Eli mitenkähän tuo nollaus menee, kun teetin huollon sellaisella pajalla, jossa asiaa ei osattu tehdä ja saksan kieli ei oikein sujahda. Kiitokset jo etukäteen.
Mb E290 vm-97 huoltomuistutuksen nollaus
5
974
Vastaukset
- mb e430
Soita vehoon ja kysy. mulla auto ei ole just pihassa, joten en voi mennä kattoo.
- Terppa
Minulla on sama ongelma. Soitin ja itseasiassa kävinkin siellä, eikä valaistusta löytynyt. Selvittivät niin epämääräisesti , vai oliko se - tyylillä, ettei ota mikään selvää.
- THL
tää nollaus on tarkotettu e200cdi:hin vm-98 mut luulis toimivan sunki autos:
kytke sytytysvirta ja paina 2 kertaa mittaristosta 0 näppäintä ja ja paina vielä kerran mutta pidä pohjassa ja katkaise sytytysvirta ja kytke uudelleen ja odota noin 10 sekuntia.mittaristo piippaa kun saa päästää 0 napista irti.näin PITÄIS huollon olla kuitattu.vastaa sitte et toimiiko toi konsti..- Veikka71
Toimiva ohje oli.
- THL
Veikka71 kirjoitti:
Toimiva ohje oli.
no hyvä ku toimii,kannattaa kirjottaa toi ohje ylös niin saat kuitattua seuraavanki kerran ku auto rupee vilkuttaan huoltoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831959- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933815- 54701