Hei, miten tota noin tota live vetoo kannattaa vetää.
Siinä kun kertoimet näyttää hyppivän vähän miten sattuu.
Kannattaako veto laittaa pelin alkupuolella, vai sit enemmän loppupäässä.
Mites tää on mahollista, kun laitoin koripalloon live vedon under 203 jo toisessa erässä ja kerroin oli 1,60.
Mut nyt on sit pisterajaa on korotettu 215 pisteeseen ja kerroin huitoo tuolla 2,15 päälle.
Kuis nää pistemäärät ja kertoimet voi näin pomppia, et mä saan huonomman kertoimen alhaisemmalla pistemäärällä, tämähän menee nyt ihan väärin.
Teiks mä nyt ihat tyhmästi, kun menin laittaan live vedon sisään näin aikasten eli kannattasko oottaa lähemmäs pelin loppupäätä, et näkee vähän mihin suuntaan peli menee.
Entä kuinka viime minuuteille voi pelit jättää, et ei mee peli kiinni vaikka 10...5 min ennen ottelun päättymis aikaa.
Ei vaan oikeen viittis mitään 1,10 kerrointa pelata ainakaan pikkurahalla, kun ei voitto tunnu missään pikkurahalla.
Tää liveveto on siin mieles parempi, et ei tartte odottaa 15 tuntia yhden vedon ratkeamisessa ja voi laittaa useamman pelin edetessä.
Taitaa underit olla kova sana nyt joulun jälkeen, kun kaikki pelaajat on ahmineet jouluruokia, niin eivät jaksa pelata, kuin 30% teholla.
Live vedon tekniikka ?
9
221
Vastaukset
- Stadin kundi
Sanotaan vaikka että jos FC Barcelona johtaa kotikentällään varsinaisen peliajan lopulla Närpes Kraftia 38-0 ja Messi on asettumassa ampumaan rangaistuspotkua, niin silloin ei ehkä kannata pelata livenä Kraftin voittoa oli kerroin mikö tahansa.
- Live kundi
Jaaaaa, mut en mä paffin sivuilta nää, et jos Messi on tekemässä rangaistuspotkua, josta tulee varmana maali.
Livekoriksen alempi 203 osu ja osu uder 211,5.
Olis vaan pitäny odotella, ennenku laitto ton liven sisään, oli ton alemman underin kerroin noussu päälle 3, kun se oli ottelun puolivälissä 1,6 ja kävipä jopa 1,4.
Mitäs kundit on mieltä, onko live kohteet suositumpia, kun niissä voi vedot lyödä kesken pelin, kun on nähny, et mihin suuntaan peli alkaa meneen, kun taas tavallisessa vedonlyönnissä pitää laittaa veto, enneko peli on alkanu.
- monnariponnari
no nyt olisi live-vedon paikka, kun newcastle meni 1-2 johtoon mannua vastaan. mannuhan tän voittaa, koska tuomari antaa aina niin paljon lisäaikaa, että mannu saa tehtyä sen voittomaalinsa. kattele kertoimia ja betsaa mannua!
- Live kundi
Näyttää vähän siltä, että kundi siirtyy kokonaan live vedon maailmaan ja jättää nämä tavalliset pitkävedot väliin.
Vaikka kerroin onkin pienempi, niin osumis todennäköisyys on jonkinverran parempi, johtuen, et näkee vähän miten kundit relaa pelikentällä.
Koriksessa vaan pelaa yhden erän kerrallaan ja laittaa joka erän voiton aina seuraavaan erään ja siihen suuripisteisimpään kohteeseen, vaikka kerroin ei olisikaan kuin 1,3-1,70 väliltä, niinparempi sekin osuma, kuin rekkasysteemin 50 kertoiminen jumpula, joka ei osu.
Kun ei normaalit pitkävedot näytä osuvan, niin laitetaas sit livekohteita.
Jostain sitä on yritettävä kouhia hilloa harrastuksiin, vaikka hitaasti ja epävarmastihan se näin käy.- Live kundi
Illan saldona 11 livevetokohdetta, joista 3 väärin ja 8 oikein.
Toisaalta kertoimilla ei juhlittu, ne sijoittuvat 1,24 - 2,10 välille.
Mut paremmin nämä meni, kuin mitä olis menny, jos olis laittanu normaaleja pitkävetokohteita ja live vedon voiton saa sit välittömästi, vähän kuin ruletin voiton.
- Ilon lapsi
Livevedoissa Manun peleissä on alkanut kertoimet ottelun voittajasta olemaan aika pieniä,vaikka Manu pelaisi JJK:ta vastaan,JJK:n olevan johdossa 20 maalilla.
Manun voittoon kohdistuva kerroin olisi silti pieni,vaikka aikaa olisi jäljellä 10 min.
Pahoittelen jos joillekkin mieleltään sairaille tämä viesti ei avautunut,sillä en viitsinyt laittaa yhtään homoseksuaalisuuden/peniksensä juuri löytäneelle Derbikundille sopivaa sanaa.
Äiti selittää jos osaa.- Ilon lapsi
Ja mistäs tämä pimu tietää Plastomopo merkin?
No olen ajanut Harrikalla vuosia,ja muutama brittipyöräkin on tämän tiukan farkkupepun alla ollut ja onkin.
Joten lasten muovimopojen merkkejäkin tiedän:)
- hdmies:)))))))))))))
ihana ooooot:)
- mopopoika
minäki oon gay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947