On sitten ihanaa saada näkyviinsä isoja rintoja ja vielä mitä nuo ihanuudet saavat aikaan miehisyydessä ne nähdessään.Varsinkin öljyhierontaa saadessaan antaa ja sen jälkeen uittaa liukkaassa pehmeydessä veitikkaa,joka erityisesti tykkää uiskennella missä lämpöinen matka ei lopu kesken.
DD-koosta ylöspäin on nannaa.
4
154
Vastaukset
Tällaista positiivista näkemystä täällä tarvitaan ainaisen pikkukulliangstin sekaan. Kiitos kovasti ehkä viikon ensimmäisestä normaalista viestistä.
Ja aivan oikeasti tarkoitan tätä. Nämä saattavat olla viimeisiä, viimeisiä, niin viimeisiä viestejäni tällä palstalla.
Mutta muistaakseni isot tissit olivat kivoja. Ja muistaakseni myös pienet...- Pitkä&paksu
h-x.Sinä olet ihan oikeesti täällä ollut sellainen tuomari joka puhunut asiaa niistä tietämättömille.Ihan oikeesti,että voikin olla niin tumpeloita täällä niin paljon,jotka eivät tiedä oikeasta elämästä mitään ja mitä vehkeiden koko merkitsee niin naiselle kuin miehelle.
- pitkä&paksu
Pitää paikkansa,että isot on kivoja,mutta myöskin pienet niinkuin sanoitkin.Ihan kaikki rinnat on tutustumisen arvoisia herkuttelun kohteita.
- Höäx
Olen samaa mieltä. Alle 12cm ei riitä kaikille. Normaali 13cm mittainen useammalle kelpaa ja on kelvattava iso 15cm riittää useammalle usompi pilluiselle. Jos siitä isompaa oltava, se on mustaa rotua laitettava hakuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708