Kotkan persujen hyvävelikerho kuhisee hermostuneesti kun Sheriffi Levonen puhdistaa puoluetta rikollisesta aineksesta ylipersu Eerolan ja jopa itse Fuhrer Soinin siunauksella.
Ei suinkaan ole pelkkää sattumaa että Persujen johtoon asetettiin poliisi. Lait ja asetukset tarkoin tunteva poliisi sopii parhaiten erottelemaan jyvät akanoista. Sen lisäksi että poliisilla on lain tuntemuksen ja taustojen selvittämiseen tarvittavien resurssien on hänellä käytössään myös virkakoneiston ja oikeuslaitoksen tuki sekä poliisin valtuudet puuttua välittömästi puoluetovereiden uhkailuihin ja muihin säälittäviin ylilyönteihin, joihin persurötöstelijöiden taholta on vuosien varrella saatu tottua.
Persurikollisten anonyymi nettikirjoittelu on toki ymmärrettävä vastareaktio, mutta kannattaa muistaa että poliisi valvoo ja puuttuu kyllä tarpeen vaatiessa. Kun anonyymien uhkailut, herjaukset ja yksityiselämän häirintä kohdistuvat poliisiin, se selvitetään pohjamutia myöden AINA, eikä varoituksia jaeta. Se kannattaa häiriköiden ja rötöstelijöidenkin pitää mielessään.
Kotkan persujen KRIISI
roistot kavahtakaa
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902