Onko miehen mahdollista saada vastauksia kuvattomalla profiililla ja käyvätkö naiset edes katsomassa kuvattomia ilmoituksia?
Miehen kuvaton ilmoitus, tuhoon tuomittua?
24
992
Vastaukset
- Miesmies
Kyllä on.
Minulla on ollut 4-kuukautta profiili ja koskaan en ole saanut pimppiä niin paljon näin lyhyessä ajassa.
Sitä en tiedä paljonko namua sais kuvan kanssa,,,,tämäkin riittää. - sparkrider
Suurin osa niin miehistä kuin naisistakin katsovat ainoastaan kuvallisia profiileita.
- petosotos
Kuvaton ei pelaa ulkonäöllä, vaan kirjoitutaidolla ja pienellä huumorilla
herättääkseen mielenkiinnon.
Kuva pelkästä tissivaosta, tai lippalakki silmillä oleva, on yhtätyhjää, kuten
laatijan korvien välikin.- sekä että
" Kuvaton ei pelaa ulkonäöllä, vaan kirjoitutaidolla ja pienellä huumorilla
herättääkseen mielenkiinnon. "
Juuri näin. Tokihan sen kuva on mutta jos ei miellytä naama, niin ohi menee, hyvä teksti saa taas mielikuvituksen liikkeelle ja voi tutustua ihmiseen johon muuten ei tutustuisi.
Itse olen kyllä saanut jonkin verran viestejä kuvattomana, sanotaanko luokkaa 20-30 parin vuoden aikana. Vaikka vastaankin yleensä kaikille, en itse juuri koskaan tee aloitteita muita profiileja kohtaan (ehkä yksi viesti tuli tänä vuonna lähetettyä), sillä tarjonta on sen verran surkeaa.
Kun laitoin kuvani, vierailijoita tulikin paljon enemmän, mutta tarjonta kun ei ole hääviä, niin se ei kuitenkaan auttanut, joten poistin kuvani.- Rohkeasti vaan!
Mua kiinnostaa paljonkin kuvattomat profiilit, koska mulla itsellänikin on sellanen. En ole tainnu kertaakaan ottaa yhteyttä kuvalliseen... kuvattomien kanssa olen käynyt treffeilläkin, siis tavallaan sokkotreffeillä. Kivaa on ollut joka kerta kun yhdessä on mietitty ollaanko yhtään sellaisia jollaiseksi oli kuviteltu... :)
Toisaalta, p:n vonkaajille ja heti ekaksi kuvan kitisijöille en edes vastaa ja jos parin viestin jälkeen tuntuu elämä oikein totiselle, lopetan viestit siihen. Ehkäpä mulle on sattuneet Suomi24 kivoimmat, huumorintajuisimmat miehet... ;) Kaveri ainakin olen kaikkien kolmen kanssa edelleen, kuka tietää jatkuuko joku tarinoista joskus.
Niin, ja miehetkin on lähteneet rohkein mielin sokkotreffeille, että ihan turhaa moittia suomimiestä... :)- Rohkeasti vaan!
Jatkan vielä, että voihan sen kuvan laittaa sähköpostiin, jos ajatus sokkotreffeistä tuntuu mahdottomalle.
- jouluyöjuhlayö
Riippuu vähän missä asuu ja miten vanha on. 25-vuotias kuvaton miehen profiili ei varmaan ole yhtä "suosittu" (ei taida ketään sitä käydä lukemassa) kuin 40-vuotiaan.
Voihan sinne kuvan itsestään pistää, mitäs sillä nyt on väliä.
Ongelma vaan pysyy samana mitä nimimerkki m36-intj tuossa kirjoitti.
Nettideitti on aika "vääristynyt markkina" muutenkin, mutta mistäs sitä nelikymppisenä oikein muualta vapaita naisia voisi löytää... Silloin kun minulla oli profiili niin kävin kyllä läpi sekä kuvalliset että kuvattomat ilmoitukset, ja vastasin jos profiili oli kiinnostava ihan riippumatta siitä oliko kuvaa vai ei.
- .........
Seurustelen nykyään kuvattoman miehen kanssa ;)
- alle30vmies.
Mulla oli melkein 4kk oma kuvaton profiili s24 treffeissä ja profiilissa kävijöitä oli laskurin mukaan vähän yli 20 koko tuona aikana. Panostin kyllä tekstiin ja kerroin itsestäni ja mitä etsin mutta harva siis sen tekstin edes näki. Ja alueena kuitenkin oli iso kaupunki. Koko aikana viesti tuli vain kahdelta feikkiprofiililta.
- kuvakuvakuvakuvakuva
Ulkonäkö nyt vaan on - ja tulee aina olemaan - iso osa parinmuodostusta. Vaikka olis kuinka mukava ihminen, mut jos ei vaan tunne mitään vetoa ulkonäköön niin hyvin suurella todennäköisyydellä homma lässähtää kasaan.
Mul oli joskus kuvaton profiili, jolloin lueskelin läpi myös kuvattomien miesten ilmoituksia. Kaikki toki yrittävät esiintyä edukseen, joten jokainen kuvailee itseään "komeaksi kehuttu/ katseenkestävä/ hyvännäköinen..." Se kun vaan ikävä kyllä on sit mielipide kysymys. Kaikkia ei miellytä samanlaiset piirteet.
Mun kuvattomaan profiiliin tuli silloin vain pari vastausta, ja nekin oli vain pyyntöjä lähettää kuva. Kiinnostusta ei oikein pääse syntymään ilman sitä ulkoista viehättymistä, raakaa mutta useimmiten totta.Ei se kuvakaan vielä mitään takaa eli kyllä sen ehtii sähköpostissakin lähettää ja jos ulkonäöstä tykkää niin sitten nopeasti treffeille.
- Ei..
..se kuva mitään. Mulla oli profiili kolme kuukautta telakalla, kuvaton siis, nyt avasin uudestaan ja puolen tunnin sisään kaksi naista tyrkyllä. Se kirjoitustaito pojat, kirjoitustaito. Vähän huumoria asian sekaan ja asiaa huumorin sekaan, valehtelematta mutta liikoja paljastamatta. Pääasia on erottua joukosta ja Joukosta positiivisesti.
- jooooooooo
Näin se on. Matti ja Teppo tappeli, sitten tuli Jouko ja Kosti.
- n_aaras
Mulle sama onko kuvaa vai ei. Jos on kuva joka ei herätä kiinnostusta, niin en lue profiiliakaan ja syynä voi olla vain huono kuva, eli epätarkka vessan peilin kautta otettu kännykkäräpsy. Toisaalta vähemmän komea mies voi hyvällä ja laadukkaalla kuvalla herättää mielenkiinnon..
Panostakaa siihen tekstiin niinkuin Ei.. kirjoitti. Asiaa ja huumoria! Käykää myös joskus vilkaisemassa mitä muut ovat kirjoittaneet, ihan vain sen takia että näette kuinka samanlaisia kaikki profiilit ovat, ei niistä kukaan jaksa kiinnostua kun kaikki jauhavat sitä samaa kuinka ovat niin jumalattoman luotettavia ja huumorintajuisia että HOHHOIJJAA!!! - Turhaaniinturhaa
Kuvattoman miehen profiilin takaa paljastuu minun kokemuksen mukaan aina varattu mies. Edellisen 3 vuoden suhteeni "löysin" suomi 24 treffeiltä, suhde päättyi juuri ja olisi tuonkin 3 vuotta voinut käyttää järkevämmin: mies treffaili useilla profiileilla koko ajan muita naisia ja käytti alkoholia enemmän kuin lääkäri määrää.
- hiirimuori
Itselläni on profiilissa kuva....ja olen sitä mieltä, että ilman kuvaa on ihan älytöntä hakea seuraa netistä Koska live-elämässäkään ei kukaan voi kasvottomana ja ei-aineellisena olla...monesti on tullut ihan turhaan panostettajohonkin ei-kuvalliseen kun sitten jonkun ajan päästä ruinaamisen jälkeen vastapuoli on kuvansa lähettänyt...ja arvaahan se millainen ilmestys sieltä onkaan paljastunut...yleensä aika löllö otus..ei kitos siinä vaiheessa....Kun on kuvalla liikkellä, ei ole mitään salattavaa ulkonäössä. Kun se kuitenkin paljastuu eka treffeillä, ja sitten on ikävä kääntyä kannoilaan ...varsinkin jos on pitkän matkan päähän tullut toista tapaamaan...
Ja tuosta itsestään kuvailusta...jotkut kuvattomat profiloivat itsensä " katseenkestäväksi", komeaksi kehutuksi jne...paljastuukin, että niinhän se onkin ..kenen ja mistä näkökulmasta katsottuna....Kaikkihan kestää katseen, rumat ja lihavatkin...muta ei heitä toista ketaa moni vilkaise....kerta riittää... - jankutijankuti
hiirimuori kirjoitti:
Itselläni on profiilissa kuva....ja olen sitä mieltä, että ilman kuvaa on ihan älytöntä hakea seuraa netistä Koska live-elämässäkään ei kukaan voi kasvottomana ja ei-aineellisena olla...monesti on tullut ihan turhaan panostettajohonkin ei-kuvalliseen kun sitten jonkun ajan päästä ruinaamisen jälkeen vastapuoli on kuvansa lähettänyt...ja arvaahan se millainen ilmestys sieltä onkaan paljastunut...yleensä aika löllö otus..ei kitos siinä vaiheessa....Kun on kuvalla liikkellä, ei ole mitään salattavaa ulkonäössä. Kun se kuitenkin paljastuu eka treffeillä, ja sitten on ikävä kääntyä kannoilaan ...varsinkin jos on pitkän matkan päähän tullut toista tapaamaan...
Ja tuosta itsestään kuvailusta...jotkut kuvattomat profiloivat itsensä " katseenkestäväksi", komeaksi kehutuksi jne...paljastuukin, että niinhän se onkin ..kenen ja mistä näkökulmasta katsottuna....Kaikkihan kestää katseen, rumat ja lihavatkin...muta ei heitä toista ketaa moni vilkaise....kerta riittää...Ei se kuva kerro totuutta, kun se voi olla iänikuisen vanha, tai muuten otettu
sellaisesta kuvakulmasta, että kaikki tursakkeet jää piiloon.
Kyllä se on pask* puhetta, että kuvankanssa olevalla ei ole salattavaa. Nähty on,
että paikalle mönkii ihan muuta, kuin kuva esittää. Joillakin voi olla jopa
kopsattu kuva.
Pitäkää vaan luulonne.
- eeeess
Silti moni nainen ja mies on onnettomissa ja surullisissa suhteissa.
Ihan vaan sen takia, koska toisen ulkonäkö miellytti silmää tarpeeksi, vaikka se onni olisi löytynyt sen vähemmän nätin tai komean kanssa.
Me ihmiset ollaan aika yksinkertaisia ja tyhmiä. - niin5
Voi olla, että tosi "onnettomat tapaukset" (lihavat) piilottaa kuvansa saadakseen edes jonkun aloittamaan keskustelun kanssaan mutta toisaalta myös tosi hyvännäköiset voi piilottaa kuvansa jos tahtoo tulla vakavasti otetuksi ja välttääkseen pinnalliset idiootit. Jotkut ei muuten vaan halua paljastaa omaa kasvokuvaa julkisesti ja tulla leimatuksi nettideittien hausta.
Mutta on kuva kiva nähdä ja päivitetty sellainen. Eivät käy katsomassa
- Valheita vain
Kuvaton ilmoitus ei ole aito, sen laittaa joku naimisissa oleva henkilö joka ei halua joutua kiinni.
Lue oma juttuni nimimerkilla "Valheita vain" , näin tämä juttu etenee.
Eikä kannata odotella mitään todellista rakkautta siit.- joopajoo....
Se että siun ukkos on tehny noin paskamaisen tempun, ei tarkoita sitä mitä tässä väität. Ymmärrät sen itsekin, joten älä provoa.
Järkeä saa käyttää silloinkin kun v-tuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192572
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562007Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221662- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3581243Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711180- 891055
- 89945
- 128910