Ihmeparantuminen kesken TV-ohjelman

'-'

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=23715

Isännän pöydässä : Vieraana Pertti Cajander

Martti Ojareksen vieras Pertti Cajander joutui vuosia sitten liikenneonnettomuuteen ja kärsi sen jälkeen omien sanojensa mukaan kovista kivuista. Cajander kertoo, että hän pystyi ottamaan muutamia askelia tukea vasten mutta joutui käytännössä liikkumaan pyörätuolilla. Isännän pöydässä -ohjelmassa Cajander tunsi, että kivut lähtivät ja hänen liikuntakykynsä parani dramaattisesti.

72

3235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake-2

      Eiköhän tämä todistanut epäilijöillekin Jumalan parantavan voiman. Katsokaa ihmeessä netistä jos ette näe tv:stä. Hyvää Jeesuksen syntymäjuhlaa kaikille!

    • 23rgg

      Näin sitä uunotetaan rahat pois tyhmiltä. Mikä totta kai on ihan oikein.

      • Jake-2

        Näitkö ohjelman? Jos et nähnyt niin älä puhu mitään. Jos näit niin et voi niin tyhmä olla ettet usko...


      • hjhjhjhjhjhjh
        Jake-2 kirjoitti:

        Näitkö ohjelman? Jos et nähnyt niin älä puhu mitään. Jos näit niin et voi niin tyhmä olla ettet usko...

        No sehän heilutteli sitä jalkaansa jo ennenkuin sitten nousi ylös. Eli ei ollut sellaisia surkastuneita lötköjalkoja kuten täysin liikuntakyvyttömillä. Ja tarttee kuitenki jotain tukea pystyäkseen liikkumaan. Mikä siinä sitten niin ihmettä on?

        En vakuutu.


      • höppänille
        Jake-2 kirjoitti:

        Näitkö ohjelman? Jos et nähnyt niin älä puhu mitään. Jos näit niin et voi niin tyhmä olla ettet usko...

        jake 2 lle utopia uskovaiselle kaikki on mahdollista jos ukko nousee pyörätuolista ei vielä ole todistus mistään paranemisesta huijausta niinkuin kaikki utopia uskonnon jutut


      • Huijausten äitee
        höppänille kirjoitti:

        jake 2 lle utopia uskovaiselle kaikki on mahdollista jos ukko nousee pyörätuolista ei vielä ole todistus mistään paranemisesta huijausta niinkuin kaikki utopia uskonnon jutut

        Ateismi on huijausta.


      • Kirkonpolttaja.
        hjhjhjhjhjhjh kirjoitti:

        No sehän heilutteli sitä jalkaansa jo ennenkuin sitten nousi ylös. Eli ei ollut sellaisia surkastuneita lötköjalkoja kuten täysin liikuntakyvyttömillä. Ja tarttee kuitenki jotain tukea pystyäkseen liikkumaan. Mikä siinä sitten niin ihmettä on?

        En vakuutu.

        HAHAHA. Oli kyllä niin suurta paskaa että meinasi happi loppua kun nauroin "ihme" parantumista.


    • kannattaa kahtoa

      Olihan vaikuttava tapahtuma. Se hämmennyksen ilme, juuri kun hän tajuaa voivansa nousta ylös... Ja se ylistys oli evankeliumia. Ensimmäinen kerta, kun näen jotaim, mikä vakuuttaa tuolla saralla. Ei ollu; 'rahat pois' amerikkahömppää tuo.

      • totuus2

        Nimimerkille ja ym ohjelman katsojille. Mies tosiaan lähti kävelemään! ja niille jotka pitävät näitä Jumalan tekoja humpuukkina, sanoisin olkaa enemmän yhteydessä uskoviin kanssa ihmisiine, niin teille näytetään vielä suurempia ihmeitä kuin tämä josta nyt kirjoitetaan. jeesus sanoi:-Te tulette tekemään vielä suurempia ihmeitä kuin minä. tänäkin päivänä on kuolleita herännyt eloon rukouksen kautta. Katsoin itse lahdessa kun tukehtumaisillaan olevat asmaatikot kirmasivat kuin nuorukaiset kokous salin ympäri, kun he olivat olleet parannettavina rukouksessa. Mutta niinhän raamattu sanoo, että vaikka enkeli taivaasta heille julistaisi niin muutamat ei usko.Uusin JUmalan toiminta tapa on Jumalan lasten auttaminen taloudellisesti, ja niin selvästi, että rahat on lisääntyneet itsestään heidän raha pussissaan. En kirjoittaisi tälläistä mutta tämän ihmeen olen omalla kohdallanikin nähnyt ja monta kertaa. Olen tosin aktiivi avustaja niille jotka elää nälässä tai puutteessa. Vähän vapisten olen tämän todennut se on niin selvä näyttö tänäpäivänä hänen läsnä olostaan omiensa kanssa Tähän ehkä sopisi se Raamatun lause:"Joka runsaasti kylvää se runsaasti niittää". TV7 on tästä jo muutaman kerran puhunutkin uudesta ilmiöstä Jumalan lasten keskuudessa. Itse en ole tästä puhunut koska minua ei uskoisi muut kuin herran omat, muilta saisin naurua ja pilkkaa.


      • Katsokaa ihmeessä

    • aika on ohi

      Kyllä oli taas selvää höttöä.

    • kaikki ennallaan

      Kylläpä kevyesti nousi tuoli, saatta illalla olla nitron paikka.
      Niin ja seuraavana aamuna palataan vahoihin rutiineihin.
      Niitähän ei sitten Isännän pöydässä näytetäkään.

    • mitkä jauhot

      Totahan se on - eihän monetkaan rullatuolipotilaat ole täysin liikuntakyvyttömiä, vaan nousevat aamulla vuoteesta pyörätuoliin ja illalla pyörätuolista vuoteeseen. Ja parantumisihmeistä sitten kohistaan.

    • jkl461

      ON SE PLASEBO-VAIKUTUS VAAN PERKELEEN JÄNNÄ

    • Turhan hapokasta

      Ja mikähän mahtaa olla Pertin vointi tällä hetkellä?

      • SeParadOr

        Pertin vointi on mitä valtaiosin, sillä tuon tv-lähetyksen yhteydessä en parantunut ainoastaan selästä, vaan sain tietää että paranbnuin myös Sokeritaudista, Epilepsiasta, Condromalaciasta, Hyperlibidemiasta, Kronintaudista, Verenpainetaudista, Verisuonten kalkkeutumistaudista, Valtimoiden Kovettumataudista, Sepelvaltimotaudista sekä Alllergioista niin että lääkkeet kaikki määrättiin lopetettaviksi ja minut katsottiin lääkärien toimesta täydellisesti parantuineeksi.
        Tämä kaikki siksi koska löysin TOTUUDEN ja palvelen nyt YESHUAA joka on ainoa oikea nimi Kaikkivaltiaalle Jumalalle, sillä kirjoituksissa ei löydy mitään muuta nimeä kuin YESHUA, sillä nuo nimet Jesu ja Jeesus ovat katolisen kirkon omia lisäyksiä kirjoituksiin ja siis ne ovat valhetta, sillä ne eivät ole edes mitään kieltä. YESHUA=VAPAHTAJA YESHUA on Hepreaa, mutta nuo väännökset eivät siis mitään olemassa olevaa kieltä.
        YESHUA teitä siunatkoon.


      • ???
        SeParadOr kirjoitti:

        Pertin vointi on mitä valtaiosin, sillä tuon tv-lähetyksen yhteydessä en parantunut ainoastaan selästä, vaan sain tietää että paranbnuin myös Sokeritaudista, Epilepsiasta, Condromalaciasta, Hyperlibidemiasta, Kronintaudista, Verenpainetaudista, Verisuonten kalkkeutumistaudista, Valtimoiden Kovettumataudista, Sepelvaltimotaudista sekä Alllergioista niin että lääkkeet kaikki määrättiin lopetettaviksi ja minut katsottiin lääkärien toimesta täydellisesti parantuineeksi.
        Tämä kaikki siksi koska löysin TOTUUDEN ja palvelen nyt YESHUAA joka on ainoa oikea nimi Kaikkivaltiaalle Jumalalle, sillä kirjoituksissa ei löydy mitään muuta nimeä kuin YESHUA, sillä nuo nimet Jesu ja Jeesus ovat katolisen kirkon omia lisäyksiä kirjoituksiin ja siis ne ovat valhetta, sillä ne eivät ole edes mitään kieltä. YESHUA=VAPAHTAJA YESHUA on Hepreaa, mutta nuo väännökset eivät siis mitään olemassa olevaa kieltä.
        YESHUA teitä siunatkoon.

        Kuka antaa sairaudet, jotka Jumala parantaa


      • jokunen4
        ??? kirjoitti:

        Kuka antaa sairaudet, jotka Jumala parantaa

        sairaudet tulee saatanalta, saatanan henkivalloilta,sekä sukukirouksista.jos suvussa on harrastettu vaikkapa saatan palvontaa niin sen seuraukset perityy jälkipolville.sen on herra ilmoittanut sanassaan,minä kostan isien pahat teot.


    • Ukkelia odotellessa

      On se selppoa tehdä näitä uskisten ohjelmia. Ei minkäänlaista valvontaa onko esitetyissä väitteissä totuuden häivääkään.

      Toisin päinkin asia toimisi hyvin. Tuomalla tämä sama ukkeli terveenä ruutuun, olisi se positiivinen näyttö parantumisien puolesta. Mutta eipä taida olla paljon näytettävää.

      • Pertti tunnetaan

        Tosi on Pertti puhui puuta heinää vähän totta mies kävelee kohtalaisen hyvin mutta esittää rampaa joka ei ole halusi nääs päästä telkkariin ne jotka tuntevat sen niin tietävät mikä juttu on a se et haukkuu isäänsä joka ei ollut sellainen äitinsä kyllä isä oli tosi kiltti mut Pertti oli niin vaikea luontoinen lapsena et oksat pois tämä lähentelee totuutta tossa jo näki mikä on miehiään et kehtaa tulla puhumaan en viitsi sanoa mitä valetta valetta valetta Pertin suusta lentää kuin isoja lantapaloja vois laitta enemmän mut tulis paksu raamattu ei se osaa hävetä edes kun valheessa on elännyt elämänsä


      • viattomampi lapsi
        Pertti tunnetaan kirjoitti:

        Tosi on Pertti puhui puuta heinää vähän totta mies kävelee kohtalaisen hyvin mutta esittää rampaa joka ei ole halusi nääs päästä telkkariin ne jotka tuntevat sen niin tietävät mikä juttu on a se et haukkuu isäänsä joka ei ollut sellainen äitinsä kyllä isä oli tosi kiltti mut Pertti oli niin vaikea luontoinen lapsena et oksat pois tämä lähentelee totuutta tossa jo näki mikä on miehiään et kehtaa tulla puhumaan en viitsi sanoa mitä valetta valetta valetta Pertin suusta lentää kuin isoja lantapaloja vois laitta enemmän mut tulis paksu raamattu ei se osaa hävetä edes kun valheessa on elännyt elämänsä

        En usko että ihanille vanhemmille syntyy mahdottoman vaikea lapsi, todella pahaa syyllistää vain lasta. Usein ilkeät tai kylmät vanhemmat näyttää ulkopuolisille tosi mukavilta mutta lastaan vihaavat.


    • Katsoi kyseisen ohjelman nettiarkistosta. Minusta siinä Cajanderissa oli jotakin outoa kun hän kertoi elämästään. Luulen että hän lisäsi omiaan tai ainakin liioitteli asioita. Tuossa edellä "Pertin tuntija" kertoo että Pertin motiivi oli päästä televisioon. Voisin jotain tämäntapaista uskoakin. Cajander voi kai sitten esittää lääkärinlausunnot parantumisistaan. Varmaan seurantaohjelma tv7:lla olisi hyvä tehdä. Tosin uskottavampi olisi ylen kanavilla esitettävä parantumisohjelma ja parantumisen seuraukset. Laitapa "Pertin tuntija" tai joku muu tuntija vähän lisää tietoa tästä tapaus Pertti Cajanderista.

      • Separador

        TODISTUKSET ON SAATAVILLA JAQ NÄHTÄVILLÄ JOKAISELLE.
        JOKA SUNNUNTAI HUHTIKUUN ALKUSTA ALKAEN KELLO 12.00-14.00 VÄLISENÄ AIKANA, MIKÄLI SÄÄ SALLII, NIIN OLEN TAVOITETTAVISSA JA NÄHTÄVISSÄ ITÄKESKUKSEN TALLIINAN AUKIOLLA. LIIKUN SIELLÄ SINISELLÄ SÄHKÖMOPOLLA JOKO ULKONA TAIKKA HUONON SÄÄN OLLESSA SISÄLLÄ JA KUKA TAHANSA VOI TULLA JA KOPAUTTAA OLKAPÄÄHÄN JA TULLA JUTTELEMAAN JA SAA NÄHDÄ LÄÄKÄRINTODISTUKSET SEKÄ SIITÄ ETTÄ OLIN TODELLAKIN MENETTÄNYT KÄVELYKYKYNI LÄÄKÄRIEN TEKEMIEN TUTKIMUSTEN PERUSTEELLA, ELI MINU7T OLI TODETTU KÄVELYKYVYTTÖMÄKSI. EIKÄ SIINÄ KAIKKI, SILLÄ NÄHJTÄVÄNÄ ON MYÖS LÄÄKÄRINTODISTUS SIITÄ ETTÄ OLIN NELJÄ TUNTIA AIVOKUOLLENA LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ, JA KAIKKI ELINTOIMINTONI OLIVAT KÄYTÄNNÖSSÄ PYSÄHTYNEET TUON NELJÄN TUNNIN AIKANA JA KUINKA SIITÄ PALASIN TAKAISIN ELÄVIEN JOUKKOON ILMAN MITÄÄN VAMMOJA TAI VAHINKOA AIVOTOMINNASSANI, JOKA ON LÄÄKETIETEELLISESTI TÄYDELLISESTI MAHDOTONTA. MUTTA JUMALALLE KAIKKII ON MAHDOLLISTA.


      • sepäraattori
        Separador kirjoitti:

        TODISTUKSET ON SAATAVILLA JAQ NÄHTÄVILLÄ JOKAISELLE.
        JOKA SUNNUNTAI HUHTIKUUN ALKUSTA ALKAEN KELLO 12.00-14.00 VÄLISENÄ AIKANA, MIKÄLI SÄÄ SALLII, NIIN OLEN TAVOITETTAVISSA JA NÄHTÄVISSÄ ITÄKESKUKSEN TALLIINAN AUKIOLLA. LIIKUN SIELLÄ SINISELLÄ SÄHKÖMOPOLLA JOKO ULKONA TAIKKA HUONON SÄÄN OLLESSA SISÄLLÄ JA KUKA TAHANSA VOI TULLA JA KOPAUTTAA OLKAPÄÄHÄN JA TULLA JUTTELEMAAN JA SAA NÄHDÄ LÄÄKÄRINTODISTUKSET SEKÄ SIITÄ ETTÄ OLIN TODELLAKIN MENETTÄNYT KÄVELYKYKYNI LÄÄKÄRIEN TEKEMIEN TUTKIMUSTEN PERUSTEELLA, ELI MINU7T OLI TODETTU KÄVELYKYVYTTÖMÄKSI. EIKÄ SIINÄ KAIKKI, SILLÄ NÄHJTÄVÄNÄ ON MYÖS LÄÄKÄRINTODISTUS SIITÄ ETTÄ OLIN NELJÄ TUNTIA AIVOKUOLLENA LEIKKAUSPÖYDÄLLÄ, JA KAIKKI ELINTOIMINTONI OLIVAT KÄYTÄNNÖSSÄ PYSÄHTYNEET TUON NELJÄN TUNNIN AIKANA JA KUINKA SIITÄ PALASIN TAKAISIN ELÄVIEN JOUKKOON ILMAN MITÄÄN VAMMOJA TAI VAHINKOA AIVOTOMINNASSANI, JOKA ON LÄÄKETIETEELLISESTI TÄYDELLISESTI MAHDOTONTA. MUTTA JUMALALLE KAIKKII ON MAHDOLLISTA.

        Jos sä Separador olet kerran parantunut aivan totaalisesti, niin mikä sinua estää liikkumasta jalkaisin siellä Itäkeskuksen aukiolla?

        Kerrot menneessä aikamuodossa tuosta liikuntakykysi menetyksestä ikäänkuin olisit parantunut, mutta kuitenkin sanot edelleenkin liikkuvasi sinisellä sähkömopolla ulkona ja sisällä.


      • SeParadOr
        sepäraattori kirjoitti:

        Jos sä Separador olet kerran parantunut aivan totaalisesti, niin mikä sinua estää liikkumasta jalkaisin siellä Itäkeskuksen aukiolla?

        Kerrot menneessä aikamuodossa tuosta liikuntakykysi menetyksestä ikäänkuin olisit parantunut, mutta kuitenkin sanot edelleenkin liikkuvasi sinisellä sähkömopolla ulkona ja sisällä.

        Liikun sähkömopolla siksi koska minulla on sähkömopo. Siinä kun on kätevää kuljettaa tarpeita mukana, kuten levykkeitä, Raamattua, todistuksia ja sitten vielä ostoksiakin ja kaikki oikein mukavasti. Sisällä siis liikun vain tuolla Itäkeskuksessa mopolla, sillä muutenhan en sitä tarvitse. Onhan se myös kiva peli kun haen postit viiden kilometrin päästä ja asioin kaupassakin, sillä se helpottaa toimia.
        Tuo nimimerkki joka väittää tuntevansa minut ja silti puhuu tuollaisia ei tunne minua laisinkaan. Se mitä hän väittää tietevänsä minusta ja isästäni ja äidistäni on puppua, sillä se joka heistä todellakin tietää, niin he tietävät minun puhuvan totta. Ei minua turhaan otettu turvaan vanhempieni väkivallan takia, ja eikä äitiäni katsottu turhaan hysteeriseksi ja isääni väkivaltaiseksi lastensuojeluviranomaisten taholta.
        En pyrkinyt edes ollenkaan Televisioon, sillä Martti pyysi minut sinne, ja silloin kun hän pyysi minut, niin kumpikaan ei tiennyt mitään että tuollainen ihme tulisi tapahtumaan.
        Tuo väite, että kykenin kävelemään muka aijemminkin, on tuulesta temmattu, sillä kuka tahansa voi siis sunnuntaisin tulla ja itse lukea alan huippulääkärin lausunnon siitä, että olin todellakin menettänyt kykyni kävellä.
        On helppoa noilla väittäjillä esittää väitteitään kun todellinen tieto puuttuu ja halu ladfella valheita on pääasiana mielessä.
        Olin kävelykykyinen vuosina 1994-2004 jolloin minut määrättiin pyörätuoliin. Silloin pystyin vielä liikkumaan jotenkin, mutta erittäin lyhyitä matkoja, eli noin 50 metriä ja senkin vahvojen lääkkeiden avulla. Vuonna 2007 en kyennyt siihen kuin paqrin metrin verran ilman mielettömiä tuskia ja vuonna 2009 vain roikkumalla Reumarollaattorin kahvoissa ja 2009 lopulla en edes sitäkään, jolloin vakuutusayhtiö määräsi minut tarkkoihin tutkimuksiin joita tehtiin parin vuoden ajan ja lopputulos oli että kävelykykyni oli kokonaan menetetty, kuten vuoden 2012 alussa Ortonin lääkäri toteaa lausunnossaan.
        Nämä ovat tosiasioita joten nuo höpöpuheet noilta minua muka tuntevilta on syytä lopettaa. Ne jotka väittävät tunteneensa isäni ja tieneensä millainen hän oli vuosina 1950-1968 ja äitini vuonna 1950-2000, ovat itse varmaankin siellä missä hekin ovat, ja siksi tuollaisten puheiden esittäminen on rienaavaa.
        Miettiköön siis tuollaiset ihmiset mitä oikein selittelevät ja väittävät.
        TOTUUS ENNEN KAIKKEA!


      • SeParadOr
        sepäraattori kirjoitti:

        Jos sä Separador olet kerran parantunut aivan totaalisesti, niin mikä sinua estää liikkumasta jalkaisin siellä Itäkeskuksen aukiolla?

        Kerrot menneessä aikamuodossa tuosta liikuntakykysi menetyksestä ikäänkuin olisit parantunut, mutta kuitenkin sanot edelleenkin liikkuvasi sinisellä sähkömopolla ulkona ja sisällä.

        Jos haluat nähdä minun kävelevän myös tuolla ITÄKESKUKSESSA, niin teretulemast vain tapamaan ja näkemään, äläkä vain arkaile ja esitä noita ihmettelyitäsi. Tuossa on jo pariin kertaan selitetty miksi käytän sähkömopoa.
        On syytä tarkentaa sinullekin tuota mopon olemassa oloa. Aikoinaan, siis vuonna 1963 minun todettiin sairastavan Epilepsiaa, siis Kaatumatautia, ja siksi minulla on sairausvakuutuskortissa pysyvä merkintä tuosta taudista. Se oikeutti minut aikanaan hankkimaan tuon sähkömopon ja kun kävelykykyni meni, niin tuo mopo tuli erittäin tarpeelliseksi ja siksi sain sen lisäksi kuljetuspalvelun jonka avulla saan siirryttyä mopollas paikasta toiseen tarpeeksi nopeaan.
        Vaikka kävelykykyni on täydellisesti parantunut ja selkä kestää kävelyn, niin painoni on yhä reippaasti yli 100kg ja polveni ovat rikkoutuneet ja odottavat nyt leikkausta joten pitkät kävelymatkat ovat vielä edessä päin. Samoin on selkänikin kohdalla, sillä lääkärien mukaan tuolla selällä ei voi ottaa askeltakaan, koska se on yhä murtunut ja ahtautunut. L-2 nikama on yhä vain jäänne ja siksi ei ole lääketieteellisesti kyetty todistamaan, että voisin edes astua ilman jumalattomia tuskia, ja kuitenkin teen sen ja kykenen nostamaan raskaitakin taakkoja vaikka se on kuulemma totaallisesti mahdotonta.
        Siksi on edessä mahdollinen leikkaus jossa selkä tuetaan siihen asentoon jossa se nyt on, jotta kävelykyky säilyisi.
        Ennen ei tuota leikkausta ole voitu edes ajatellakkaan koska allergiani takia kaikki puudutus ja narkoosit ovat olleet minulta ehdottomasti hengen menetyksen uhalla kielletty. Nimittäin juuri sen takia kuolin Kuopiossa leikkauspöydälle vuonna 1993 ja siitä on lääkärinlausunto.
        Nyt kaikki allergiat on todettu parantuneen ja tuo leikkaus on mahdollista.
        Minun on vain varjeltava että en kaadu tai muuten loukkaa selkääni, jotta se voidaan tukea, sillä pienikin kaatuminen voi aikaansaada pysyvän halvaantumisen.
        Tässä siis taustatietoa mopon käytöstä. En siis ole invaliidi enään vaikka yhä prosenttini ovat 85 jalkojen päällä, sillä sitä olen ollut jo vuodesta 1972,
        Tulkaa tapamaan ja voin kertoa enemmänkin.
        T:Pertti


