Nokia arvioi itse Q3 tuloksen olevan tasoa 0,08 euroa.
Tulos laskee siis edellisvuodesta 75%, STRONG PANIIK SELL!
Suuret jenkkirahastot lyövät jättimyynneillään Nokian kurssin tavoitehintaani 5,75€, samalla Jorma Ollila saa kenkää koska onnistui tuhoamaan 6 vuoden kurssinousun. Nokian suomalaisjohto on käsittämättömän kykenemätön koska tuhlaavat Nokian kassavarat omien ylihintaisten osakkeiden ostoon.
Jorma Ollila tulisi kytkeä pakkopaitaan ja toimittaa lapinlahteen sähköshokkihoitoa saamaan, ehkä tyyppi siitä hieman tokenisi ja normalisoituisi, vaikka Turkka haistoi Jorma Ollilan kapeat hartiat jo vuosia sitten!
Nokia on Suomen huonoin firma!
tuleva akateemikko ja kunni...
2
702
Vastaukset
- jormaton
kun et mistään mitään tiedä. Taisit vaan ostaa osakkeita kun olivat kalliita. Malttia. Nokia on Suomen paras firma.
- Nauran
Taisit itse ostaa paskafirman osakkeita naurettavan kalliilla, kun alkup. postaajan Nokia-kritiikki noin harmittaa.
Olet jo kauan odottanut turhaan että Nokian osakeen kurssi nousisi takaisin takavuosien huippulukemiin, jotta voisit hankkiutua roskaosakkeistasi eroon mahdollisimman pienillä tappioilla. Ei hyvältä näytä.
Oma moka, ei voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049