Vakoilukänny..

Hecu

Valvojalle! Mielestäni aloittamassani jutussa ei ollut mitään julkaisukelvotonta...täällä puhutaan kyllä paljon kaikkea soopaa, yritin vaan aloittaa keskustelun tosiasioista jotka ovat selviä monille. Muuten tietotekniikka palstalla neuvotaan kaiken aikaa laittomien ohjelmien käyttöä, ja tämä minun mainitsemani kännyntutkinta ohjelma on täysin laillinen.

9

3066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin minä pyysin sheriffiä ja ylläpitoa poistamaan avaamasi viestiketjun. Sinun mainitsemasi ohjelma on kyllä laillinen, mutta sinun viestistäsi päätellen etsit sopivaa ohjelmaa toisen henkilön vakoilemiseen. Vakoileminen ja toisen henkilön matkapuhelimen luvaton tutkiminen eivät ole ymmärtääkseni laillisia toimenpiteitä.

Yksi laittomuus ei oikeuta toiseen laittomuuteen.

• Hecu

Taitaa olla itselläsi jotain tälläistä ohjelmaa vastaan, kun noin voimakkaasti reagoit. Kuka sen rajaa muuten saako vaimo tutkia miehensä kännyä tai päinvastoin? Onko sulla siitä ennakkopäätöstä, että se olisi rikollista toimintaa? Muuten, en yllytä ketään, kyllä mustasukkainen ihminen keksii tälläiset itsekin ja itse olen poikamies, joten minulla ei ole syytä kyseistä ohjelmaa käyttää.

• mieltä
        Hecu kirjoitti:

Taitaa olla itselläsi jotain tälläistä ohjelmaa vastaan, kun noin voimakkaasti reagoit. Kuka sen rajaa muuten saako vaimo tutkia miehensä kännyä tai päinvastoin? Onko sulla siitä ennakkopäätöstä, että se olisi rikollista toimintaa? Muuten, en yllytä ketään, kyllä mustasukkainen ihminen keksii tälläiset itsekin ja itse olen poikamies, joten minulla ei ole syytä kyseistä ohjelmaa käyttää.

Olen sitä mieltä, että jos parisuhde pysyy koossa vain vakoilemalla, kaikki on pielessä. Olis parasta lähteä nopeasti suhteesta, jossa tarvitaan siruja ja satelliitteja toisen ihmisen seuraamiseen. Huh huh.

• Daisy Duck
        Hecu kirjoitti:

jotain tollasta vastaan. Kai nyt jokainen terve ihminen tajuaa että vakoilu on väärin ja kyllä rikoslain mukaan toisen salakuuntelu tai vakoilu teknisiä apuvälineitä hyväksi käyttäen on rikos. Siihen ei edes ennakkotapauksia tarvita, Suomen laki kun ei niihin pohjaa.

• Marilyn

Et siis halua joutua petoksestasi kiinni?!
        Kyllä näille pettäville moraalinvartijoille ja selustansa suojaajille pitäin olla olemassa ihan joku oma planeetta!
        Onnea matkaan. Toivon että petetty kumppanisi potkaisee sinut pihalle oikopäätä.
        PS.En ole vakoiluohjelmien tarpeessa, mutta periaatteen vuoksi!

Marilyn kirjoitti:

Et siis halua joutua petoksestasi kiinni?!
        Kyllä näille pettäville moraalinvartijoille ja selustansa suojaajille pitäin olla olemassa ihan joku oma planeetta!
        Onnea matkaan. Toivon että petetty kumppanisi potkaisee sinut pihalle oikopäätä.
        PS.En ole vakoiluohjelmien tarpeessa, mutta periaatteen vuoksi!

Oikeaa asiaa, kyllä jos jollain on tälläistä vastaan, on myös jotain salailtavaa..."rötösherrat ja naiset" kiikkiin!

• NÄIN SE

ladataan netistä ilmainen ohjelma (en mainitse nimeä ettei taas joku suutu ) puhelimen piuha kiinne tai infralla/bluetooth "linjaa" sitten kaikki puhelimen tieto on avoin käytettäväksi, löytyy viestit, numerot, soitetut, vastaanotetut jne... helppoa.

• eukko

Ei meillä tollattisii tartteta..mä oon näyttäny lähes kaikki viestit miehelleni mitä oon eräältä södeltä kundilta saanut :)

• laillisesti

Hommaa uusi pieni känny nimiisi, johon otat
      paikatiedon seurannan operaatorilta laillisesti,
      koska ollet liitymän omistaja.
      Piilota känny kumppanisi matkaan, ja ylläty
      missä hän saattaa päivän aikana ajella.

Ps. muista ladata ja pistää äänetämälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      99
      2683
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1575
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe