Eli onko kellään kokemuksia auton huollattamisesta Virossa? Näyttäisi semmonen firma kun -TOP Parts olevan Tallinnassa, onko kellään kokemuksia kyseisestä puljusta?
Huoltoon Viroon...
14
1940
Vastaukset
- ntipoika
Poikaystäväsi tarvii huoltoa? jaaha tää on kyl autopalsta.
http://www.clearasil.us/
Tuolta vinkkiä muihin ongelmiin.- fdghjklöälkjhgf
On se hienoa että näin pyhinäkin palstalla jaksaa muutama järjen valo ja älyn aura uskollisesti päivystää.....
- oueoye
Olen useaan otteeseen huollattanut autoni (Voyager) Virossa. Olen käyttänyt Tallinnan ja Pärnun Silberautoa sekä Tallinnassa myös AmeerikaAutoa. Kaikista hyvät kokemukset ja hinnat kohdillaan. Ja tuliaisia sitten takakontti täyteen!
- kyselen vain
Ihan mielenkiinnosta, tuleeko siellä huolto oikeasti niin paljon halvemmaksi, että se kumoaa matkakulut?
Joskus oli tv:ssä juttu Venäjällä tankkaajista. Siinä joku kertoi, että ovelta ovelle yhteensä kuuden tunnin reissu. Toki, jos ei ole muuta tekemistä niin kuusi tuntia ei tunnu missään, mutta työssäkäyvälle perheelliselle vähän eri juttu. - oueoye
Tietenkin kannattaa harkita, jos jaluaa laskea matkalle jonkin tuntipalkan, ja kokee matkan pelkäksi odotteluksi. Lahden toisella puolella kun tulisi käytyä muutenkin, niin miksei huollattaisi auton samalla. Hintaesimerkkinä Voyagerin jakohihnan vaihto, joka Suomessa kustantaa tonnista ylöspäin. Virossa nelisen sataa. Voikun määräaikaishuollosta jouduin maksamaan kokonaiset 140 euroa. Jonkun suojakumin vaihdolle Autokeskus ilmoitti hinnaksi 300 euroa, Tallinnassa 90 euroa. Moni liike tarjoaa lisäksi halvemman majoituksen jossain yhteistyöhotellissa. Oliko se AmeerikaAuto, jolla oli hotlayö huoltajille puoleen hintaan? Joskus oli 3 yötä 99 euron hintaan. Eli loman ja huollon yhdistäminen kannattaa!
Venäjällä tankkaamisesta olen samaa mieltä! - alanderk
Käytin heinäkuun alussa Grand Voyagerin 2.8 CRD jakohihnan vaihdossa. Kaikki vermeet rullat, kiristimet, hihna vesipumppu 450 euroa. Palvelu loistava,suosittelen.
- nikke4
jakohihnan vaihto autokeskuksessa 1300€ tallinaan top parts reilu 500€
- tyuiopiluk
Olen myös käyttänyt samaa firmaa. Viimeksi vaihdatin automaattilaatikon öljyt. Suomessa 300€ ja tallinnassa 94€. Kaupanpäälle täyttivät vielä lasinpesunesteen säiliön. Käyttivät ihan oikeita öljyjäkin, eli suosittelen.
- snipet
tyuiopiluk kirjoitti:
Olen myös käyttänyt samaa firmaa. Viimeksi vaihdatin automaattilaatikon öljyt. Suomessa 300€ ja tallinnassa 94€. Kaupanpäälle täyttivät vielä lasinpesunesteen säiliön. Käyttivät ihan oikeita öljyjäkin, eli suosittelen.
Aika suolaset oli kyllä hinnat jo 3 vuotta sitten! Oma lähikorjaamo tekee nykyään laatikkoöljyn vaihdot 40-60e (riippuen öljypohjan irrotuksesta) jos vie omat ölpät, eli n. satkulla selviää.
- Grand V
Tatusti kannattaa.
Käytin Grand Voyagerin Silberautossa jakopään nhihnan vaihdossa ja raidetagon päitä hakemassa. Oman laksuni mukaan sääästi noin tonnin mukaan lukien matkakulut. Vien taas kohta sinne seuraavaan määräaikaishuoltoon. - neoni1
Itse käytin Silberautossa Neonin jakohihnan vaihdossa. Maksoi kaikkiaan 550 euroa (tehtiin vesipumput yms., eli kaikki) ja lisätyönä oli auton käsinpesu ja kovavahaus.
Vertailuna Autokeskuksen arvio samasta hommasta 1600 euroa ilman pesuja.
Ai niin, tummennutin lasitkin samalla, eri paikassa kylläkin. Kolme takalasia oli laatukalvoilla yhteensä 120e :) - Järki mukaan
No ei tuossa kyllä paljoa säästänyt. Ostin itse osat -vm 00 Neoniin (jakohihna, kiristinrulla ja vesipumppu sekä laturin/tuulettajan hihnat) Fixuksen toimipaikasta, ja vein paikalliseen AD-korjaamoon asennettavaksi, loppusumma 540e töineen osineen. Tuon autom.laatikon öljynvaihdon vielä ymmärrän kun selkeä säästö, mutta tuo jakopäähuolto oli kyllä ihan turha.
- Tälli
07.Grand voyaan jakohihnan vaihto kaikki muut sälät(rullat,kiristäjät) samalla vaihdettiin kaikki pyyhkijät.Hinta oli alle 500e.Ja kaikki pelasi just niin kuin oli luvattu ja sijaisauto oli vielä kaupan päälä,kun olin unohtanut sen tilata,antoivat ilmaiseksi seebringin lainaan.Suosittelen.
- sebe2002
Silberauto Sisu-hotellin kyljessä. Suosittelen. Tehtiin iso huolto ja plussana uudet tulpat (6 kpl) hinta alle 500e yht. Huoltotiedustelu kannattaa tehdä spostitse ja ihan suomen kielellä pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882