SONERA vain tökkii

lataa lataa lataa

En saa Soneran nettitikusta mitään irti päivisin. Maksiminopeus muka, mutta yhteys katkeaa kolmesti minuutissa. Olen tehnyt sopimuksen, mutta koska Sonera ei tarjoa lupaamaansa palvelua aion irtisanoa sen.

6

336

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIIN ****

Nyt kertyy mastoihin kuuraa joka vaikuttaa myös langattomiin yhteyksiin, nopeus vaihtelee rajustikin.

• tsädäm1976

Youtube ei pelitä Soneran täysnetillä, ainakaan kaupungissa

• Morjesta lataa lataa lataa,

Älähän nyt vielä hättäile, annahan tutkitaan ensin asiaa, oletko tehnyt tuosta meille vikailmoitusta?

Kerron jo etukäteen, tietyillä alueilla meillä on tällä hetkellä vikaa 3G-yhteyksissä, käyhän katsomassa että osuuko paikkakuntasi (tai sen lähimaasto) yhteenkään niistä --> http://www.sonera.fi/asiakastuki ja edut/vikatilanteet/hairiotiedotteet/?cmpid=20000

Jos ei osu, niin sitten vain vikaria meille kiitos :)

Tero@SoneraPartio

• sonerapartio

Unohdin vallan vielä yhden vinkin, kurkkaapa että löytyiskö ohjesivuiltamme sinulle apua --> www5.sonera.fi/ohjeet/Nettitikku_toimii,_mutta_yhteys_hidastelee_tai_pätkii?useskin=sonera&cmpid=20000

Jos noi vinkit ei auta, ja asut eri paikassa kuin vikatiedotteen paikkakunnat, tee sitten meille vikailmoitus niin tutkitaan asiaa.

Tero@SoneraPartio

• eine3geetpelaa.

Asut liian kaukana 3G linkkiasemasta, joskus 2km on liikaa, ei pelaa. Tai sitten vaan niin paljon ruuhkaa, ettei sun nettitikkua ehditä huomioida.

• Pelaa ja

Hyvin 23,4km mastoon ja nopeus yli 10mb lisäantennilla. Langaton netti no tietysti häiriöherkkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1355
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      547
    Aihe