Kaarinan poliisin joulu

123-abc

3

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisijukka

      Jo yli 8v kun se kaarinalainen poliisi piti koiraa talvipakkasissakin metallikaulapannassa, ja kehtasi vielä kiistää pitäneensä huonosti vaikka se jouduttiin lopetamaan huonokuntoisena. Nin se aika rientää :)

      • Leikitään vaan

        Lähes blasmat tuossa sekosi kun itse olen syntyperäinen Kaarinalainen ja ratin ja penkin välissä jo 20v. Pahimmat ja parhaimmat kelit on nähty ja kieltämättä paljon kilometrejä. Todellakin tuo Kaarinantie minullekin tuttu koko autoilu ja kevariajoilta asti. Lähes 20v sitten jouduin pelastamaan toisen paikkakuntalaisen ulosajon johdosta juuri kaarinantiellä ja se oli rytäkkä jossa sitten kolahti oikein kunnolla. Nyttemmin siinä oli jälleen ollut jokin ulosajo, auto ojassa, mutta ei tietoa pitkäänkö ja minkälaisissa olosuhteissa. Itse kun siitä tulin kotiin päin, niin noin tuhatta kertaa jokin tiskirätin näköinen smurffipuku heittää uukkarit juuri minun perään, ohittaa takanani olevan auton, ajelee pari kilsaa perässä pysäyttää ja maintsee ulosajosta ja huomauttaa minua "ylinopeudesta". Ylinopeutta? Mittari tarkistettu navigaattorilla ja poliisi heittää u-käännöksen perääni ja ajelee perässä. Kannattaako siinä ajaa ylinopeutta? Tuskin ainakaan mainittavasti. Sillä hetkellä tie on suh't kuiva lumesta ja jäästä. Vuosi tai kaksi sitten siitä poliisiaseman takaa kerrostalon pihasta lähti auto yöaikaan, nin ettei shellin risteyksessä ollut liikennevaloja päällä ja itse tulin ns. turun suunnasta. Eli risteykseen ei juurikaan hiljennetty kun ei autojakaan näkynyt misään vasta kun siinä kyttiksen takana talon pihasta suoraan poikittain tielle ja minulla vauhtia n. 50 km/h ja tie luminen ja jäinen. Mikäli olisin painanut jarrut pohjaan olisin ajanut kuljettajan ovesta n. 50 km/h sisään. Onnistuin tekemään väistöliikkeen vatsaantulijoiden kaistan kautta joskin perä lähti irti tiestä. Sain ohjauksella suristettua auton ja pidettyä vieläpä oman kahden ojan välissä. Sovitaanko tästä lähtien, että aina kun poimin jonkun tuolta tienposkesta tai onnistun välttämää onnettomuuden, niin saan plussapisteen. Plussaa tulee jokaisesta turhasta poliisin päänaukomisesta ja virheistä ja niistä onnettomuuksista joihinka olen syllinen, niin niitä menetetään. Poliisi ylijohtaja haluaisi vielä jotain yhteistyötä?? Eikös se ole hiukan myöhäistä kerjätä suosiota "mielisairaalta väkivaltarikolliselta" joka "ajelee liian lujaa" ja saa smurffin ystäväkseen tienpäällä aivan turhaan n. 10 kertaa vuodessa ja juuri kotikaarinassa jossa on "käyty" koulut ja työskennelty. Sovitaan sit niin et sikailette ja mä sikailen. Osaan minäkin teiniksi heittäytyä. Taida pikkupojat tietääkkään montako tapaa on kusettaa ja kiusata poliisia.


    • ÄO 65

      Siellä nämä pullakaffettelijat taas vartoivat ja valvovat niitä suurempia liikeyrityksiä joissa on sähköinen hälytinjärjestelmä ja vartiointiliikkeen tarrat ikkunoissa ja jälleen kerran onnistuneesti ajelivat 2,5 km mielisairaiden väkivaltarikollisten puskurissa kiinni. Mieleen ei juolahtanutkaan vilkaista niitä pk-yrityksiä, joissa ei ole sähköistä hälitynjärjestelmää taikka muuta ammattivartiointia. Mutta niinhän se meni. Jälleen ne joidenka yritystoimintaa ei edes pyritä turvamaan "saavatkin" tilata poliisin lehden jonka tuotto menee poliisin virkistysrahastoon. Kiva että saimme jälleen palvella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe