Olen huomannut itsessäni erittäin ikävän puolen. Huomasin tämän viimeisimmän exäni kanssa. Kyselin jatkuvasti hänet kokemuksistaan naisten kanssa ja hän tietenkin niitä sitten kertoi. Huomasin kuitenkin loppujen lopuksi lähinnä ärtyväni asiasta, mutta jatkoin silti kyselyä. Joskus suutahdin ja exäni vain ilmoitti, että mitäs kyselet, jos et halua tietää vastauksia. Huomasin tämän saman myös nykyiseni kanssa. Utelin häneltä kaikenlaista koskien lähinnä hänen seksielämäänsä muiden entisten naisten kanssa. Hän toki kertoi paljonkin asioita. Huomasin kuitenkin taas ärtyväni ja mieli alkoi pursua kaikenlaisia mielikuvia poikaystävästäni hänen entisten heilojensa kanssa. Lopulta tunnistin, että kyseessä onkin kateus. Olen kateellinen siitä kuinka he ovat kokeneet niin paljon kaikkea uutta ja jännittävää ja minä vain olen tyytynyt tavalliseen parisuhteelle ominaiseen arkiseksiin. Mitä voin tehdä, jotta saisin nämä inhottavat mielikuvat pois mielestäni? En pysty tekemään mitään kumppanini kanssa ajattelematta hänen entisia kokemuksiaan. Kuvittelen myös hänen kokemustensa olevan este kaikenlaiselle seksuaaliselle kanssakäymiselle. Tunnen myös vaikeutta ilmaista hänelle haluni kokeilla kaikkea uutta.
Erosimme pari kuukautta sitten nykyiseni kanssa, mutta palasimme melko ripeästi takaisin yhteen. Mieheni lähetteli tekstarin exänsä puhelimesta (heillä on yhteinen lapsi), jossa kertoi olevansa kykenemätön vastaamaan puhelimeen, koska seksi on kesken. Nykyään tai itseasiassa edelleenkin huomaan, että en oikein tunnu saavan mielikuvaa pois päästäni, jossa hänellä on seksuaalista yhteyttä johonkin toiseen naiseen.
Miten ihmeessä voisin päästä noiden mielikuvien yli? Ja mistä ihmeestä pursuaa se halu ihmisessä tietää jotakin, jota ei kuitenkaan halua tietää? Help me, please! :(
Mustasukkaisuutta?
needhelp1
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125