Valvojalle! Mielestäni aloittamassani jutussa ei ollut mitään julkaisukelvotonta...täällä puhutaan kyllä paljon kaikkea soopaa, yritin vaan aloittaa keskustelun tosiasioista jotka ovat selviä monille. Muuten tietotekniikka palstalla neuvotaan kaiken aikaa laittomien ohjelmien käyttöä, ja tämä minun mainitsemani kännyntutkinta ohjelma on täysin laillinen.
Vakoilukänny..
9
3066
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin minä pyysin sheriffiä ja ylläpitoa poistamaan avaamasi viestiketjun. Sinun mainitsemasi ohjelma on kyllä laillinen, mutta sinun viestistäsi päätellen etsit sopivaa ohjelmaa toisen henkilön vakoilemiseen. Vakoileminen ja toisen henkilön matkapuhelimen luvaton tutkiminen eivät ole ymmärtääkseni laillisia toimenpiteitä.
Yksi laittomuus ei oikeuta toiseen laittomuuteen.- Hecu
Taitaa olla itselläsi jotain tälläistä ohjelmaa vastaan, kun noin voimakkaasti reagoit. Kuka sen rajaa muuten saako vaimo tutkia miehensä kännyä tai päinvastoin? Onko sulla siitä ennakkopäätöstä, että se olisi rikollista toimintaa? Muuten, en yllytä ketään, kyllä mustasukkainen ihminen keksii tälläiset itsekin ja itse olen poikamies, joten minulla ei ole syytä kyseistä ohjelmaa käyttää.
- mieltä
Hecu kirjoitti:
Taitaa olla itselläsi jotain tälläistä ohjelmaa vastaan, kun noin voimakkaasti reagoit. Kuka sen rajaa muuten saako vaimo tutkia miehensä kännyä tai päinvastoin? Onko sulla siitä ennakkopäätöstä, että se olisi rikollista toimintaa? Muuten, en yllytä ketään, kyllä mustasukkainen ihminen keksii tälläiset itsekin ja itse olen poikamies, joten minulla ei ole syytä kyseistä ohjelmaa käyttää.
Olen sitä mieltä, että jos parisuhde pysyy koossa vain vakoilemalla, kaikki on pielessä. Olis parasta lähteä nopeasti suhteesta, jossa tarvitaan siruja ja satelliitteja toisen ihmisen seuraamiseen. Huh huh.
- Daisy Duck
Hecu kirjoitti:
jotain tollasta vastaan. Kai nyt jokainen terve ihminen tajuaa että vakoilu on väärin ja kyllä rikoslain mukaan toisen salakuuntelu tai vakoilu teknisiä apuvälineitä hyväksi käyttäen on rikos. Siihen ei edes ennakkotapauksia tarvita, Suomen laki kun ei niihin pohjaa.
- Marilyn
Et siis halua joutua petoksestasi kiinni?!
Kyllä näille pettäville moraalinvartijoille ja selustansa suojaajille pitäin olla olemassa ihan joku oma planeetta!
Onnea matkaan. Toivon että petetty kumppanisi potkaisee sinut pihalle oikopäätä.
PS.En ole vakoiluohjelmien tarpeessa, mutta periaatteen vuoksi! - ***
Marilyn kirjoitti:
Et siis halua joutua petoksestasi kiinni?!
Kyllä näille pettäville moraalinvartijoille ja selustansa suojaajille pitäin olla olemassa ihan joku oma planeetta!
Onnea matkaan. Toivon että petetty kumppanisi potkaisee sinut pihalle oikopäätä.
PS.En ole vakoiluohjelmien tarpeessa, mutta periaatteen vuoksi!Oikeaa asiaa, kyllä jos jollain on tälläistä vastaan, on myös jotain salailtavaa..."rötösherrat ja naiset" kiikkiin!
- NÄIN SE
ladataan netistä ilmainen ohjelma (en mainitse nimeä ettei taas joku suutu ) puhelimen piuha kiinne tai infralla/bluetooth "linjaa" sitten kaikki puhelimen tieto on avoin käytettäväksi, löytyy viestit, numerot, soitetut, vastaanotetut jne... helppoa.
- eukko
Ei meillä tollattisii tartteta..mä oon näyttäny lähes kaikki viestit miehelleni mitä oon eräältä södeltä kundilta saanut :)
- laillisesti
Hommaa uusi pieni känny nimiisi, johon otat
paikatiedon seurannan operaatorilta laillisesti,
koska ollet liitymän omistaja.
Piilota känny kumppanisi matkaan, ja ylläty
missä hän saattaa päivän aikana ajella.
Ps. muista ladata ja pistää äänetämälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa992683Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631575Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005