    • Miksi liikut sähkömopolla, kun olet kerran parantunut ja pystyt kävelemään? Eikö nyt kannattaisi pitää huolta kunnostaan, kun kerran Jumala on parantanut. Ei kai Tallinnanaukiolla ole ajoneuvoliikennettä muuten kuin huoltoajoa, niin ja tietenkin invalidit. Harmi kun en enää asu pääkaupunkiseudulla. Tulisin muuten mielelläni ihmettä katsomaan. Tapasin Pohjois-Karjalassa noin viisi vuotta sitten erään henkilön, joka oli "parantunut" syövästä. Muistaakseni eturauhassyöpä. Hänellä oli lääkärintodistukset esittää ja kaikki näytti olevan kunnossa. Meni parisen vuotta ja tämä henkilö kuoli.

    • Eipä ole Separaattori vastannut kysymyksiin. Mites ne kädet?

    • Kyllä Sinulla herra Cajander tuntuu olevan edelleen noita sairauksia ja hyviä selityksiä, vaikka pitkän listan parantuneista sairauksista luettelit tuolla aikaisemmin. Et kai sitten parantunut kaikista? Herää tietysti kysymys, mistä peräisin voi olla tuollainen sairausluettelo?

      Pääkaupunkiseudeulla on varsin hyvä julkinen liikenne, jolla pääset kotoasi Itikseen. Etkö pääse jalkaisin edes bussipysäkille tai metroasemalle?

      Oletko antanut vanhemmillesi anteeksi, koskapa puhut heistä tiettyyn sävyyn?

      Miksi muuten menit Ojareksen ohjelmaan? Kysyn tätä siksi, kun olen saanut käsityksen että Ojares palvelee jotakin muuta kuin Sinun palvelemaasi Yeshuaa? Koitko kuitenkin parantuneesi Jeesuksen nimessä vai Yeshuan nimessä?

      Selität asioita sen verran laveasti ja aina tuntuu ilmaantuvan uusia vaivoja, joten epäilen edelleen parantumistasi. Tarjoa kuitenkin juttua jollekin viikkolehdelle (Apu, Seura tms). Voisit esittää lehden välityksellä dokumentit sairauksista ja niistä paranemisista. Tv7 ei ole luotettava lähde parantumisasioissa.

      • SeParadOr

        Hyvä nimimerkki: Mazdels.
        Ihmettelen vuodatustasi, sillä minulla on lääkärien lausunnot kaikista sairauksistani, ja niiden historia ulottuu aina vuoteen 1952 eräiden kohdalla. Ne eivät ole siis syntyneet kovinkaan lähimenneisyydessä.
        Miksi niitä on ollut noin runsaasti, sitä en tiedä, mutta näin vain on ollut. Nyt niistä ei ole jälkeäkään, joten sillekkä'än en voi mitään että ne ovat kaikki nyt pois.
        En ole itse voinut vaikuttaa siihen miten terveenä taikka sairaana olen ollut, sillä enm ole Jumala, vaan ihminen.
        Pystyn kyllä siirtymään koptoani linja-autoon ja linja autosta Itäkeskuksessa pois, mutta koska edessä on tuon selän parantumisen takia nyt vakuutusyhtiön vaatima lääkärinhoito, eli selkä tulee tukea siihen tilaan missä se on, niin minun on oltava sen kanssa varovainen, koska lääketieteellisten tutkimusten mukaan ei tuolla selällä voi astua askeltakaan sillä se on murtunut, eikä murtuma oler korjaantunut vaan jopa pahentunut ja silti kykenen kävelemään, jonka takia vakuutusyhtiö vaatii korjaavaa leikkausta koska nyt se voidaan tehdä, mutta ei ole voitu tehdä allergioiden ja sepelvaltimotaudin ja vakavan verenpainetaudin estäessä niin puuduttamisen kuin narkoosinkin.
        Tiedustelit, että olenko antanut anteeksi vanhemmilleni, koska puhun muka heistä tiettyyn sävyyn. Mitä minun olisi pitänyt antaa anteeksi, sillä en ole heitä katsonut mihinkään syylliseksi, sillä he elivät siten kuin kykenivät elämään, eikä siitä voida ketään syyttää, taikka syyllisenä pitää.
        Onhan niitä jotka ajattelevat heitä syyllisinä johonkin, mutta minä en. Siksi en myöskään syytä heitä, en mistään ja säälin niitä jotka ajattelevatkaan että heitä tulisi jostain syyttää, sillä sellaiset eivät ole enään ihmisiä vaan syyttäjiä ja tuomareita.


      • SeParadOr
        SeParadOr kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki: Mazdels.
        Ihmettelen vuodatustasi, sillä minulla on lääkärien lausunnot kaikista sairauksistani, ja niiden historia ulottuu aina vuoteen 1952 eräiden kohdalla. Ne eivät ole siis syntyneet kovinkaan lähimenneisyydessä.
        Miksi niitä on ollut noin runsaasti, sitä en tiedä, mutta näin vain on ollut. Nyt niistä ei ole jälkeäkään, joten sillekkä'än en voi mitään että ne ovat kaikki nyt pois.
        En ole itse voinut vaikuttaa siihen miten terveenä taikka sairaana olen ollut, sillä enm ole Jumala, vaan ihminen.
        Pystyn kyllä siirtymään koptoani linja-autoon ja linja autosta Itäkeskuksessa pois, mutta koska edessä on tuon selän parantumisen takia nyt vakuutusyhtiön vaatima lääkärinhoito, eli selkä tulee tukea siihen tilaan missä se on, niin minun on oltava sen kanssa varovainen, koska lääketieteellisten tutkimusten mukaan ei tuolla selällä voi astua askeltakaan sillä se on murtunut, eikä murtuma oler korjaantunut vaan jopa pahentunut ja silti kykenen kävelemään, jonka takia vakuutusyhtiö vaatii korjaavaa leikkausta koska nyt se voidaan tehdä, mutta ei ole voitu tehdä allergioiden ja sepelvaltimotaudin ja vakavan verenpainetaudin estäessä niin puuduttamisen kuin narkoosinkin.
        Tiedustelit, että olenko antanut anteeksi vanhemmilleni, koska puhun muka heistä tiettyyn sävyyn. Mitä minun olisi pitänyt antaa anteeksi, sillä en ole heitä katsonut mihinkään syylliseksi, sillä he elivät siten kuin kykenivät elämään, eikä siitä voida ketään syyttää, taikka syyllisenä pitää.
        Onhan niitä jotka ajattelevat heitä syyllisinä johonkin, mutta minä en. Siksi en myöskään syytä heitä, en mistään ja säälin niitä jotka ajattelevatkaan että heitä tulisi jostain syyttää, sillä sellaiset eivät ole enään ihmisiä vaan syyttäjiä ja tuomareita.

        JATKOA EDELLISEEN:
        Monet minun elämänvaiheeni tuntevat, ihmettelevät kuinka en ole jo lopettanut elämääni. Ei vain se, että sain kokea väkivallan, niin henkisen kuin ruumiillisenkin, sekä jouduin pois kotoa vanhempien käyttäytymisen takia, ja vaikka eräinä vuosina elämäni oli kaikkea muuta kuin hyväksyttävää, sillä tuo kaikki kokemani muokkasi minusta HIRVIÖN, jolla ei olisi ollut edes oikeutta elää, joten mikä olen tuomitsemaan taikka syyttämään ketään.
        Kas kun elämäni ei pilattu vain väkivallalla, vaan sain tuta mitä on olla Pedofilian uhri ja sen tuloksena täydellisesti seksuaalisesti häiriintynyt, ensiksi pieni poika, sitten lapsi, sitten teini ja jopa aikuisvaihekin oli tyystin sairaaloinen. En kyennyt mitenkään edes ajattelemaan normaalisti mitään mikä jotenkin oli seksuaalista, koska jo kaksivuotiaasta asti se kaikki pilattiin ja saastutettiin koihdallani.
        Pedofilia ja Insesti ovat kaksi kaameimmin ihmistä itseään tuhoavia vaikutteita joidenka uhriksi joutuva joutuu kokemaan elämänsä niin täydelliseksi helvetiksi,m että kukaan ei voi edes sitä tajuta.
        On helppoa tuomita ja osoittaa sormella ja syyttää, mutta jos itse joutuu sen helvetin kokemaan ja siinä elämään yli kaksikymmentä vuotta ja sitten taistelemaan siitä vapaaksi yli neljäkymmentä vuotta, niin vasta sitten ihminen voi tajuta sen miksi ei edes haluakkaan syyttää ketään, taikka tuomita ketään, sillä vain siten voi tuosta kaameuden helvetistä päästä erille ja sen pystyy jättämään taakseen eikä sitä enään katkeruudella taikka vihalla muista.
        Toivottavasti ymmärrät tämän kyseinen nimimerkki, ja mietit ennenkuin ryhdyt esittämään syytteitä taiokka vihjaset mitä ilkeimmin.
        Vasta kunm on kulkenut toisen saappaissa kymmenen mailia, voi tietää edes jotain siitä toisesta.
        Siksi on kirjoitettu: ÄLKÄÄ TUOMITKO!


      • SeParadOr

        MISSÄ NIMESSÄ MINÄ PARANIN.
        Voin kertoa suoraan, että EN MISSÄÄN NIMESSÄ, vaan KAIKKIVALTIAAN ARMOSTA ja RAKKAUDESTA KRISTUKSEN, VAPAHTAJAN, Sovitustyön kautta.
        Ei minun parantumiseni ollut kiinni siitä oliko paikalla Ojares taikka vaikka joku Buddhalainen, tai joku julkijumalaton, sillä ISÄ ei ole kenestäkään kiinni, sillä HÄN vain lupasi puolitoista viikkoa aikaisemmin, että HÄN parantaa minut ja niin paranin. EN PYRKINYT TV7 ohjelmaan laisinkaan, vaan minut pyydettiin sinne. En edes itse ollut ehdottanut mitään sellaista.
        ON TOTTA, että Ojares palvoo henkeä jonka tietää olevan Antikristus, mutta se on hänen asiansa, ei minun. Jos olisin joku tuollainen pikkutarkka, niin enhän silloin voisi edes poistua asunnostanikaan.
        Ojareksen ohjelma oli hyvä mahdollisuus tuoda esille TOTUUS jonjka jälkeen olen saanut ahertaa tuon sanoman kanssa myös YOU TUBE:ssa jossa nyt on jo kolmattakymmentä aihetta TOTUUDESTA.
        Se että en pyri tuomaan tapahtuneita asioita jhulkisuuteen lehtien tai muyiden kautta johtuu juuri teistä tinkaajista, kuten Sinusta nimimerkki Mazdels koska uhoat kyllä täällä, ja lupailet jopatulla tapamaan jos asuisin Hesassa, ja kun sait tietää että asun täällä niin pupu tuli pöksyysi ja jatkoit vain kirjoituksilla uhoamiosta. Niinhän on aina teidän vastaan väittäjien kohdalla, ensiksi huudatte todistuksia, ja kun niitä tarjotaan teille, niin pakenette ja sitten taas ryhdytte väittämään, että ei ole todisteita.
        Nyt kysynkin siis Sinulta mitä PELKÄÄT ja VAPISET kun vain uhoat etkä uskjalla edes seistä sanojesi takana???


      • SeParadOr kirjoitti:

        MISSÄ NIMESSÄ MINÄ PARANIN.
        Voin kertoa suoraan, että EN MISSÄÄN NIMESSÄ, vaan KAIKKIVALTIAAN ARMOSTA ja RAKKAUDESTA KRISTUKSEN, VAPAHTAJAN, Sovitustyön kautta.
        Ei minun parantumiseni ollut kiinni siitä oliko paikalla Ojares taikka vaikka joku Buddhalainen, tai joku julkijumalaton, sillä ISÄ ei ole kenestäkään kiinni, sillä HÄN vain lupasi puolitoista viikkoa aikaisemmin, että HÄN parantaa minut ja niin paranin. EN PYRKINYT TV7 ohjelmaan laisinkaan, vaan minut pyydettiin sinne. En edes itse ollut ehdottanut mitään sellaista.
        ON TOTTA, että Ojares palvoo henkeä jonka tietää olevan Antikristus, mutta se on hänen asiansa, ei minun. Jos olisin joku tuollainen pikkutarkka, niin enhän silloin voisi edes poistua asunnostanikaan.
        Ojareksen ohjelma oli hyvä mahdollisuus tuoda esille TOTUUS jonjka jälkeen olen saanut ahertaa tuon sanoman kanssa myös YOU TUBE:ssa jossa nyt on jo kolmattakymmentä aihetta TOTUUDESTA.
        Se että en pyri tuomaan tapahtuneita asioita jhulkisuuteen lehtien tai muyiden kautta johtuu juuri teistä tinkaajista, kuten Sinusta nimimerkki Mazdels koska uhoat kyllä täällä, ja lupailet jopatulla tapamaan jos asuisin Hesassa, ja kun sait tietää että asun täällä niin pupu tuli pöksyysi ja jatkoit vain kirjoituksilla uhoamiosta. Niinhän on aina teidän vastaan väittäjien kohdalla, ensiksi huudatte todistuksia, ja kun niitä tarjotaan teille, niin pakenette ja sitten taas ryhdytte väittämään, että ei ole todisteita.
        Nyt kysynkin siis Sinulta mitä PELKÄÄT ja VAPISET kun vain uhoat etkä uskjalla edes seistä sanojesi takana???

        Pedofilia ja insesti ovat erittäin tuomittavia asioita ja nyt ymmärrän Sinua paremmin.

        En ole luvannut tulla tapaamaan Sinua, koska EN ASU enää pääkaupunkiseudulla. Lue kirjoitukseni siltä osin uudestaan.

        Seison edelleen sanojeni takana ja vastaan niistä itse.


      • SeParadOr
        mazdels kirjoitti:

        Pedofilia ja insesti ovat erittäin tuomittavia asioita ja nyt ymmärrän Sinua paremmin.

