Nyt on sitten uusi auto hankittu, eli Golf viitonen jöllöttää pihassa. Mitä uuden auton ruostesuojauksen suhteen? Kannattaako teettää jotain temppuja vaiko luottaa tehtaan suojaan? Autoa on tarkoitus kohdella hellästi ja kenties jopa pitää sitä kauan.
Uuden auton ruostesuojaus
7
9478
Vastaukset
- Pave
Tarkoitus on pitää autoa pitkään, niin ehdottomasti silloin kannattaa suojauttaa ja mahdollisimman pian asiantuntevassa liikkeessä!! Kyseleppä siellä teilläpäin, että missä liikkeessä homma tehdään kunnolla eikä vain anneta puoliksi valohoitoa!
- :-)
Mutta jos aiot pitää pidempään, niin suojaukseen.
Jos rahaa vielä on, niin maalipintakäsittely kannattaa. - saapisti
:-) kirjoitti:
Mutta jos aiot pitää pidempään, niin suojaukseen.
Jos rahaa vielä on, niin maalipintakäsittely kannattaa.Itse otin uuteen saappiini alustasuojauksen -01. Työ ei vaatinut porailua vaan tehtiin vaan niihin paikkoihin joihin pääsee käsiksi.
Uskonpa että suojauksen voi "rahastaa" myyntitilanteessa takaisin, oma mieli on turvallinen vaikka autoa pitää pidempäänkin, ja alustasta taisi tulla jopa hieman hiljaisempikin.
Pieni hinta uuden auton hankinnan yhteydessä, suosittelen :) - Pave
saapisti kirjoitti:
Itse otin uuteen saappiini alustasuojauksen -01. Työ ei vaatinut porailua vaan tehtiin vaan niihin paikkoihin joihin pääsee käsiksi.
Uskonpa että suojauksen voi "rahastaa" myyntitilanteessa takaisin, oma mieli on turvallinen vaikka autoa pitää pidempäänkin, ja alustasta taisi tulla jopa hieman hiljaisempikin.
Pieni hinta uuden auton hankinnan yhteydessä, suosittelen :)tuo on että siitä tulee hiljaisempi! Ei se ole pelkkää kuvittelua!
- Volkkaristi
huomannut kysyä myyjältä asiasta. Kannattaisi varmaan kysästä ennenkuin teetät mitään suojauksia. Ainakin jos haluat että koritakuu pysyy voimassa...
- Tomppa
Kyselin asiaa golfia haukotellessani ja vastaus oli ettei saa suojata lainkaan. Syynä korin täysi galvanointi. Luulenpa kyllä että se ylimääräinen suojaus kannattaa silti tehdä. Ei se galvanointi siellä ikuisuuksia pysy.. Kokemusta löytyy G-mallin Astrasta, jonka piti ruostua kuin kalan galvanoinnin ansiosta. Tuntui vaan sekin ruostuvan kohtalaisen helposti..
- kalle
Jos nimittäin pidät noin viisi vuotta, niin mitkään lisäsuojaukset eivät kannata. Yksikään autokauppias ei ole minun autojen alustoja katsellut eikä suojauksista kysellyt. Eivät aina ole edes ajaneet vanhalla, vaan kysyneet vuosimallin ja tarkistaneet kilometrit. Siinä kaikki. En ole kahteenkymmeneen vuoteen lisäsuojauksia ottanut enkä tule ottamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466