Pystyykö nuolee omaa pillua?

Oma pillu

Otsikossa

Onko joku muu tullut mietteeksi tätä? Miten siihen tulokseen pääsisi? Olisi todella kiihottavaa!

35

14230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teengirl

      itse en ainakaan tuohon pysty. Ei se minusta kyllä olisi yhtään kiihottavaa että venyt kuin käärme ja nuolet omaa alapäätä :o

    • vjdcjjcxc

      No saisi kyllä olla aika saatanan notkea, enkä usko, että siltikään tuntuisi mitenkään erityisen hyvältä. Ensinnäkään siksi, että olisit koko ajan niin epämukavassa asennossa että nauttiminen olisi vaikeaa, ja toiseksi siksi, että oma kosketus ei ikinä tunnu yhtä hyvältä kuin toisen koska se ei perustu "yllätykseen". Jos tajusit mitään tästä selityksestä. :D

    • nuolkaa mua!!!!!!!!!

      mun mielestä se olisi tosi kiihottavaa ku ois nii ihanaa ku joku nuolis sun pilluu... aaaaahhh tuntuis tosi hyvältä.. ja jos on notkee ja yltää nii ei se asento oo välttis epä mukava.. jos joku harrastaa nii kommentoi ja kertoo kuinka on näin notkee!!! Nam.. mä kiihotuin ku luin ton :)!

      • Anonyymi

        Mistä päin olet ja monta vuotta olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet ja monta vuotta olet

        Haluutko nuolla mun pillua? Oon tosi kiimanen just nyt :)


    • Fakiiri2

      Kuinka voit nuolla pilluas, kun tavallinen kuolevainen ei pysty imee omaa kulliaan? Eihän siihen taivu ellei ole joku fakiiri. Intiassa oli joku fakiiri joka oli yli 20 vuotta joka päivä niellyt omat mällinsä. Se varmaan oli notkea. Suosittelen Intiassa tapahtuvaa kurssia.

      • tietävä122

        Kyllähän omaa mukaansa pystyy ainakin nuolla, nimittäin on ihan asentojakin olemassa siihen. Isoa vaan tarvitsee.


      • Anonyymi

        Ei tarvi intiaa olin nuorena tosi notkea, yritin pitkään saada kaluani suuhun vaati pitkän renaamisen ja rentoutumisen seisaltaan se onnistui ensikerran sain kalua kaksi kolmesenttiä suuhun runkkasin hurjana ja ensimmäinen satsi suuhun tuntui hyvältä, tein sitä nuorena useasti varsinkin saunassa. Eräänä kertana sisareni tuli yllättämään katsoi ovelta silloin lensi kunnolla.
        Sisko sanoi muutaman päivän päästä voi auttaa niin ei mene selkä. olin saunassa sisko tuli hiljaa sisään olin lauteilla siskon isot pyöreät rinnat sai heti kalun nousemaan nauroi sehän toimii heti tuli ja otti suuhun sanoi et sitten kerro kellekkään sisko keskittyi koko naan siihen katsoin kasvon liikkeitä hamusi kunnolla kun jännittelin kalua kiihtyi kovemmaksi laukesin yski ja imi katsoi minuun sanoi olenko parempi nousin lauteilta sisko nousi ja levitti haarat silloin sain ensi kerran nuolla pillua sormi pillussa kun saa orgasmin supisteli kivasti.
        Sisko oli pesemässä menin taakse otin sienen pesin selkää ja pyllyä kalu seisoi kovana hieroin pillua se oli saippuassa ja liukas pidin kouraa siten että sormia oli pillussa sisko kumartui lisää työnsin sisään yritti paeta pääsin sisään kerkisin naida jonkin aikaa sisko pyysi ei näin ei panin kohta pyllötti lisää panin melkein loppuun ja vedin pois sisko kääntyi ja imi suuhunsa.
        Ripitti ja sanoi hullu olin tulla raskaaksi pitää olla ainakin kumi sanoin saanko sitten nyt hymyili sanoi sinähän sait, Sitten sanoi jos saat et kehu kellekkään, siitä alkoi siskon kanssa antoi naida kun tuli tilanne että ollaan kahden. Nauttii siitä kun saa antaa kertoi että odottaa joskus että tulen haluaa olla hutsu kuin itse sanoi haluan huorata onneksi olet sinä. Panen joskus kuin salaa kun on kyljellääntulee tosi kiimaan kääntyy ja kuiskaa kuka panee kiljuu että joku panee väkisin ja antaa pyllyä kunnolla.
        Kerran soitti sanoin haluan pyllyä, sanoi heti ei sovi sanoin testaa jollakin. Meni muutama päivä kuiskas puhelimeen kokeillaan. kun tuli halusi kunnolla edestä ja sai kiihkeän orgasmin kaivoi käsiin sä voiteen laittoi sitä sormin pyllyyn ja kaluun nostin jalat ylös ohjasi suoleen sanoi sievästi sitten kun terska meni odotin kuiskas sievästi olin jo puolessa välin vedin ja panin kohta kuiskas pane vaan kiljui hurjana ei ei tekee hyvää pane vaan hieroi pilluaan ja sätki kun laukesin vedin pois ja menin suihkuun sisko tuli ja sanoi ei ole niin hyvää kuin oikein eikä kokeiltu enää koskaan muuten jatkettiin.


    • FrouvaXX

      Kyllä normaalipainoinen mies (jolla ei siis isoa reppua etupuolella) voi kohtuullisella treenillä saada itsensä sen verran taipumaan, että saa oman terskan suuhun, ja onnistuu jopa ottamaan suihin itseltään. Onnistui mieheltäni n. 10 vuotta sitten vielä, nykyäään ei enää.