        En ole luvannut tulla tapaamaan Sinua, koska EN ASU enää pääkaupunkiseudulla. Lue kirjoitukseni siltä osin uudestaan.

        Seison edelleen sanojeni takana ja vastaan niistä itse.

        Niin TEOT ovat Tuomittavia, mutta eivät Tekijät, eli niihin langenneet!
        Pedofiili ei voi omalle halulleen mitään, sillä se on kuin huume, taikka alkoholiriippuvaisuus.
        Syyllinen on se, joka alkujaan on pistänyt tuon hirviön liikkeelle ja vanginnut ihmiset siihen.


      • uskokaa jo
        SeParadOr kirjoitti:

        MISSÄ NIMESSÄ MINÄ PARANIN.
        Voin kertoa suoraan, että EN MISSÄÄN NIMESSÄ, vaan KAIKKIVALTIAAN ARMOSTA ja RAKKAUDESTA KRISTUKSEN, VAPAHTAJAN, Sovitustyön kautta.
        Ei minun parantumiseni ollut kiinni siitä oliko paikalla Ojares taikka vaikka joku Buddhalainen, tai joku julkijumalaton, sillä ISÄ ei ole kenestäkään kiinni, sillä HÄN vain lupasi puolitoista viikkoa aikaisemmin, että HÄN parantaa minut ja niin paranin. EN PYRKINYT TV7 ohjelmaan laisinkaan, vaan minut pyydettiin sinne. En edes itse ollut ehdottanut mitään sellaista.
        ON TOTTA, että Ojares palvoo henkeä jonka tietää olevan Antikristus, mutta se on hänen asiansa, ei minun. Jos olisin joku tuollainen pikkutarkka, niin enhän silloin voisi edes poistua asunnostanikaan.
        Ojareksen ohjelma oli hyvä mahdollisuus tuoda esille TOTUUS jonjka jälkeen olen saanut ahertaa tuon sanoman kanssa myös YOU TUBE:ssa jossa nyt on jo kolmattakymmentä aihetta TOTUUDESTA.
        Se että en pyri tuomaan tapahtuneita asioita jhulkisuuteen lehtien tai muyiden kautta johtuu juuri teistä tinkaajista, kuten Sinusta nimimerkki Mazdels koska uhoat kyllä täällä, ja lupailet jopatulla tapamaan jos asuisin Hesassa, ja kun sait tietää että asun täällä niin pupu tuli pöksyysi ja jatkoit vain kirjoituksilla uhoamiosta. Niinhän on aina teidän vastaan väittäjien kohdalla, ensiksi huudatte todistuksia, ja kun niitä tarjotaan teille, niin pakenette ja sitten taas ryhdytte väittämään, että ei ole todisteita.
        Nyt kysynkin siis Sinulta mitä PELKÄÄT ja VAPISET kun vain uhoat etkä uskjalla edes seistä sanojesi takana???

        Ei "Isä" paranna Raamatun eikä Poikansa ulkopuolella saati että joku yeshua jonka nimeä toistat, ja tämä näyttää yeshuasi ja isäsi olevan
        se helluntailaisten henki josta palstalla on paljon puhuttu.
        Valheen ja kirouksen henki joka vaikuttaa omissaan sitä ihteänsä.
        Saatanhan minäkin sanoa että rukoukseni kautta palasi rajan takaanta(kertoi itse) pahin vihamieheni ja joka yhä elää.
        On sitä paholainenkin nähty ja kyllä se lähti heti kun Jeesuksen nimen ja veren nainitsin.


    • Getoon1

      Toivottavasti Remu tulee myös uskoon, terve akillesjänne kun ei pelasta.

    • Lukaz

      Separador: kun sanoit Ojareksen palvovan antikristusta, tarkoitatko sillä rahaa vai tuota nimeä Jeesus?

      • SeParadOr

        Tarkoitan molempia, sillä raha ratkaisee paljon tv7 sisällön kohdalla, mutta myös oppi. Niinpä tv7 tuotattiu maahamme väärän profeetan joka jo nyt on villinnyt valheillaan suuren osan kopko maailmaa ja varsinkin kristittyjä.
        Kerrottakoon vielä, että noin viikon verran sitten parannuin jälleen, mutta en sairaudesta, vaan olen ollut niinb sanotusti lyhytraajainen, mikä on tuottanut minulle vaikeuksia, mutta noin viikko sitten kokouksen päätyttyä kasvoivat molemmat käteni paikalla olleiden toodistaessa 10cm. Nyt tulen enemmän toimeen kuin aikaisemmin. Joten olen oikedalla tiellä ja tunnustan oikeaa nimeä ja Kaikkivaltias vahvistaa sen noilla ihmeillä joita olen saanut kokea. ELI HÄN ei tee niitä korottaakseen minua taikka tuodakseen minut esille, vcaan todistaakseen että Jumalan Sana on Totuus ja että HÄNEN NIMENSÄ ON YESHUA.
        Myös kuolleitten herättäminen on se jota kaikki HÄNESSÄ olevat tekevät ja sekin on TOTUUS ja vain ne jotka HÄNESSÄ ovat kykenevät siihen.


    • Lukaz

      Separador: Tuo mitä sanoit väärästä profeetasta TV7:lla on huolestuttanut minua jo jonkin aikaa. Siellä nimittäin samaan pakettiin niputetaan kristillisyyden alle niin harhaoppi kuin totuuskin. Ja suuren osan ihmiset valitettavasti nielevät totuutena.

      Pysykää ihmiset sanassa, tehkää niinkuin on kirjoitettu: "Koetelkaa kaikki, mutta pitäkää se mikä hyvää on". Jumalan sana on totuus, ja jos ja kun jokin TV7:n ohjelmissa poikkeaa sanasta, on se valhetta.

      Voisitiko Separador ystävällisesti kertoa, että miten tuo ero nimien Yeshua ja Jeesus välillä sinulle ilmoitettiin ja onko sinulla ajatusta että miksi tuo on tapahtunut vasta viime aikoina? Jos tuo kertomasi nimestä pitää paikkansa, luulisi muitakin todistajia maailmalta löytyvän, ja ehkä löytyykin. Itsekin käytän nimeä Yeshua vapahtajastani koska sen nimen on Isä hänelle antanut, mutta en osaa sanoa onko nimi Jeesus jotenkin huonompi, jos hädässä oleva ihminen tuolla nimellä huutaa Jumalan poikaa apuun sitä sydämessään tarkoittaen. Mielestäni oleellinen asia tässä on se, että Kaikkivaltias antoi ainoan poikansa ihmisten syntien tähden. Vapahtaja itsekin sanoi olevansa Ihmisen Poika, eikö vain?

      Jos esim. kuuntelee eräänkin tietyn luterilaisen parantajan ohjelmia, niin hyvin vähän jos ollenkaan siellä puhutaan Jeesuksesta tai vapahtajasta yleensäkään. Miksihän näin jos kerran nimi Jeesus olisi valhetta? Silloinhan siihen olisi hyvä ladata kaikki tuo parantava voima, mutta näin ei tässäkään tapauksessa tehdä vaan Jeesus tavallaan sivuutetaan kokonaan. Raamatun mukaan Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä". Eli vapahtajan nimessä kun jotain pyydetään, se myös annetaan. Luterilainen kirkko näemmä hyväksyy mitä tahansa...
      Olen katsonut kaikki videosi Youtubessa, pääosin hyvää materiaalia, mutta jotkin asiat ovat jääneet kyllä mietityttämään. ..
      Ihan uteliaisuuttani kysyn, että missä kokouksessa kätesi pitenivät? Siis minkä seurakunnan tms? Isän Siunausta sinulle Separador työssäsi.

    • Jeesuksen oma

      Minun Herrani ei ole niin pieni, että tarttuisi siihen, onko Vapahtajani nimi Jeesus vai Jeshua. HÄN kyllä näkee sydämen asenteen ja tuntee ketä hengessä avuksemme huudamme. Minun on vaikea uskoa, että Jumala, Abba-Isä antaa tuon tiedon vain yhden ihmisen kautta. Jumalan armon haltuun kaikki uskovat!

    • Ihmettelenkö turhaan

      Joh 16:23--24 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni. Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

      Eikö meidän pitäisi Sanan mukaan rukoilla Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä? Tämä on minusta sanan mukaista, eikö?

    • Jebsxtr

      Olen iloinen siitä että Jumala sinut paransi.Ei kuitenkaan saisi unohtaa sitä tosiasiaa,että Kaikki eivät parane vaikka käyvät lukuisissa parantumiskokouksissa .Älköää tehkö tälläisestä oppia.Vai pyydänkö heitä tuomaan lääkärintodistukset siitä että ovat edelleen sairaana,voisin semmoisen tuoda itsekin.

    • Uuno Kuisma

      Separador.Vastaisitko Lukaz:n esittämään kysymykseen,missä kokouksessa raajasi piteni?.Tarkistan sitten onko näin todella tapahtunut.

    • Uuno Kuisma

      SeParadOr.Vastaisitko kysymykseen.Missä seurakunnassa kätesi pitenivät,jotta voimme asian tarkistaa,ja kysellä todisteita tästä.Jollei tähän tule vastausta,on syytä olettaa parantumisen olevan huijausta.En väitä että olisi,mutta jollei siinä ole epäselvyyttä,voisi kai asian rehdisti kertoakin,vai kuinka?Tässäkin asiassa tahdon vain totuutta,sillä menestysteologia valtaa alaa monissa seurakunnassa,ja on aika käydä taisteluun tätä oppia vastaan.Kaikki mitä on kerrottu ihmeparantumisista,vaikkei pitäisi niillä lyödä heitä jotka eivät ole parantuneet,ja ovatkin siitä masentuneet,vaikka varmasti monet heistä ovat kunnon kristittyjä ja rukoilleet paljon.Se väite,että meille kuuluisi terveys,uskoon tultuamme on vain siinä totta,että sairaus on käännetty väärin alkutekstistä.Joka tarkoittaa suunnilleen,että Jumala parantaa synnin sairauksista. Hän on tietysti voimallinen tekemään mitä vain ihmetekoja hyväksi näkee.

    • Lukaz

      ”…Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille. … pyytäkää, niin te saatte ja teidän ilonne on täydellinen.” Joh.16:23,24
      Oli alkutekstin kirjoitusasu mikä tahansa, tämä lupaus pitää, näin uskon vapahtajani nimessä.

      • Risti-riita.

        Matt.21:22. Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte. Jaakb.4:3. Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.


    • Koskee aina

      Kun ihminen anoo,että Jumala poistaisi hänen kovat kipunsa,mitä tekemistä sillä on himojen kanssa,ja miten anomus olisi kelvoton?,Tätä olen pyytänyt jo 3.8-80 asti.Edelleen on kivut kovat,ja olen joutunut jo riittävästi kuulemaan menestysteoligian kannattajien pilkkaa ja ivaa vammastanikin johtuen.On niin helppoa lyödä sitä jota on lyöty,entä jos tämmöistä sattuisi omalle kohdallenne,että vaikka vammaudutte liikenneonnettomuudessa,sitten vasta ymmärrätte miltä se tuntuu,ja vieläköhän lyötyä lyötte,epäilen,koska joudutte seurakunnissanne itse silloin vihatuiksi vammastanne johtuen.

    • Lukaz

      Jos Separador vielä lueskelee tätä palstaa, niin vastausta edelleen odotellaan aiemmin esitettyihin kysymyksiin.

    • Mazdels (ei kirj)

      Separador voisi kertoa myös, mikä on parantuneen vointi tällä hetkellä.

    • humpuukia2

      Tv7 arkistosta on poistettu ne ohjelmat, missä tämä henkilö oli haastattelussa. Siellä oli Isännän pöydässä ohjelma extra, joka on poistettu, missä tämä henkilö kertoo parantuneensa ja sekin ensimmäinen ohjelma on poistettu eli kertoo siitä, että humpuukia oli koko homma.

      • Mazdels (ei kirj.)

        Pitihän se arvata. Missähän ovat nyt kaikki ne, jotka kilvan ylistivät ja todistivat Cajanderin parantumisen puolesta? Ovat olleet ainakin hiljaa, kun olen asiasta perään kysellyt. Kävin itsekin Tv7:n sivuilla katsomassa ja ohjelmaa ei heiltä löydy. Täytyy todeta tosiaan, että humpuukia oli koko ohjelma. Lieneekö "parantunutkin" jo petipotilaana?


    • Lukaz

      Jokuhan voisi tiedustella syytä ohjelmien poistoon TV7:lta...Toki Youtubesta löytyy periaatteessa sama ohjelma Cajanderin lataamana.

    • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Jokainen ajateleva ihminen joka seuraa fundamentalismi kristillisyyttä vilpittömällä mielellä haluaa pysytellä kaukana kyseisestä sekoilusta.
      Fundamentalismi on paras keino levittää epäuskoa älykkäissä, tuntevissa ja hyvinkoulutetuissa ihmisissä.Seuratessa ihmisten sekoilun määrää kiihko uskisten parissa, ei juuri muulle kuin ateismille jää tilaa.

    • Bike

      Kyllä Jumala paantaa monella tapaa, mm. lääkkeillä. Mutta miksi noita humpuuki ohjelmia näytetään, menee usko uskoviltakin paranemis ihmeisiin,
      TV7.ssa on niin paljon nykyisin Sanan vastaista opetusta. Mistä moinen johtuu....? Ettekö tunne SANAA, älkää eksyttäkö. Tutkikaa kaikki Raamatun Sanan kautta, sieltä löytyy totuus, eli Jeesus Kristus.

    • Jumala on suuri
      • annamunnauraa

        Voi hyvät hyssykät mikä kömpelö vedätys :D :D Ja ihanko joku uskoo tähänkin? Uskomatonta on ihmisten hyväuskoisuus :D


    • Milloin saamme päivitetyn version Pertti Cajanderin nykytilanteesta parantuneena? Joko liikkuminen sujuu ilman apuvälineitä? Olisi kiva saada uutta tietoa tapauksesta.

      • aitoLESTA

        MITÄ TUOLLAISIA KYSELET? OLETKO SEONNUT? EIKÖ YKSI IHMEPARANNUS RIITÄ PER HENKILÖ?

        OLETTE ATEISTIT SAIRAITA! ONNEKSI TEITÄ EI KUKAAN IHMEPARANNA JA JOUDUTTE TUSKISSANNE KITUMAAN!


      • IhanaaRakkautta
        aitoLESTA kirjoitti:

        MITÄ TUOLLAISIA KYSELET? OLETKO SEONNUT? EIKÖ YKSI IHMEPARANNUS RIITÄ PER HENKILÖ?

        OLETTE ATEISTIT SAIRAITA! ONNEKSI TEITÄ EI KUKAAN IHMEPARANNA JA JOUDUTTE TUSKISSANNE KITUMAAN!

        Sinä olet selvästikin täyttynyt rakkaudella. Taivaspaikka on teidän!


    • Totta.vaiko.tarua

      Millainen juttu tämä oli, ja mitä kuuluu Pertille tällä hetkellä?

    • hodginunohtu

      Tuttu mies, iskee tarinaa, mielikuvitusta on. Lääkitys ei kunnossa.

    • sargit

      Te ihmettelette parantumista. Vapahtaja itse sanoo, että näkemällä nähkää ja ette ymmärrä, kuulemalla kuulkaa ettekä käsitä, sillä paatunut on tämän kansan sydän. Pitää ensin avautua Jumalan edessä vilpittömästi, muuten ei ole ymmärrystä eikä käsityskykyä oivaltaa näin suuria Kaikkivaltiaan tekoja. Avartukaa siis nöyrtyen Jeshuan HaMasiah eteen, ja anokaa uskossa niin se on teille tuleva, viisaus lisääntyköön Jumalan tuntemisessa!

    • kaikkinimimerkit

      hei,
      en kommentoi ohjelmaa, mutta tietääkö kukaan mistä saisin sedälleni kirjan : Uusi Testamentti alkutekstin mukaan??

    • valitettavasti.totta

      Minulla on Pertti Cajander profetoinut useita kertoja. Moni näistä profetioista ei toteutunut annetussa ajassa. Toiset toteutui aivan väärällä tavalla. Monet profetiat tosiasiassa yrittivät saada häneen uskovan tekemään typeryyksiä. Minulla on tarvittaessa antaa jopa kirjallisia todisteita tästä.

      Cajander on myös profetoinut siten, että ensin joku asia tapahtuu näin ja sitten vähän ajan päästä profetoinut, että se tapahtuu toisella tavalla. Näissä profetioissa oli selvä sisäinen ristiriita.

      Pertti Cajander myös soittelee toisille ihmisille ja juoruaa toisille ihmisille heidän henkilökohtaisista asioista. Cajander aivan härskisti valehtelee toisista ihmisistä.

      Kerran hän sanoi, että Jumala oli parantanut hänet monista sairauksista. Kaikki sairaudet kuulemma lähtivät pois. Hänellä oli kuitenkin kotona sellainen viikkorasia, jossa oli suuri määrä hänelle määrättyjä lääkkeitä. Mies istuu kotona rullatuolissa, mitä käyttää vain istuimenaan. Hän kyllä kävelee kotona normaalisti. Hänellä on suuri televisio, jonka edessä hän polttaa tupakkaan melkein koko ajan.

      Erään opetusvideonsa lopussa Pertti Cajander kirjoittaa, että pedon merkki on risti ja kaste näillä sanoilla: "Oletko uskonut valheen ja hylännyt totuuden ja vaihtanut kirkkauden pedon merkkiin, joka on kaste ja risti. Näin on kirjoitettu". Cajanderin sanat ovat häpeilemätöntä Jumalan pilkkaa. Raamattu ei opeta, että pedon merkki olisi risti ja kaste, vaan oikeaa käteen tai otsaan otettava pedon nimen tai sen luvun sisältävä merkki. https://youtu.be/OlXJJGLvEzs?t=19m53s

      Raamatun Sanan mukaan, jos profeetan ennustama asia ei toteudu oikein, häntä ei saa enää kuunnella. Minä todistan, että näin on käynyt monta kertaa Pertti Cajanderin kohdalla. On parasta, että jokainen hylkää välittömästi tämän miehen.

      5 Moos. 18:21,22: "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

    • Anonyymi

      Mitähän tälle kaverille kuuluu nykyään? Onko pyörätuolissa vai kirmaako kuin peura. :)

    • Anonyymi

      Joo. Mutta käveleekö vielä seuraavana päivänä?
      Aikoinaan Billy Graham kävi joukkoparantamassa ihmisiä Helsingissä.
      Osa könysi pystyyn hurmoksessa ja transsissa, mutta vaivat olivat taas entisellään Messiaan lähdettyä rahakassien kanssa.
      Eräskin halvattu anoi parannusta, sai toisen puolen renkaan pyörätuoliinsa. Tuplahinnalla.

    • Anonyymi

      Kansainvälinen uutiskynnys ylittyisi välittömästi mikäli tälläinen ihme olisi todellisuudessa tapahtunut. Mutta kuten tuhannet ja tuhannet muutkin väitetyt ihmeparantumiset, on tämäkin 100% huuhaata.

      Varsin ihmeellinen asia sen sijaan on, että edelleen joihinkin ihmisiin tämän tyyppinen huijaaminen uppoaa ilman epäilyksen häivää. Hallelujaata huudetaan suu vaahdossa.

    • Anonyymi

      Tämä tekee monet vakavasti ja parantumattomasti sairaat hyvin surullisiksi ja pettyineiksi. Heitä myös syyllistetään. Siten, että vammautuminen, tai sairaus on Jumalan rangaistus. Tai ettei heidän uskonsa vaan ole tarpeeksi vahva.
      Ei Jeesuskaan nostanut parantamista pääasiaksi. Ne olivat vaan siinä sivussa ihmetekoja, joilla hän välillä todisti epäileville Jumalan voiman.
      Nykyseurakunnissa ja yhteisöissä, tästä parantamisesta on tehty show ja pääasia ja
      mikä kamalinta, sillä on myös rahastettu. Kuten Pirkko Jalovaarakin.
      Parantumiskokouksissa, ellet ole mukana juonessa ja kaadu ja kaakata kielillä.
      Sinua työnnetään otsasta ja annetaan ymmärtää. Sinun kuuluu tehdä, kuten nuo muutkin. Suututtaa tälläinen uskovaisuuteen tullut ilmiö!

      • Anonyymi

        Ikävä piirre on sekin, että samalla uskovaisuudesta tehdään sirkus ja uskovaisista sen pellejä. Ja tämä vain ahneudesta rahaan ja tiettyjen piirien ihailun vuoksi.

        Luterialainen kirkko on tämän ymmärtänyt aina, ja on siksi pitänyt omat rivinsä puhtaana moisesta vakavilla asioilla pelleilystä. Siitä soisi muidenkin ottavan mallia.

        Tv7:n ohjelmistosta jos jätettäisiin pois kaikki lähetykset joissa mainitaan sanakin parantumisista, niin eipä montaa ohjelmaa illan aikana näytettäisi. Määrä vähenisi mutta laatu nousisi tasolle, jossa sen soisi olevankin.


    • Anonyymi

      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=23715

      Isännän pöydässä : Vieraana Pertti Cajander

      Martti Ojareksen vieras Pertti Cajander joutui vuosia sitten liikenneonnettomuuteen ja kärsi sen jälkeen omien sanojensa mukaan kovista kivuista. Cajander kertoo, että hän pystyi ottamaan muutamia askelia tukea vasten mutta joutui käytännössä liikkumaan pyörätuolilla. Isännän pöydässä -ohjelmassa Cajander tunsi, että kivut lähtivät ja hänen liikuntakykynsä parani dramaattisesti.

      -------------

      https://www.youtube.com/@pertticajander7942

      Elokuva YESHUAN ARMOSTA PARANTUMINEN


      https://www.youtube.com/watch?v=ixcRsFCila8

      IHMEIDEN KEHÄSSÄ

      https://www.youtube.com/watch?v=jdMZGBmrTPw

    • Anonyymi

      Luuk. 8:17

      Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

      ----------

      Matteus 10

      24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.

      25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

      26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

      28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      -----------

      Luukas 12

      1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.

      2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

      4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

      5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe