Kotkan persujen hyvävelikerho kuhisee hermostuneesti kun Sheriffi Levonen puhdistaa puoluetta rikollisesta aineksesta ylipersu Eerolan ja jopa itse Fuhrer Soinin siunauksella.
Ei suinkaan ole pelkkää sattumaa että Persujen johtoon asetettiin poliisi. Lait ja asetukset tarkoin tunteva poliisi sopii parhaiten erottelemaan jyvät akanoista. Sen lisäksi että poliisilla on lain tuntemuksen ja taustojen selvittämiseen tarvittavien resurssien on hänellä käytössään myös virkakoneiston ja oikeuslaitoksen tuki sekä poliisin valtuudet puuttua välittömästi puoluetovereiden uhkailuihin ja muihin säälittäviin ylilyönteihin, joihin persurötöstelijöiden taholta on vuosien varrella saatu tottua.
Persurikollisten anonyymi nettikirjoittelu on toki ymmärrettävä vastareaktio, mutta kannattaa muistaa että poliisi valvoo ja puuttuu kyllä tarpeen vaatiessa. Kun anonyymien uhkailut, herjaukset ja yksityiselämän häirintä kohdistuvat poliisiin, se selvitetään pohjamutia myöden AINA, eikä varoituksia jaeta. Se kannattaa häiriköiden ja rötöstelijöidenkin pitää mielessään.
Kotkan persujen KRIISI
roistot kavahtakaa
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227