Heeps kaikki yksinäisyydestä kärsivät naiset.
Olisi kiva kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia. Itselläni ei ainakaan ole liikaa ystäviä, olisi kiva keskustella kaikesta mikä painaa ja ihan elämästä yleensä...
Joko lämpenit? xD
Siis oikeasti kaipaan ihmistä, jolle avautua vaikka onkin vaikeaa...naispuolista eritoten.
mailia
[email protected]
Mailia kivat naiset ja tyttöset.
1
433
Vastaukset
- Moi!
No heippa!
Mikä painaa mieltä? Mä olen 28-vuotias neito Uudeltamaalta. Tosiaan ystäviä ei koskaan ole liikaa, sen olen kyllä huomannu. Eritoten sillon kun niitä eniten tarttis, ne on kaikonnu ties minne. Munkin mieltä painaa aika moni asia tällä hetkellä, mutta ei mitään mistä en selviäis. Mutta aina on kiva kuulla muitten mielipiteitä, kun välillä sitä vaan sulkeutuu omiin oloihinsa eikä päästä ketään lähelleen. Missä niitä mukavia miehia oikeen tapaa? En enää käy baareissa kun sillon tällön, mut se aika on jo pääosin ohitettu. Tai jos ois kivaa seuraa niin voishan sitä jossakin käydä missä kuulee vaikka live musaa. Mut joo, olen juuri eroamassa miehestäni jonka kanssa olen ollut viimeiset 7 vuotta. Ei ole helppoa, mutta muuta ratkaisua ei enää ole. Onneksi ei ole lapsia. Juups. No vastaile vaikka tällä palstalla jos edelleen kaipaat sitä juttuseuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646