Otsikko kertoo^^
Eli onko kukaan tulossa? Oletteko olleet ennen? Ois kiva hieman tutustuu täällä etukäteen, jos löytyy sinne tulijoita. :)
Vuohimäen ratsastuskoulun leiri 4 2013
7
184
Vastaukset
oon niin laiska että en jaksa kattoo missä päin suomee sijaitsee.. elii jo on jossaa etelä suomessa nii voin mennä mu en mää ainaskee minnekkää Rovaniemelle rupee körryttelee ;)) elipaikkakunta ois kiva tietää :D
- Pohny
Joo, unohin laittaa tohon^^ :DD Mut joo, Savonlinnasta löytyy. :)
öömm... nooo en välttämättä sinne asti rupee tulee ku lähempääkii noita leirejä löytyyy (;
- Sirpandirppa
Heippa! Minä oon tulossa, laitathan sähköpostia tulemaan osoitteeseen [email protected]? :)
- tyttö waa
mää tuun tänä kesänä
- Ponifani
Minkälaista siel on et jos joku on käyny siel jo aikasemmin ni vosko kertoo? Monta tyyppii leirille tulee? Minkälaista ohjelmaa? Kivat hepat ja opettajat?
- Ponifani
Siis Vuohimäen leireil...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827