Meillä on ennestään kuusi lasta, kaikilla nimessä ensimmäisessä tavussa kaksoisvokaali, ja sellainen aikeissa antaa pikku-Tiitiäisellekin. Isosisarukset:
Reeta 8v
Maaria 6v
Niilo 5v
Lyydia 4v
Nooa 2v
Seela 1v
Nimivaihtoehdot:
Liina
Fiia
Miina
Mikä paras??
Auttakaa valitsemaan kolmesta hyvästä!
19
231
Vastaukset
- tuikituikitähtönen
Miina!
- jenna.
Minäkin kannatan Miinaa:) tässä vielä muutama nimiehdotus:
Riia
Saara
Moona
Moonika
Eeva
Siiri
Eedit
Juulia
Iina
Iisa
Juuli
Liinu
Neea - -ada-
En tykkää Liinasta tai Miinasta niiden merkitysten vuoksi, Fiia on taas liian ulkomainen sisarusten nimiin verrattuna. Aada tai Eevi olisi minun mielestä parempia.
Tässä vielä jotain ehdotuksia:
Aava
Eeva
Iida
Jaana
Kiia
Riia
Teea
Oona
Tiia
Aamu
Daalia
Iisa
Klaara
Moona
Riina
Saara
Tiina- ...
Ihan samaa mieltä. Ja mulla tuli ensimmäisenä mieleen Miinasta ja Liinasta, Stiina. Klaara myös oli mielessä.
Stiina
Briitta
Klaara
Noomi
Eedit
Kaarin
Iiris
Viivi
Veera
Piitu
Piita
- entäs tämä
Miitu
- muunnoksia
Liina -> Aliina, Alliina
Miina -> Almiina - liinaitsekin
Mielestäni Liina on paras noista kolmesta :)
- ___________--
Miina on aivan ihana, vanha suomalainen nimi!
- Seppo Taalasmaa
Riita poikki, voita väliin ja tenavasta Pirkko-Irmeli!
- ehdotelmia.
Liina ja Fiia saattaisivat sopia herkälle ja pikkuruiselle tytölle. Miina topakammalle tytölle. Teillä on u-kirjain vokaaleista hyödyntämättä, joten ehdotan seuraavia:
Ruusu
Tuuli
Tuulia
Juulia
Ruut - Esmeralda
Miina ehdottomasti paras!
- Täti
Noista kolmesta paras on Liina.
Myös Juuli(a), Tuuli(a), Tuula,
Liisa, Roosa, Veera ja Saara olis sopivia. - naxi
Fiia.
- niksu9
Miina!
- liinapa-liina
Liina on ihana nimi! Miinasta sen sijaan tulee mieleen kumara mummo. Fiia on ihan kiva, mutta Frida vielä parempi :)
- Liinapiina-
Pöytäliina, kaulaliina, räkäliina. Jne.
- -SsS
Fiia !
- kiawia
Miina!
- åäh
Fiia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906