ketkä on teidän suosikkeja kautta aikojen?:D
mun on Aki, Laura, Miia, Saku, Aaro, Paula ja Annika ;D
Lempi hahmo(t) salkkareissa
41
1197
Vastaukset
- teinitrulaa!!<3<3<3
mulla on iida,janne,lari,elias ;)
- heterotyttö96
Mullaki :D Kaikista parhaat ne on, varsinki elias ja lari. :) (Oon sit sataprossasti hetero!)
- saahansitäleffaskäyd
joonatan ja heidi kun ne seukkaa ja asuu avoliitossa siviilissä.
Ja media ei vaa tajuu... - víttu
ismo
ossi
severi
vanessa:D noei tod
ainaki mc tale - kalleriina
joonatan,seppo,annika,juulia,kari,maarit,sofia,jenni,niko,ami,aaro,miia ja paras eli aki
- kalleriina
ainiin kalle uunohtu
- SalatutElämätSUURINfani
Ehdottomasti Jenni Vainio! Jenni oli mun lemppari jo alusta asti (1999-) JENNI ON IHAN PARAS! TULISI JOSKUS TAKASIN!
JENNI! Jos pitäisi valita joku muu kuin Jenni niin sitten Laura Kiviranta!
- Aaro Vaalanne
Aaro Vaalanne on ykkönen, heh.
- KallenKaviaaria
Kalle on kakkonen.
- Anonyymi
KallenKaviaaria kirjoitti:
Kalle on kakkonen.
Aaaaaahhhh!!!
Kalle on namu.
- --------------------
Samu, Miia, Kalle, Aato no ei nyt ainakin tuli ensimmäisenä mieleen
- jasper fani
Mun mielestä Saku Salin on kaikista paras... se on vieläkin mun lemppari näytteliä...ois tosi kivaa jos se palais takasi salkkareihin...
- vuosia kattonu
Janne on tosi mainio tyyppi !! Sen jutuille saa nauraa. Sit tykkään myös Seposta ja Ismosta. Aaro ja Eero kuuluu myös suosikkeihin.(Vaikka ovatki yks ja sama näyttelijä )
- jkohp
annika
- irina18
Helena
- Akiiiii
Aki on ihan ykkönen. Tokana Kari.
- RoniOnPerseestä !
Markus, Kari, Elina, Miia, Saku, Kalle..löytyyhän näitä!
Roni on perseestä >:((- RoniOnPerseestä !
Ja Aki unohtui..
- ...
Seppo Taalasmaa
- Kari <3
Kyllä Karissa oli sitä jotain. Sarja oli hauska kun Kari oli mukana.
- fanipala
mun mielipide
1.Ismo
2.Seppo
3.Aki
4.Aaro
5.Tale - isbe4ever
Isabella
- kurppakorppi
Sebastian, Sergei, Elias, Lari, Janne, Katariina ja Kalle
ja ofc Ismo ja Seppo :3 - jepjep.
Mun lemppareita on Miia, Saku, Kentsu, Miro, Siru, Janne ja Elias (:
- 330d ja hajis
Lari ja Elias on niin HOTteja tosimiehiä, NAM.
- Ossssiiiiihhhhquuu
Ossi on sit ihqu. Varsinkin sen heleä naurahdus ja niin aito hymy melkein joka repliikin lopussa. Kadehdin myös kultturellin Paulan Harlekiinikirjakokoelmaa, varmaan Suomen suurin.
- Hetero007
Elias ja lari
- ne-yhteen-soppii
Anni-mummo ja miro holm
- LOTTAFAN
LOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTALOTTA ja vieläkerran LOTTA
Seppo, Ismo, Katariina, Iida.
- Tane K
Peppi, Tanja, Iida, Katariina.
Sais muuten toi Annika pikkuhiljaa tehdä paluun sarjaan, on meinaan edelleen todella söpön näkönen typy, vaik onki jo vähän vanhempi... Lisäksi hänelle olisi valmis paikka sarjassa
- YksTyyppä
Mun Ihan lemppari hahmo on Elias mut Lari, Ilja ja Janne on myös tosi hyvii.
- sfvsfger
https://youtu.be/UX3e2up3P34?t=22 tuo joka sanoo Mitää? on se sama joka kovisteli Ismoa yömajalla ja osti Sofille viiniä, Antti Ahtinen
- sfsfsdfgsdfg
https://youtu.be/IGl-lI52SgM?t=76 Toinen kuulostaa vähän Joonatanilta ja tuo Nieminen muistuttaa Räikköstä ulkonäöltä muttei kuulosta häneltä
- taalasmaa56
Eihän niitä kaikkia muista..Ismo tietysti on ikisuosikki aina,samoin Heli,Lasse,Paula,Lola,Aki,Peppi,Janne,Kari,Iida..aika moni taisi unohtua
- vmnbbn
Miehistä nämä kestosuosikit Kari ja Aki. Aarokin menettelee, Naisista Camilla j Lola tällä hetkellä. Aiemmista hahmoista jäin kaipaamaan räväkkää Isabellaa ja Ossia.
- Anonyymi
Kari,markus,aaro,ismo,seppo,sauli
- Anonyymi
Tyyne Puustinen
- Anonyymi
Ulla on paras! Siinä
Tyyne jää kakkoseksi.
- Anonyymi
Sergei, seppo, helena, peppi, sabastian ja jenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832354
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722080Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442033Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741722- 1281710
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811203Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321164- 711113