Ajelimme poikani kanssa Porista- Noormarkun kautta Laviaan. Pysähdyimme uteliaisuuttamme järven rannalla (luultavasti Karhijärvi) jossa oli vanhat kunnon tanssit, lavan nimi ehkä Tahonen! Poika on jankannut 10 vuotta minua etsimään itselleni vaimon. Olen aina sanonut (romanttinen kun olen)tuntevani HÄNET heti kun vain tapaamme.
Kello oli noin 23.30 elokuun 7:s päivä kun saavuimme paikalle, istuimme autossa ja katselimme ihmisiä. Silloin näin HÄNET, noin 50-vuotias(naisen ikää on vaikea arvioida) pyöreähkö, kauniit vaaleet hiukset, silmälasit, helisevä nauru, jutteli taksi kuskien ja orkesteri poikien kanssa, mutta ennen kaikkea SILMÄT säkenöivät elämäniloa ja myös elämän tuntemusta, siniset ja kirkkaat kuin tähdet.
Olin aivan lähellä vain nauttien hänen naurustaan, joten näin myöskin kultaisen aika ison riipuksen hänen kaulassaan: aihe rukoilevat kädet tunnistin sen koska itselläni on samanlainen
Koru jo sinänsä todistaa kantajansa sielun kauneutta ja hyvää sydäntä. Päätin mennä esittäytymään haettuani juomapullon kahviosta, ulos tullessani oli hän poissa (2min. ja HÄN kadonnut)katsoin tanssi salin puolelle, juoksin autolle pojan luokse joka kertoi hänen lähteneen ajamaan sinistä ruotsin kilvillä olevaa autoa ystävättärensä kanssa. Ajoimme perässä kuin hullut kohti Laviaa, emme tavoittaneet, joten ilmeisesti hän ajoi kohti Noormarkkua.
Olen isäntä mies pohjanmaalta, jurokin mutta muuten kiltti,iso ja hyvän tahtoinen romantikko 58v. leskimies.
AUTTAKAA minua löytämään TÄHTISILMÄNI.
Joku joka tunsi hänet tai vain näki hänet kirjotakaa Porin sivuille.
Kiitollisuudella:Mies joka kadotti HÄNET!!!
Kadonnut Pori-Lavia
7
1389
Vastaukset
- Janne
Ei se sulle anna,se on mun akkani..
- Varsiharja
Ei Hän ole sinun vaimosi. Hän nyt vaan sattuu olemaan nk. Jeesuksen morsian. Joten siinä mielessä voitte unohtaa Hänet. Sääli, sillä Hän on todella kaunis ja miellyttävä ihminen.
- Ei tänä kesänä
Tanssilavan nimi: TAHOSTENNIEMEN lava kuuluu Lavian Kallialaan. Hyvä paikka paljon mökkiläisiä. Kaupoilta voisi kysellä, en ole käynyt tänä vuonna.
- Noormarkkulainen
Mikä ois palkkio?? Voisin ainakin luulla erään henkilön olleen mukana ja jopa tietävän jotain!!!
- Palkkio
Tarjoan komjan ravintola ehtoon ja juomatkin. Ja jos hän on se HÅN niin saat ilmanmuuta kutsun kunnon Kauhavalaisiin häihin, siellä menee sitten kolme påivåå. Tulen sinne påin taas loppukuussa.
- erno
Palkkio kirjoitti:
Tarjoan komjan ravintola ehtoon ja juomatkin. Ja jos hän on se HÅN niin saat ilmanmuuta kutsun kunnon Kauhavalaisiin häihin, siellä menee sitten kolme påivåå. Tulen sinne påin taas loppukuussa.
.. nenästävetäjä?? ja toi kohta jo itsessään "Ajoimme perässä kuin hullut kohti Laviaa" Ajaa lapsensa kanssa autoa, kuin hullu HUHHUH!! ja noi Å viittaa pelleilyyn jotenkin ainakin mun mielestäni
- Palkkio
erno kirjoitti:
.. nenästävetäjä?? ja toi kohta jo itsessään "Ajoimme perässä kuin hullut kohti Laviaa" Ajaa lapsensa kanssa autoa, kuin hullu HUHHUH!! ja noi Å viittaa pelleilyyn jotenkin ainakin mun mielestäni
NOH; NOH se oli poika kun oli ratissa ja minun mielestä sillä tiellä70-80 vauhti oli kova, näin vanhempana sitä kun jo tietää omat vajavaisuutensa ratissa. Poika on 32 ja oikein hyvä kuski, siitä huolimatta kadotimme sen auton, ilmeisestikin että hän ajoi eri suuntaan. Harmi kun saanut enempi tietoja. Joten taisi jäädä unelmaksi. Käyn joskus katsomassa onko tullut lisää viestejä. Moi teille kaikille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559