Tuolta löytyvällä laskurilla voi laskea oman yle veron:
http://www.satama.info/yle-verolaskuri/
Paljonkos teillä tulee? Meitsiltä lähtee 140egee...
Paljonko maksat YLE veroa?
8
185
Vastaukset
- koulunkäynyt
Etkö osaa itse laskea prosenttilaskuja?
- Kouluja käymätön
Eipä siinä Yle-veron laskemistavassa kouluja eikä taulukoita tarvita. Vero on yhtäkuin vero. Ei niin pientä etuutta eikä eläkettä olekaan jotta tämän 140€ , n alle monetkaan pääsisivät. Hei ! Kyllä nämä asiat on jo varhaisessa vaiheessa mietitty. Tässä tulee mieleeni autovero. Kyllä se meille jokaiselle vielä tulee, omistat auton taikka et. Itse olen perheineni köyhyysloukussa, mutta täyspotti rapsahti meillekin. Hurraahuutojen kera tälle sekoomushallitukselle PITKÄÄ VITTUA. That`s it all !
- Helppoa helpompaa
Eipä tuossa ole paljon laskemista. Joka käy kokopäivätöissä, maksaa 140 euroa. Minulle se tarkoittaa vuodessa toistasataa euroa säästöä entisestä tv-maksusta, joten olen erittäin tyytyväinen uudistukseen.
- köyhä opiskelija
En maksa mitään kun en ansaitsekaan mitään.
YLE vero: 82.96 euroa, eli huomattavasti vähemmän kuin ennen.
- savonukko1
kuka on ylen johtaja vois huomenna soittaa sille kännissä
ja haukkua huoraksi sitä runkku äpärä homoa- Pakotettua ruotsalai
.
YLE=SVT
Pakotettua ruotsalaisuutta
. - No soita sille.
Minun mielestäni sinä olet häpeäksi savolaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991