      Mutta naisen pitäisi olla vielä moniverroin notkeampi, eipä siis onnistu tuo.

    • ada4

      pystyin tekee sen ku oli nuorempi. mut niinku tossa aikasemmin joku sano nii ei se tunnu miltään ku on niin paha asento. että se siitä.

    • mamiskaaaa

      Sormet on sitä varte ja mahlat voit nuolla sit sormistas

      • Nainen 45 v.

        En taivu noin pitkälle sormella mieluiten. Mutta en koneeni ääressä tie noin täytyy lähtee nukuu. Hoitaa toi peräpukama ensteksi. Hyviä kauniita unia.


    • ihan vitun sama

      itsepalvelu! ratkaisu mun ongelmiin :) ei kun treenaamaan niin joku tätäkin joskus nuolis

    • 24w nainen

      Täällä 24 w nainen. Kyllä Se onnistuu.
      Mutta ei tietenkään tunnu niin hyvältä kuin
      Jonkun toisen kosketus. Olen koittanut,löysin hyvän
      Asennon joten ei Se koske. Ihan OK. Kertokaa jos
      Haluutte lisätietoa.

      • Oontehny

        Oletko urheilutaustainen, voimistelija ehkä? Vai oletko vaan itse treenanu ja ehkä ihan tarkoituksellisesti että pystyisit nuolemaan itseäsi? Oletko kuvannut itseäsi siinä puuhassa? Nyt tiedät mitä kysyisin seuraavaksi :)


      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä miten?


    • 24w nainen

      En ole minkää sortin urheilija jne.
      Mutta nuorempa harrastin kovasti yleisurheilua.
      Ja ei minulla ne kilot eteen tule ja kun ei ole mitä
      Tulla,ja kyllä olen kuvannut. Enkä sitä tarkoituksella
      Venytellyt :D koitin kun katsoin tätä
      Palstaa ja kyllähän se vieläkin onnistui! ♥

      • FabioFabio

        Laheta mula su kuva josa sina nuola sinu pilureika


      • Anonyymi

        Lähetä mullekki kuvii


    • 24w nainen

      Niin on,Ja mikäs video se tuo on?
      Ja onko lisää kysyttävää kenelläkään?

    • Oontehny

      24W-nainen, arvaa kuinka moni haluaisi nähdä kuvasi jossa nuolet mirriäsi?! Olisko mahdollista nähdä ja millaisin ehdoin?

      • 24w nainen

        En Ole ikinä miettinyt kummoista asiaa. :D


      • qwrwqrwqr
        24w nainen kirjoitti:

        En Ole ikinä miettinyt kummoista asiaa. :D

        teen nyt ihmeessä tollahan tekis rahaa.. ei oo netissä yhtää vitskuu vielä siitä.


    • .Nope

      En tosiaankaan usko. Ei miehetkään yleensä pysty imemään omaa munaa. Ior Bockin "saunasolmu" on kait ainoa tapa jolla sekään onnistuu, pitää olla erittäin notkea joogi ja olla jokseenkin ylösalaisin. En usko, että naisilla voisi onnistua silloinkaan.

    • aaaahh

      Ois kyllä aika ihanaa jos vaan pystyis:((

    • En koska selkä ei taivu.

      • Anonyymi

        Sormetan nuolen sun pilluasi 56v mies 0409320389 whatsapp


    • Anonyymi

      Ehkä pystyyy. Olen nähnyt lyhyen filminpätkän siitä, mutta se vaatii lähes eliittimäisen notkeaa vartaloa. Sain kerran mieheni imemään omaansa. No, hän ylsi vaan silleen mukavasti terskan päähän, mutta kuitenkin aika kiihottavaa seurata vierestä.

    • Mitä ihmettä sinä oman pillun en yllä sinne asti. Täyisi olla tosi notkee.
      Miten niin todella kiihottavaa nuolla omaa pillua...höpsö ei siihen kukaan nainen onnistu.

    • Anonyymi

      Itse olen mies mutta haluan vain todeta, että on aivan eri asia ja tunne kun se pillu on toisen naisen, kun sormet emättimessä on toisen naisen, aivan eri kun ne pikkuhousut joita nuuskii on toisen naisen jne. Aika moni kirjoittaa olevansa bi, mutta hyvin harva todellisuudessa pystyy edes keskustelemaan samaa sukupuolta olevan kanssa yleensä asiasta saati etenevän toisen kosketukseen.

      • Anonyymi

        Kenenkään ei tarvi eikä kannata väkisin olla bi jos ei siltä tunnu.
        Itse nuorena sanoin ja ajattelin olevani bi koska pidän naisia kauniina, ihan hetero minä olen ja sellaisena aion pysyäkin.
        Ei naiset kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvi eikä kannata väkisin olla bi jos ei siltä tunnu.
        Itse nuorena sanoin ja ajattelin olevani bi koska pidän naisia kauniina, ihan hetero minä olen ja sellaisena aion pysyäkin.
        Ei naiset kiinnosta.

        Itse olen mies!

        Joskus oli sellainen naispuolinen kaveri joka kertoi että saunailloissa muiden naisten kanssa porukat tarjoaa pilluja toisten silmiin ja kaikki pyrkii katsomaan toisia. Kenenkään kantti tai jutut ei kuitenkaan mene pidemmälle. Mutta jos toinen on mies ja seksillä on rooli kahdenkeskisessä ”suhteessa” niin esim. nuoleminen tai jopa yhdyntä on hänelle ihan hetkestä kiinni, eli saa koskea ja tulla ilman lupaa tai kysymättä!


    • Anonyymi

      Joogan harrastaja pystyy

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe