Ja tapahtui niinä aikoina, kuuli eksä korvissansa kutsun. Oli ääni tuo ugilaisen hutsun. Maireana suunsa sanoi muuta tänne, jätät sen hepun, maalaat kankaalle vain naisen pepun. Peppu levällänsä mallina kai makaa, taulut syntyy edestä ja takaa. Kovin kiintoisa on kai naisen syli pyhä, sitä palvoo hän kai yhä. Unohtunut äidilt on kai lapsen paras, vei lapsen mukanansa hän kuin varas.
Erilainen jouluevankelijumi
25
194
Vastaukset
- Saitko rauhan?
Voi tuota katkeruuden määrää. On se vaan niin, että ensin mies ei osaa antaa puolisolleen mitään arvoa, pitää itsestään selvyytenä ja kohtelee kuin kulkukoiraa. Vaan annas kun muijalle kasvaa järki päähän, aukee silmät ja oppii ymmärtämään että on vain yksi elämä elettävänä, heitänkö sen hukkaan moisen houkan takia. Jo alkaa katkera vuodatus naisen huoruudesta, soitellaan poliiseille ja sosiaalitoimelle, tehdään kiusaa kuin viimeistä päivääja hankaloitetaan toisen elämä. Ja röyhkeydellä, sillä kun ei ole mitään rajaa, eikä liioin valheilla. Mahtaako nuo exät vielä itse uskoa juttujaan, voi voi.
Vaan onhan se niinkin, että nainen usein löytää eron jälkeen loppuelämänsä kumppanin, kun taas hanttapuli exä kokeilee muutamaa itseään puolta nuorempaa ja parin pallolaajennuksen jälkeen erakoituu roikkuvan jortikkansa ja marevaanipurkin kanssa.
Siinäpä sitä olisi aikaa miettiä mitä teki väärin, mutta ei, narsistisen luonteen omaavana jatkaa katkeroitumistaan kiusaamalla ja hakemalla toisesta vikoja vaikka kymmeniä vuosia, jos ei hoksaa hakea ammattiauttajaa itselleen, mutta kun sille ammattiavullekkin pitäisi puhua totta, eikä muunneltua totuutta. - von Lagerbom
Kirjoittelustasi päätellen et tiedä asiasta yhtään mitään, enkä minä niistä asioista kerrokaan. Lopultahan kyse on vaan tyttäreni hyvinvoinnista ja senhän äitinsä on laiminlyönyt..:-)
- von kasvattaja
Tuo on vain sinun mielipiteesi.
- säälin sinua
koitas nyt laakeripummi miehistyä jo, ala elää äläkä kaivele vanhoja, katso peiliin ja etsi välillä vikoja itsestäsikin äläkä aina vain toisista. Aikuistu, onhan sulla jo ikääkin. Parempaa uutta vuotta.
- von Lagerbom
Todistajanlausunto
xxxxx xxxxxxxx pyynnöstä todistan, xxxxx xxxxxxxx vastaan esitetyt syytteet perättömiksi.
Olen lukenut lastensuojeluilmoituksen , että häntä syytetään xxxxx xxxxxxxx, nukkuma-asiassa nukkumaan pakottamisesta.
Olen ollut vierailulla heillä kotonaan ja olen nähnyt että xxxxxxl nukkuu väsymystä ja hän ei nuku vastentahtoisesti. xxxxxx silminnähden nauttii isänsä seurasta halailee silittelee hiuksia ja kun on väsynyt ja kun menee huilaamaan huomioi että isä on vieressä ja pitää kädestä kiinni.
Olen myös todennut että xxxxxx xxxxxxxx on ollut hermostunut ja itkuinen äidin käskyistä, ei uskalla syödä, juoda kun äiti kieltää. Nyt on ollut hiuslenkin hukkaamispelko ihan kauheissa mittakaavoissa. Tulee minullekin itkemään että äiti on sanonut että ei saa hukata. Hän pitää hiuslenkkiä kädessään koko ajan ja pelkää että putoaa.
Esim. 14.12.2012 kävin kyläilemässä ja kahvipöydässä istuessani xxxxxxl tuli viereeni ja alkoi itkeä kysyin mikä hätänä, itkun seasta hän sai sanottua että hiuslenkki hukassa oli pudonnut nyrkistä kun oli tullessa nukahtanut ja sanoi vielä, että pyhälenkki kuvittelin, että kovinkin hieno kun hän itkee, menin katselemaan autosta taskulampulla ja pitkän haennan jälkeen löysin turvaistuimen alta pienen 1cm läpimitaltaan olevan lenkin, kyllä kiukutti toisen kauhea hätä.
Näin tallennetun tilanteen 30.12.2012 kun xxxxxxl istuu sängyllä ja itkee hiuslenkkiään, itku minullekin tuli kun sitä katsoin miten äiti voi tehdä tuollaista omalle lapselleen.
En ole ymmärtänyt tällaista manipulointia, xxxxxx on muuttunut hermostuneeksi ja araksi pureskelee kynsiään ja itkeskelee ja pelkää mitä äiti sanoo.
Porissa 31.12.2012 - nainen läheltä
von Lagerbom kirjoitti:
Todistajanlausunto
xxxxx xxxxxxxx pyynnöstä todistan, xxxxx xxxxxxxx vastaan esitetyt syytteet perättömiksi.
Olen lukenut lastensuojeluilmoituksen , että häntä syytetään xxxxx xxxxxxxx, nukkuma-asiassa nukkumaan pakottamisesta.
Olen ollut vierailulla heillä kotonaan ja olen nähnyt että xxxxxxl nukkuu väsymystä ja hän ei nuku vastentahtoisesti. xxxxxx silminnähden nauttii isänsä seurasta halailee silittelee hiuksia ja kun on väsynyt ja kun menee huilaamaan huomioi että isä on vieressä ja pitää kädestä kiinni.
Olen myös todennut että xxxxxx xxxxxxxx on ollut hermostunut ja itkuinen äidin käskyistä, ei uskalla syödä, juoda kun äiti kieltää. Nyt on ollut hiuslenkin hukkaamispelko ihan kauheissa mittakaavoissa. Tulee minullekin itkemään että äiti on sanonut että ei saa hukata. Hän pitää hiuslenkkiä kädessään koko ajan ja pelkää että putoaa.
Esim. 14.12.2012 kävin kyläilemässä ja kahvipöydässä istuessani xxxxxxl tuli viereeni ja alkoi itkeä kysyin mikä hätänä, itkun seasta hän sai sanottua että hiuslenkki hukassa oli pudonnut nyrkistä kun oli tullessa nukahtanut ja sanoi vielä, että pyhälenkki kuvittelin, että kovinkin hieno kun hän itkee, menin katselemaan autosta taskulampulla ja pitkän haennan jälkeen löysin turvaistuimen alta pienen 1cm läpimitaltaan olevan lenkin, kyllä kiukutti toisen kauhea hätä.
Näin tallennetun tilanteen 30.12.2012 kun xxxxxxl istuu sängyllä ja itkee hiuslenkkiään, itku minullekin tuli kun sitä katsoin miten äiti voi tehdä tuollaista omalle lapselleen.
En ole ymmärtänyt tällaista manipulointia, xxxxxx on muuttunut hermostuneeksi ja araksi pureskelee kynsiään ja itkeskelee ja pelkää mitä äiti sanoo.
Porissa 31.12.2012Lapsi on hermostunut koska aistii vanhempiensa tulehtuneet välit ja kärsii siitä suunnattomasti.
- von Lagerbom
Ahaa, että se esim että äiti kieltää lasta nukkumasta luonani ei merkitsekään mitään, eli sisässä siis kuitenkin taas vika, heh. Et taida olla ihan tarpeeksi lähellä. Kyllä se vika on äidin psyykenongelmissa.
- Häpeä itseäsi
On se hyvä, että sossulla ja muilla riittää Laakerin kaltaisten hampuusien toimesta töitä. Itse eronneena tiedän, että muutama vuosi on vaikeaa ja exä osaa olla ihan tavallisista perheenasioista tooooodella v.mäinen. Kuten nyt tuossa edellämainittu Laakerin "muistio" osoittaa. Pakotettu nukkumaan ja hiuslenkki hukassa. Kuules nyt Laakeri, jos ns. normaalissa ydinperheessä menee hermo kun ei saa millään mukulaa nukkumaan, tai on tosiaan se hiuslenkki iiiihan aina hukassa, niin meinaakko, että mummot ja vaarit ja naapurit hälyttää sossun paikalle tutkimaan, josko lapsi on saanut trauman? Ihan varmasti EI! Mutta kun ollaan erottu ja näitä elämän normiasioita tapahtuu, niin jo ollaan sossuun soittelemassa ja haukutaan ex puoliso viimoseen helvettiin ja kuinka huono kasvattaja on, ja ihan hirveetä on se , että pureksii vielä kyntiäänkin. Sallinet minun nauraa! Itselläni on 3 lasta ja 3 lastenlasta ja olen eronnut, joten tunnistan kyllä sinussa piilevän v.mäisen ex puolison, jolla on yhteiskuntaa ja sossua työllistävä vaikutus.
- von Lagerbom
Kirjoituksesi oli niin typerän puolueellinen äitejä kohtaan etten vastaa kuin kysymyksellä: Oletko siis sitä mieltä ettei ole olemassa sellaista mielisairautta joka olisi esteenä äidin huoltajana toimimiselle?
- typerä hehhhhe
von Lagerbom kirjoitti:
Kirjoituksesi oli niin typerän puolueellinen äitejä kohtaan etten vastaa kuin kysymyksellä: Oletko siis sitä mieltä ettei ole olemassa sellaista mielisairautta joka olisi esteenä äidin huoltajana toimimiselle?
Ja sinunko kirjoituksesi ei sitten ollut puolueellinen.hahhhahahahhahah. No onko diagnosoitu, vai onko diagnoosi kenties sinun tekemäsi? Mitä, kuinka paljon on normiperheitä, joissa toinen, tai jopa molemmat diagnosoimattomia, apua, kuka niiden lapset sitten hoitaa, ja onhan se niinkin, että jos kahdesta todella aivovammaisesta pitää valita, niin kyllähän minäkin sossutätinä sen sinun kersasi antaisin vaikka ihmissyöjälle ennenkuin tuollaiselle katkeralle ruikuttajalle.
- von Lagerbom
typerä hehhhhe kirjoitti:
Ja sinunko kirjoituksesi ei sitten ollut puolueellinen.hahhhahahahhahah. No onko diagnosoitu, vai onko diagnoosi kenties sinun tekemäsi? Mitä, kuinka paljon on normiperheitä, joissa toinen, tai jopa molemmat diagnosoimattomia, apua, kuka niiden lapset sitten hoitaa, ja onhan se niinkin, että jos kahdesta todella aivovammaisesta pitää valita, niin kyllähän minäkin sossutätinä sen sinun kersasi antaisin vaikka ihmissyöjälle ennenkuin tuollaiselle katkeralle ruikuttajalle.
Heh, voi taivahan jumala. Sinä siis kieltäisit tytärtäsi nukkumasta päiväunia isänsä luona jos ei sinunkaan luonasi nuku. Ja lähettelisit oikeuteen perättömiä tietoja, siis valheita käytettäväksi huolto-ja tapaamisoikeuspäätöksessä. No niinhän naisilla on tapana toimia.
- idivootti
von Lagerbom kirjoitti:
Heh, voi taivahan jumala. Sinä siis kieltäisit tytärtäsi nukkumasta päiväunia isänsä luona jos ei sinunkaan luonasi nuku. Ja lähettelisit oikeuteen perättömiä tietoja, siis valheita käytettäväksi huolto-ja tapaamisoikeuspäätöksessä. No niinhän naisilla on tapana toimia.
Et vastannut kysymyksiin. toope
- von Lagerbom
idivootti kirjoitti:
Et vastannut kysymyksiin. toope
En katso olevani velvollinen vastaamaan typeriin kysymyksiin. Kun vielä olin hoitoalalla, tuli minun vastailla tietenkin myös kehityksessään jälkeen jääneille. Ja tein sen tietysti vapaasta halustani, neuvoin, opastin mutta nyt en viitsi kommentoida. Kaikkiin väittämiini kun löytyy todisteet.
- Olet sinä vajaa
von Lagerbom kirjoitti:
Itseasiassa kyllä kieltäisin. Nyt jo aikuiset tyttäreni eivät nukkuneet päiväunia edes päiväkodissa kiellostani johtuen. Meidän perheessä kun jouduttiin työn takia heräämään jo kuudelta ja viemään lapset päiväkotiin, niin se tarkoitti, että menivät yöunilleen viimeistää kahdeksalta. Jos olisivat nukkuneet päiväunet, ei olisi menneet kuin vasta yhdentoista kieppeissä petiin ja aamuherätys olisi ollut äärimmäisen vaikeaa meille kaikille, kas kun aikuisetkin painuivat jo yhdeksän korvissa nukkumaan.
Toki ymmärrän, että työtävieroksuva isä ei voi tätäkään ymmärtää. Mitä oikeuden tietoihin tulee en ota kantaa, eikä sinunkaan juttuja perheestäsi pitäisi täällä levitellä, ne on teidän kahden välisiä asioita, vaan sinulla kun on tuosta hoitoalasta ja vaitiolovelvollisuuden noudattamisesta kulunut jo piitkä tovi, et luonnollisesti sitäkään voi käsittää. No näin miehillä on tapana toimia. - vaikea käsittää
von Lagerbom kirjoitti:
En katso olevani velvollinen vastaamaan typeriin kysymyksiin. Kun vielä olin hoitoalalla, tuli minun vastailla tietenkin myös kehityksessään jälkeen jääneille. Ja tein sen tietysti vapaasta halustani, neuvoin, opastin mutta nyt en viitsi kommentoida. Kaikkiin väittämiini kun löytyy todisteet.
Kerropas nyt hoitoalan ammattilaisena, kun olet joutunut kehityksessä jälkeenjääneiden kanssa puheidesi mukaan tekemisiin, että miten kummassa on mahdollista, että tuonkaltainen ammattilainen valitsee mielisairaan lapsensa äidiksi, etkö millään saanut jortikkaasi pysymään housuissa, jos huomasit, että vastapuoli on mieleltään sairas? Josta herääkin kysymys, et kai vain käyttänyt tätä ymmärtämätöntä naispoloa häikäilemättömästi hyväksesi, tyydyttääksesi valtaisan seksihimosi? Turha sinun hoitoalan ammattilaisena nyt on itkeä, olisit pitänyt meisselin housuissasi ja hakenut tervepäisen kolon, mihin tuikkaat.
Ja lopuksi, kerropas meille nyt nakkilanpoika, että montako mukulaa sulla oikeen on maailmalla? Montako olet niistä itse kasvattanut? Monestako maksat omasta pörssistäsi elätusmaksuja? Vai maksaako sossu/yhteiskunta sinun hetkellisen nautintosi? Kerros ny kerrankin rehellisenä ja rehtinä miehenä miten asiat ihan oikeesti on. Kiitos!
- nainen isolla N:llä
väitätkö laakeri että sun ex:llä on milenterveysonglmia mutta sulla ei????
- Von pummendahl
Pummi hoi! Veikö kissa kielen? Ryhtyisit homoksi kun sulla tuntuu noi naissuhteet menevän aina persiilleen :D
- von Lagerbom
En viitsi kommentoida typeriin kyselyihin. Näkee selkeästi eräiden hengenlahjat kun ei arvosalomaista runoutta ymmärrä.. Ja ei muuten ole kissaa vaan Kiinan Tomppelikoira..
- hhhhaaahhhhaaaa
von Lagerbom kirjoitti:
En viitsi kommentoida typeriin kyselyihin. Näkee selkeästi eräiden hengenlahjat kun ei arvosalomaista runoutta ymmärrä.. Ja ei muuten ole kissaa vaan Kiinan Tomppelikoira..
Vai on kysymykset typeriä? ;D Taitaa olla ihan muut syyt vastaamattomuuteesi. Laakeri panee=yhteiskunta elättää
- Von pimmendahl
von Lagerbom kirjoitti:
Ei kerkee Arvon runoihin peehtyä kun pittää käydä töissä, et pummit saa huilii ja pan lissää elätettävii, meen muide kontol. Onneks sul o aikaa noihi hengellisii ja ruumillisii iloihi.
- von Lagerbom
Onneksi joo. Mutta uskallan epäillä ettet haluaisi vaihtaa osia kanssani vaikka kuinka olisi lemmeniloja tiedossa. Jos joutuisit kärsimään minun kipuni jotka ovat jatkuneet jo yli 25 vuotta, niin voisi olla ettet sitä jaksaisi. Kuvitteleppa tilanne ettet pääsisi kävelemään kuin lyhyen matkan kerrallaan, et seisoskelemaan lonkkakivuiltasi, jalat puutuisivat. Kyllä se helppo on siellä marista. Minulla olis kuule hyvä työpaikka jossa viihdyin että kannattaisi vaan olla hiljaa kun et asioistani kuitenkaan mitään tiedä.
- ettäs sen tiedät
Sen kerran kun olen sinut baarissa nähnyt, et ole ollut köyhä, etkä kipee.
- von Lagerbom
ettäs sen tiedät kirjoitti:
Sen kerran kun olen sinut baarissa nähnyt, et ole ollut köyhä, etkä kipee.
Niin. Alkoholi auttaa kipuun, mutta seuraavana päivänä selkä on vielä kipeämpi istumisesta. Et takuulla ole koskaan nähnyt minun esim istuvan normaalissa asennossa kuin korkeintaan hetken. Aina joudun nojaamaan, autolla ajaessakin rattiin.. Pakettiautolla siis. Nikamasiirtymä, liikkuva nikama joka on hiukan oikeammassa asennosssa kun on etukumarassa. Puhua voit mitä vaan mutta näin on asiat ja ortopedian professori on tilanteen todennut ja kirjoitti eläkepaperit.
- puukerlammi
von Lagerbom kirjoitti:
Niin. Alkoholi auttaa kipuun, mutta seuraavana päivänä selkä on vielä kipeämpi istumisesta. Et takuulla ole koskaan nähnyt minun esim istuvan normaalissa asennossa kuin korkeintaan hetken. Aina joudun nojaamaan, autolla ajaessakin rattiin.. Pakettiautolla siis. Nikamasiirtymä, liikkuva nikama joka on hiukan oikeammassa asennosssa kun on etukumarassa. Puhua voit mitä vaan mutta näin on asiat ja ortopedian professori on tilanteen todennut ja kirjoitti eläkepaperit.
Sinulla on myös armeijaperäinen marssimurtuma korvien välissä jos olet armeijaan kelvannut ! epäilen kyllä sitäkin ! sitten se vaiva on peräisin muista syistä !
- Von invaliidi hehe
von Lagerbom kirjoitti:
Pienten lasten hoitaminen ottaa aika paljon selän päälle, oo onnellinen, ettei kaikki muijas oo jättäny mukuloitaan sulle. Misä asennos noi invaliidi muuten niit pentuloi o pannu alulle? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768