Elokuvan teko lähitulevaisuudessa alkamassa

Elokuvan teko alkaa

Olen ollut videokuvaamis asioissa mukana jo jonkin monta vuotta, olen kuvannut, ohjannut, käsikirjoittanut ja editoinut videot aina itse, olen myös nauhoittanut taustamusiikit, mm. "Soundtrackit", minulla on kotistudio. Tuotokseni on ollut enemmänkin lyhytelokuvia ja musiikkivideoita. Nyt ensi vuoden, 2013 alkupuolella aloitan tekemään ensimmäistä kokopitkää, kokoillan elokuvaa, joka vähän jännittää jollain tavalla, tämä tulee olemaan ensimmäinen kokopitkä elokuva. Joten... en tullut tänne kysymään että miten oikein elokuva tehdään, vaan olen tullut tänne etsimään näyttelijöitä ja avustajia, muutamia näyttelijöitä on jo kasassa, mutta tarvitsee vielä "tiettyjä" enemmän. Tarvittaisiin lapsinäyttelijöitä joihinkin kohtiin ja 16 vuodesta alaspäin ikäisiä näyttelijöitä joihinkin kohtiin,ehkä jopa pääosaan/pääosiin. Joitakin koekuvauksia joudutaan ehkä tekemään, hyvä olisi että olisi jo jonkinlaista näyttelijäharrastus taustaa. Käsikirjoitus ei ole vielä täysin valmis, mutta kuvauksia voi ensi vuonna jo aloittaa. Elokuvan "kuvaukset" voi tulla kestämään yli puoli vuotta, jopa ehkä yli vuoden, sen jälkeen alkaa editoinnit ja muut masteroinnit, koko elokuvanteko prosessi voi tulla kestämään yli puolitoista vuotta, jopa kaksi vuotta, tai yli. Näyttelijät saavat tietenkin palkkansa, mutta ne keskustellaan vasta myöhemmässä ajassa ennen kuvauksia. Elokuvan teko tullaan suorittamaan Etelä-pohjanmaalla, Kurikassa, paikat voivat mennä myös yli Kurikan. Niinkuin yleensä, elokuvan ensi-ilta tulee olemaan elokuvateatterissa ja tietenkin kaikki näyttelijät pääsevät sinne ilmaiseksi. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä tähän sähköpostiosoitteeseen, siellä tullaan puhumaan yksityiskohdat elokuvasta, ajoista, elokuvan juonesta, ohjaajasta. Tässä on sähköpostiosoite:

[email protected]

Jos otat yhteyttä, laita nimesi, ikäsi, paikkakuntasi ja muut tiedot näyttelemis menneisyydestäsi ja tiedot jos haluat tulla avustajaksi. Kiitos.

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Random7

Tässä olisi 12, kohta 13 vuotias persoonallinen tyttö. Vähän näyttelijän taustaa löytyy. Osaan puhua sujuvasti ruotsia, suomea ja engantia. Kiinostunut näyttelijän urastaa elokuvassa näyttelemisessä. Urheilu taustaa löytyy monista harrastuksista kuten esim. Tennis, Golf, Telinevoimistelu ja nyt pääosin laskettelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe