Oletko rakentamssa etkä halua maksaa maan siirrosta paljon rahaa ? Tai tiedätkö mitään paikaa tai henkilöä mistä voisi maata saada ?
Ota siis yhteyttä jos pystyt auttamaan nimittäin meille saa tuoda=) [email protected]
Mistä saada täytemaata ???
13
5271
Vastaukset
- Varmaan
Laittaa että mihin päin Suomea olis tarkoitus tuoda,eikö?
- Minttu
Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)
- Stade
Minttu kirjoitti:
Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)
www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.
- Minttu
Stade kirjoitti:
www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.
Olenkin sieltä jo katsonyt mutta ei ollut tarjolla maata=( Naapureilta olemme jo kysyneet ja sekin tuloksetonta=( Jopa kunnalle yritin soittaa jos heillä olisi jotain vinkkejä mutta ei....
- Anonyymi
Akaassa olisi kans tarvetta täytemaalle
- minä
hakuammuntaa ja soittele maansiirtoliikkeitä läpi. Varma tärppi alle kymmenellä soitolla.
- Minttu
Kunnalle olen jo soittanut ja paikalliseen maansiirtoliikkeeseen ha lupasivatkin soitella jos jotain ilmenee...ei kylläkään tunnu tuo puhelin soivan=(
- kamo
Oletko soitellut paikallisille autoilijoille, siis niille yksityisyrittäjille jotka kuorma-autollaan maa-aineksia kuskailevat? He taas tuntevat kaivurikuskit, ja tietävät missä täyttömaata olisi tarjolla. Jos ajoitus on oikea, niin kyllä sitä täyttömaata löytyy. Näin ainakin meillä onnisti.
- Minttu
Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(
- kamo
Minttu kirjoitti:
Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(
Joo, en minäkään näitä kuskeja tuntenut. Keltaiset Sivut vaan käteen ja rohkeasti soittelemaan. Kyllä se jossain kohdin tärppää.
- milo
ainakin eilen kun ajelin Haikalan (klaukkalassa Nurmijärvellä) luki k-kauppaa vastapäätä rakennettavan rivitalotontin pihassa isolla Täytemaata ja känny numero. Meeppä sinne! Nurmijärvellä minäkin...
- Minttu
Suuri kiitos, pitääpä suunnistaa sinne työmatkalla=)
- Minttu
Pitäs saada ihan hiekkamaata eli kantavaa maata ja tuolla oli vain savimaata tarjolla=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983