Vitamiinivalmisteet ja iho-ongelmat!

On useita tutkimuksia, joissa on todettu, että synteettinen B-vitamiini purkista otettuna aiheuttaa pahojakin iho-oireita. Acne ehkä tyypillisin, mutta esim. Beroccan käyttö ja ruusufinnin puhkeaminen on jopa ihotautilääkäreiden tiedossa ja siitä löytyy useita artikkeleitakin.

Synteettisistä vitamiinilisistä ei ole osoitettu olevan mitään hyötyä. Ja kaikkia mahdollisia terveysongelmia ei edes tiedetä tutkimusrahojen puuttuessa.

Ravinto vaikuttaa siihen, mille hikesi haisee. Esimerkiksi synteettiset vitamiinipillerit tuovat hikeesi pahan sivuhajun, siksi vitamiinipillerit kannattaa jättää syömättä.

Herkimmillä ihmisillä voi jopa maksa-arvot nousta näistä valmisteista. Lisäksi pahoinvonti, iho-oireita, vatsavaivat, lihaskivut ja ruokahalun lisääntyminen on yleistä. Vitamiinit, hivenaineet, kivennäisaineet, hyvät bakteerit, antioksidantit, fytokemikaalit jne... olisi saatava ruuasta, koska niitä ihmisen elimistö pystyy käyttämään hyväksi.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm
41479
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Itse syön tällähetkellä roa-kuuria kun mikään mitä tein ei tuottanut tulosta 8vuoteen. Sen aikana olen tehnyt aivan kaiken ruokavaliosta vitamiineihin ja erilaisiin voiteisiin täysin tuloksetta.

Tuohon b-vitamiiniasiaan olen itsekin törmännyt ja syönyt sitä runsaitakin määriä stressiin ja pms oireisiin. Kyllähän esim. kusi haisee ja hiki ihan erilaiselle kun syö beetä.

Nyt en valmistetta syö, pitäisi tutkia kunnolla mistä beetä saa eniten, sillä koen kuitenkin hyötyväni nimenomaan b-vitamiineista.

Äänestä

Kannattaa ihan oikeasti kokeilla mahdollisimman luonnonmukaista ravintoa ja ravintolisiä.

Parantaa muutenkin terveyttä.

Terveellinen ruoka on oikeasti hyvää ja aina sitä voi herkutella esim. kerran viikossa syömällä mtä huvittaa.

Lääkkeitä syödään ja käytetään tarpeen mukaan.

Äänestä

Itse syön luonnollisia valmisteita.

Raudan puute aiheuttaa anemiaa, josta kärsii noin 30% maailman väestöstä.

Lisäksi C-vitamiinia ja D-vitamiinia tarvii purkista sekä magnesumia.

C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.

C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
D-vitamiinia 50-100µg / vrk
Magnesiumia (sitraatti) 300-400mg/vrk

Äänestä

Kommentoi aloitusta


luonnollista kirjoitti:

On useita tutkimuksia, joissa on todettu, että synteettinen B-vitamiini purkista otettuna aiheuttaa pahojakin iho-oireita. Acne ehkä tyypillisin, mutta esim. Beroccan käyttö ja ruusufinnin puhkeaminen on jopa ihotautilääkäreiden tiedossa ja siitä löytyy useita artikkeleitakin.

Synteettisistä vitamiinilisistä ei ole osoitettu olevan mitään hyötyä. Ja kaikkia mahdollisia terveysongelmia ei edes tiedetä tutkimusrahojen puuttuessa.

Ravinto vaikuttaa siihen, mille hikesi haisee. Esimerkiksi synteettiset vitamiinipillerit tuovat hikeesi pahan sivuhajun, siksi vitamiinipillerit kannattaa jättää syömättä.

Herkimmillä ihmisillä voi jopa maksa-arvot nousta näistä valmisteista. Lisäksi pahoinvonti, iho-oireita, vatsavaivat, lihaskivut ja ruokahalun lisääntyminen on yleistä. Vitamiinit, hivenaineet, kivennäisaineet, hyvät bakteerit, antioksidantit, fytokemikaalit jne... olisi saatava ruuasta, koska niitä ihmisen elimistö pystyy käyttämään hyväksi.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu