä pitkä matka, mutta matkalla ollaan.

9

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5hh7f

oon niin samaa mieltä

• ffasfd

Hyviä havaintoja. Löydät varmasti ratkaisut, jos luekisit mitä olet kirjoittanut.

• .i.

Jos kerran tajuat maailman järjettömyyden, niin ei kai sinun silloin kannata yrittääkään olla sellainen kuin muuta haluavat. Ole oma itsesi, eikä silloin ole syytä vihata itseäsi.

Minä pidin jo koulussa aivan erilaisia vaatteita kuin muut, enkä välittänyt mitään mitä muut sanoivat. Mitä se muiden tyhmyys minulle kuuluu?

Vitun hyvin sanottu!! Rakastellaanko aloittaja nainen?

• Anonyymi

No täällähän provojrn ja maalitusten historia pitkälle ulottuu, ihan uutta tietoa minulle nääs

• Anonyymi

Nostan tätä hyvää aihetta! Oli nimittäin tosi hyvä aloitus. Tosin korjaisin hieman: ihminen on paska ja valtio on paska ja toivottavasti hmiskunta katoaa täältä pian.

Mitä Suomeen tulee, niin ei kyllä todellakaan ole lottovoitto syntyä tänne. Ehkä ihan jees jos syntyy suomalaiseen keskiluokkaan ja saa sellaisen kasvatuksen, jossa itsekeskeisyys, kuluttaminen ja heikommille vittuilu nostetaan arvoon. Vain sellaiset ihmiset menestyy täällä.

Minut kasvatettiin uskomaan tasa-arvoon ja solidaarisuuteen. En pysty menestymään muita polkemalla. On jäänyt vaan ne känsät käteen.

Saisi sota tai luonnonkatastrofi pyyhkäistä minun puolesta koko läntisen maailman kartalta. Nolottaa olla osa tätä individualistista kertakäyttöyhteiskuntaa. Voisi koko eurooppa ja ainakin suomi hukkua muoviin. Ajattelin joskus , että USA on maailman oksettavin maa, mutta se onkin suomi.

• Anonyymi

Länsimaisella kulttuurilla voi olla huonona sivutuotteena, että vain materiaalista vaurautta ja sosioekonomista statusta ihannoidaan ja, jos ei sitä ole paljoa tai et siitä välitä muu yhteisö ei pidä sinua minään.

• Anonyymi

Suomessa on hyvin erilaisia ihmisiä niin kuin on muissakin valtioissa.
      Ei pidä yleistää noin paljon kirjoittajat.

• Anonyymi

No on täällä erilaisia ja eri tavoilla ajattelevia ihmisiä, mutta pääasiassa täällä on niitä, jotka pyrkivät olemaan samasta muotista kuin muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      141
      4422
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      56
      3354
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      24
      1809
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      231
      1635
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      231
      1218
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      25
      1187
    8. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1116
    9. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      159
      1109
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      833
    Aihe