en oo vielä löytänyt alle 300e mitään testien mukaan ok:ta. käykö tohon muun esim panasonicin?
Vastaukset 1
- kittiä
Panasonic 14mm 2,5 on edullinen. Sitä saa ulkomailta alle kahden sadan.
Se Olympus 12mm 2 on paljon kehuttu mutta se maksaa aika paljon, jotain 600-700 Euroa.
Minä en aina tiedä noista testeistä. Kannattaako niitä ottaa lopullisena totuutena. Katselin kerran kuvia, jotka olivat peräkkäin otettu samasta kohteesta noilla kahdella objektiivilla, ja eroja oli vaikea nähdä mutta pidin enemmän panasonicin värisävystä. Olisi hyvä jos pääsisit kokeilemaan miten tuo 14mm toimii Olympuksessasi. Kyllä se toimii jotenkuten mutta toimiiko yhtä hyvin kuin Panasonicin rungossa. Jos ei pääse koikeilemaan niin sitten on opiskeltava netistä muiden kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551