moikka, tietäätäkö kukaan, missä
Hesassa vois nähdä tyttöjen aitoa kyykkypissausta..tai siin sellaista pikkaa missä sitä vois tapahtua?
Onks kellää tietoo mistä netistä vois hakee?
kyykkypissausta?
17
5890
Vastaukset
- koteloon
Olen huomannu että jossain erityisissä paikoissa on aina samat v***n sedän kytiksellä, osa vaan seisoo, osa on tekevinään jotain ja osa kävelee edes takas ohi. Että tekis mieli vetää pleksiin tollasia helvetin torvia. Että kehtaavat, menisitte sinne missä ikäsenne on, lähiö räkälöihin tai vastaaviin. Pitäisiköhän joku ilta kiertää kameran kanssa ja tehdä nettisivusto näistä sedistä, saattaisi olla vaikeempaa patsastella nuorison mestoissa sen jälkeen..
- nyppii?
antaa kaikkien kukkien kukkia ja tuollaiset katselijat ovat yleensä vaarattomia, toisin kuin sunkaltaiset agressiiviset, suvaitsemattomat ja tunnevammaiset ihmiset.
- tjaa
nyppii? kirjoitti:
antaa kaikkien kukkien kukkia ja tuollaiset katselijat ovat yleensä vaarattomia, toisin kuin sunkaltaiset agressiiviset, suvaitsemattomat ja tunnevammaiset ihmiset.
en ole vaarallinen tytöille koska niitä en vahingoittais, en fyysisesti enkä muutenkaan, mua vaan nyppii tollaset sedät joiden ei kuuluisi pyöriä paikoissa jotka ei niille enää kuulu. Saatanan homot kyylät, aina peesaamassa huomaamattomasti alaikäsiä. Ilmeisesti osa on homoja koska kattelee miehiäkin??!!
- Se setä
vetämättä pleksiin tai tulee kakkosnelosesta takaisin...
- Jone
Tahdon katsella,kun nuoret tytöt pissii neitseellisestä pimpastaan siideri suihkuja...Tahtoisin olla suu auki suihkun alla ja samalla runkata mahtavaa kulliani...Tahtoisiko joku nuori tyttö virtsata kasvoilleni ja suuhuni?? Olen muuten täysin normaali ja turvallinen mies.
- pisufani
nyppii? kirjoitti:
moikka, juu ensimmäinen vastaa kyllä hermoilee liikoja..saat vielä vatsahaavan...ei tartte sit sun kyykkiä, jos pelkäät et joku katselee..
vai oleke kenties piilopaljastelija...ja et hyväkys itsessäsi sitä piirrettä???
- mä vaan
venaa ett tulee Hesan taiteiden yö, silloin näät pissaamista JOKA puolella mihin vaan viittit tsiikata
- jess
Moi mävaan...sulla on idea...se on tosi..taiteiden yöllä kyl näkee ihania tyttöjen suihkuja...nammm...
- fLikka
jess kirjoitti:
Moi mävaan...sulla on idea...se on tosi..taiteiden yöllä kyl näkee ihania tyttöjen suihkuja...nammm...
Kaikille isot pehmoiset vaipat yöksi, ettei tarvitse tehdä pisuja missä tahansa ja voidaan järjestää vaikka yhteisiä vaipanhuoltosessioita...
Ei siinä kai ole ikärajaa??
- luigi
taiteidenyön tapahtumat on menny huonompaan suuntaan samalla kun itähelsingin tarjonta on parantunut, viime vuonna olin siellä ja huh huh miten paljon teinejä ryypiskelemässä, että jos sellasta haluu nähdä niin kannattaa tutustua tämän vuoden tarjontaan juuri idässä, itäkeskus muun muassa..
- vau
moikka, tarkennatko, missä päin se mahdollisesti olis...kiinnostaa kovasti..
- luigi
vau kirjoitti:
moikka, tarkennatko, missä päin se mahdollisesti olis...kiinnostaa kovasti..
Siis pitää vaan kattoa jostain oppaista että missä sitä actionia on. Vaihteleehan ne vuosittain, mutta keskusta minusta on ollu huono, ainakin viime vuonna ei ollu sitten kerrassaan mitään nähtävää, siis millään saralla, että muutkin voisi vinkittää mistä löytää muita nuoria ja tapahtumaa.
- mua saa kattoo
kiihoittaako poikia se naisen pissaus akti tai
nainen???
itselleni sattui tuommoista, mies kurkki kun olin pusikossa kyykkypisulla ja kk.suojaa vaihtamassa.
ei mua haitannut ollenkaan, olenkohan eksibissionisti, pidin ajatuksesta jos mies saa minun katselemisesta stondiksen.
hiii..
oonko pervo nainen??- "me_naiset"
kysyit:
"hiii.. oonko pervo nainen??"
vastaamme:
olet - pisufani
Moikka, sinä naisennäkökulma..;)
tuo olisi ollut kyllä ihana nähdä...kun olet kyykkypissalla ja saatikka sitten sidettä vaihtamassa...
missän päin asustelet..kerro vinkki...
jos oot kiinnostunut ajatuksesta olis kiva viestitellä meilitse ja
vaikka tehdä treffit...siis eihän meidän tarvii tavata lähemmin...
;) - pisutyttö
pisufani kirjoitti:
Moikka, sinä naisennäkökulma..;)
tuo olisi ollut kyllä ihana nähdä...kun olet kyykkypissalla ja saatikka sitten sidettä vaihtamassa...
missän päin asustelet..kerro vinkki...
jos oot kiinnostunut ajatuksesta olis kiva viestitellä meilitse ja
vaikka tehdä treffit...siis eihän meidän tarvii tavata lähemmin...
;)en halukkaan tavata mutta jos annat s posti osoitteesi niin ehkä kirjoitellaan
- Maminpoju
pisutyttö kirjoitti:
en halukkaan tavata mutta jos annat s posti osoitteesi niin ehkä kirjoitellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884