Olisi tarkoituksena varata tässä aika ihotauti lääkärille, aknen/finnien vuoksi. Haluaisinkin tiedustella mitä tuolla lääkärissä sitten tehdään ja minkä hintaista tuo on? Ja sitten haluaisin tietää enemmän tästä roaccutan kuurista? vai suositteleeko lääkäri kenties jotain muuta?
Neuvoja/tietoa
2
465
Vastaukset
- joku
en muista tarkalleen mitä maksoi..Kun menet sinne aluksi lääkäri tutkii naamasi, että kuinka paha se on, sitten se määrää lääkkeet. Minusta roaccutan on vain pahempaan akneen eikä lievään.
Roaccutan kuivattaa ihoa.Ja joudut käymään maksa-arvojen mittauksissa.Lääkärit väittävät että roaccutan vie aknen kokonaan pois..itse olin saamassa sitä,mutta en halunnut kun pelkäsin noita maksa-juttuja. Ja kysyin voisinko kokeilla Diane novaa,ja nyt minulla on sen kuuri päällä,parin kuukauden päästä näkyy alkaako auttamaan...jos ei auta pakko sitten kokeilla tuota roaccutania..tosin jo nyt ihon rasvaisuus hävinnyt..
Jos sinulla lievä akne saat todennäköisesti antibiottiia,tetrasykliiniä ja jotain paikallisvoidetta.. - halle
Kyllä ihotautilääkärit määräävät Roaccutania myös lievään akneen, kuurin kesto ja vahvuus eivät silloin ole yhtä pitkä/suuri kuin vaikean aknen hoidossa. Itse söin 3kk Roaccutania lievään, mutta monta vuotta kestäneeseen akneen ja sain pysyvän avun.
Lääkärikäynti kestää 10-20 minuuttia ja lääkäri vaan katsoo ihoasi ja keskustelee kanssasi mahdollisista hoidoista. Yksityisten hinnat vaihtelevat, mutta ovat noin 50-70 euroa/käynti. Kelalta voi kyllä hakea korvauksia jälkikäteen.
Roaccutania ei kannata pelätä sen sivuvaikutusten takia. Mulla ainoina sivuvaikutuksina olivat huulten ja nenän limakalvojen lievä kuivuminen, kasvojen iho ei ruvennut edes hilseilemään. Ja maksakokeissa jouduin käymään yhden ainoan kerran, ennen kuurin aloittamista. Jos maksa-arvot ovat hyvät niin ei niitä tarvitse lyhyen kuurin aikana seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483