Lempi hahmo(t) salkkareissa

LauraJohannaKivirant

ketkä on teidän suosikkeja kautta aikojen?:D
mun on Aki, Laura, Miia, Saku, Aaro, Paula ja Annika ;D

41

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinitrulaa!!<3<3<3

      mulla on iida,janne,lari,elias ;)

      • heterotyttö96

        Mullaki :D Kaikista parhaat ne on, varsinki elias ja lari. :) (Oon sit sataprossasti hetero!)


    • saahansitäleffaskäyd

      joonatan ja heidi kun ne seukkaa ja asuu avoliitossa siviilissä.
      Ja media ei vaa tajuu...

    • víttu

      ismo
      ossi
      severi
      vanessa:D noei tod
      ainaki mc tale

    • kalleriina

      joonatan,seppo,annika,juulia,kari,maarit,sofia,jenni,niko,ami,aaro,miia ja paras eli aki

      • kalleriina

        ainiin kalle uunohtu


      • SalatutElämätSUURINfani

        Ehdottomasti Jenni Vainio! Jenni oli mun lemppari jo alusta asti (1999-) JENNI ON IHAN PARAS! TULISI JOSKUS TAKASIN!
        JENNI! Jos pitäisi valita joku muu kuin Jenni niin sitten Laura Kiviranta!


    • Aaro Vaalanne

      Aaro Vaalanne on ykkönen, heh.

      • KallenKaviaaria

        Kalle on kakkonen.


      • Anonyymi
        KallenKaviaaria kirjoitti:

        Kalle on kakkonen.

        Aaaaaahhhh!!!
        Kalle on namu.


    • --------------------

      Samu, Miia, Kalle, Aato no ei nyt ainakin tuli ensimmäisenä mieleen

    • jasper fani

      Mun mielestä Saku Salin on kaikista paras... se on vieläkin mun lemppari näytteliä...ois tosi kivaa jos se palais takasi salkkareihin...

    • vuosia kattonu

      Janne on tosi mainio tyyppi !! Sen jutuille saa nauraa. Sit tykkään myös Seposta ja Ismosta. Aaro ja Eero kuuluu myös suosikkeihin.(Vaikka ovatki yks ja sama näyttelijä )

    • jkohp

      annika

    • irina18

      Helena

    • Akiiiii

      Aki on ihan ykkönen. Tokana Kari.

    • RoniOnPerseestä !

      Markus, Kari, Elina, Miia, Saku, Kalle..löytyyhän näitä!
      Roni on perseestä >:((

      • RoniOnPerseestä !

        Ja Aki unohtui..


    • ...

      Seppo Taalasmaa

    • Kari <3

      Kyllä Karissa oli sitä jotain. Sarja oli hauska kun Kari oli mukana.

    • fanipala

      mun mielipide
      1.Ismo
      2.Seppo
      3.Aki
      4.Aaro
      5.Tale

    • isbe4ever

      Isabella

    • kurppakorppi

      Sebastian, Sergei, Elias, Lari, Janne, Katariina ja Kalle
      ja ofc Ismo ja Seppo :3

    • jepjep.

      Mun lemppareita on Miia, Saku, Kentsu, Miro, Siru, Janne ja Elias (:

    • 330d ja hajis

      Lari ja Elias on niin HOTteja tosimiehiä, NAM.

    • Ossssiiiiihhhhquuu

      Ossi on sit ihqu. Varsinkin sen heleä naurahdus ja niin aito hymy melkein joka repliikin lopussa. Kadehdin myös kultturellin Paulan Harlekiinikirjakokoelmaa, varmaan Suomen suurin.

    • Hetero007

      Elias ja lari

    • ne-yhteen-soppii

      Anni-mummo ja miro holm

    • LOTTAFAN

      LOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTA ja vieläkerran LOTTA

    • Seppo, Ismo, Katariina, Iida.

    • Tane K

      Peppi, Tanja, Iida, Katariina.

    • Sais muuten toi Annika pikkuhiljaa tehdä paluun sarjaan, on meinaan edelleen todella söpön näkönen typy, vaik onki jo vähän vanhempi... Lisäksi hänelle olisi valmis paikka sarjassa

    • YksTyyppä

      Mun Ihan lemppari hahmo on Elias mut Lari, Ilja ja Janne on myös tosi hyvii.

    • sfvsfger
    • sfsfsdfgsdfg
    • taalasmaa56

      Eihän niitä kaikkia muista..Ismo tietysti on ikisuosikki aina,samoin Heli,Lasse,Paula,Lola,Aki,Peppi,Janne,Kari,Iida..aika moni taisi unohtua

    • vmnbbn

      Miehistä nämä kestosuosikit Kari ja Aki. Aarokin menettelee, Naisista Camilla j Lola tällä hetkellä. Aiemmista hahmoista jäin kaipaamaan räväkkää Isabellaa ja Ossia.

    • Anonyymi

      Kari,markus,aaro,ismo,seppo,sauli

    • Anonyymi

      Tyyne Puustinen

      • Anonyymi

        Ulla on paras! Siinä
        Tyyne jää kakkoseksi.


    • Anonyymi

      Sergei, seppo, helena, peppi, sabastian ja jenni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe