Sain 13-vuotiaana tietää, ettei isäkseni luulema henkilö olekaan biologinen isäni. Äiti kertoi. Alkoi vuosien salailukierre, jonka aikana suhteeni äitiin muuttui lähes symbioosiksi. Äidillä olikin ollut pienestä pitäen minuun kumman omistava asenne ja yhä tänä päivänä hän puhuu itsestään ja minusta "meinä". Olen käynyt nyt puolitoista vuotta psykologilla asian tiimoilta. Minulla on kaksi puoli pikkuveljeä. Olen niin eri näköinen kuin he ja ulkonäköni on ollut minulle tiedosta lähtien hankala asia.Olen kopio isästäni. Lisäksi biologisen isän puolelta on isosisko ja -veli. He eivät ilmeisesti tiedä olemassa olostani. Näen heitä silloin tällöin esim. kaupassa. Tuntuu todella pahalta... Biologinen isäni kuoli jo vuosia sitten. En koskaan mennyt häntä tapaamaan, koska tahdoin olla lojaali miehelle, joka minut oli omanaan kasvattanut. Biologinen isäni oli kyllä toivottanut minut tervetulleeksi koska tahansa. Pidemmittä puheitta; löytyykö ketään, joka olisi kokenut jotakin vastaavaa? Miten lähestyä sisarpuolia? Miten oppia hyväksymään itsensä? Olisi todella hienoa kuulla muiden kokemuksia ja tuntemuksia.
Perhe salaisuus ja yhteydenotto biologisiin sisariin
Vedenkeiju
0
294
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807