308 sw kokemuksia?

Kflflfkfkfk

Harkinnassa käytetty 308sw vm 2008 taiuudempi. Tilat vaikuttaisivat tosi hyvältä tuon kokoluokan autoksi. Millainen ollut todellinen kulutus? Entä millainen kaupunkiajossa? Pitääkö pösön huono maine kestävyydessä enää paikkansa tuon mallin kohdalla? Millaista varustetasoa kannattaa katella?

5

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalle1

      Neste Pro Dieselillä vie 2-litrainen mitattuna kulutuksena 5,65 l / 100 km (tietokone näyttää 5,3 l / 100 km), ainakin jos auto on täynnä aikuisia ja takapenkillä 3 lasta sekä tavaraa kontti täynnä siten että takapenkit siirretty hieman eteenpäin ja matkaa taittui 1100 km, mennessä oli -25 astetta pakkasta. Dieseliä suosittelen, THP:tä vältä, VTi on turvallisempi vaikka turbo uuppuu. Itselläni GT ja toiminut vuodesta 2009 moitteettomasti, samaa ovat työsuhdeautona ko. autoa ajavat kiitelleet. Itse katsoisin että vakkari löytyy ja kyllä automaatti-ilmastointi on poikaa. Kylmä ei ole talvella.

    • 308 vti

      Itsellä vm 2008 308 vti 120 hb. Todella hyvä ajaa, myös talvella.Hiljainen ja vakaa ajettava. Kaksialueinen autom. ilmastointi pelaa hienosti, siksi myös talvella lämmin. Omista kokemuksista johtuen suosittelen.
      Olen itsekkin ajatellut vaihtavani sw:hen, juuri isomman tavaratilan takia.

    • Pösö on ykkönen

      Kovassa ja huolettomassa käytössä 308 Sw Hdi 90 kesästä 2009 lähtien. Ei ongelmia eikä korjauksia ja nyt mittarissa 160 tkm

      Matka jatkuu mukavasti kuten tähänkin saakka.

      SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.

    • infoajaan

      Itsellä 308 sw vm 2011 ollut käytössä nyt kolme vuotta. Ei ongelmia paitsi nyt sitten itse aiheutin ongelman ajelemalla liian lyhyitä ajoja pakkasella (-20). Kaasuttimen läppä jumittui ja joutuvat nyt huollossa sen vaihtamaan. Tosiaan kyse ei ole auton viasta vaan ajotapavirheestä, siis olen itse se tyyppivika. Eli kylmillä keleillä on tärkeätä muistaa ajaa moottori lämpimäksi ja vielä lämpimänä vähintään 15 minuuttia lämminajoa ennen talliin menoa.

      • Jfkfkfkfkgkg

        Joo, niinhän se ranskalaisten kanssa aina vika on kuskissa. Mitäs osti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe