Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Kangasalle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Kangasalassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Kangasalla?
9
955
Vastaukset
Kyllä Kangasalla on kirppareita. Ainakin kolme. Keskustassa Ellintiellä uusi ja iso joulukuussa avattu Outolintu, Lentolassa iso Pirkan kirpputorikeskus ja Nattarissa tosi hyvä lastenvaate- ja lelukirppis Puotikuu, joka sai uuden omistajan just ja siellä on tehty remppaakin. Kaikissa paikoissa on lähellä maksutonta parkkitilaa tosi hyvin. Kaikki kolme on ainakin Facebookissa ja omat sivutkin löytyy. Aukioloajat kannattaa varmistaa, kun nyt on näitä pyhiä. Ei muuta kun menet googlettaan kirpputori Kangasala, niin tietoa löytyy :)
- Gas Ala
Liian korkea hintataso näissä paikoissa.
En suosittele.- Vai mitä?
Onneksi kaupasta saa samaa tavaraa kolminkertaiseen hintaan!
- .....
Pikonkankaalla S-marketin naapurissa (talon päädyssä) on Pikon kirppis, en ole käynyt joten en osaa sanoa mitä myydään ja onko hyvää tavaraa. Serkullani on ollut siellä pöytä vuokralla.
- Mårri
Taru Anneli on tehnyt vuodenvaihteessa matkaa Joulupukin kanssa. Millään muulla konstilla ei onnistu käydä suomen jokaisessa kolkassa vuodenvaihteessa...
- Lotta...
Minustakin varsinkin Puotikuussa erittäin korkea hintataso, (joskus tosin joku on ymmärtänyt sielläkin kirpparin ajatuksen hintojensa suhteen)! Jotenkin fiilis meni uuden yrittäjän myötä, olen varmasti jotenkin kaavoihinkangistunut, mutta minusta kirppikset ois kiva pitää kirppiksinä, nyt siellä myös uusia lastenvaatteita myynnissä :O Liisan aikana kävin hyvän asiakaspalvelun, ja mukavan tunnelman vuoksi vaikka käteenkään ei olisi mitään tarttunutkaan!
- Minna
Mä ihmettelen uuden yrittäjän tarjouskampanjoita facebookissa! On ilmeisesti lisännyt pöytien määrää, mut mielenkiintoista on se et normi hinta on 28€ 6pvää! Tarjouksissa sillä on 15€ 6 pvää, ja sit yhtäkkiä 4 pöytää vapaana jonka myy 20€ 6 pvää... Mielenkiintoista! Eihän sieltä kukaan ota kohta pöytää, jos hinnat vaihtelevat Ihmiset alkavat yleensä kyttäämään tarjouksia ja tuo hintojen vaihtelu saa sen aikaiseksi, ettei oteta normi hinnalla vaan odotellaan josko taas ois joku ale! No aivan sama mulle, miten hommansa hoitaa... Ihmettelmpä vaan :O
- Minna...
Siis Puotikuusta kyse...
- ostaja
Kirpputoreja Kangasalla enään 2. Outolintu ja Pirkan kirpputorikeskus ?
Outolintu ellintiellä, siisti paikka, rauhallista ja paljon mielenkiintoista tavaraa. Missä ostajat??
Pitäisköhän mainostaa enemmän? ? Kannatti käydä! Pirkan kirpputorikeskus. Iso, Valoisa, usein tungosta! myytävää laidasta laitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483