Oletko rakentamssa etkä halua maksaa maan siirrosta paljon rahaa ? Tai tiedätkö mitään paikaa tai henkilöä mistä voisi maata saada ?
Ota siis yhteyttä jos pystyt auttamaan nimittäin meille saa tuoda=) [email protected]
Mistä saada täytemaata ???
13
5627
Vastaukset
- Varmaan
Laittaa että mihin päin Suomea olis tarkoitus tuoda,eikö?
- Minttu
Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)
- Stade
Minttu kirjoitti:
Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)
www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.
- Minttu
Stade kirjoitti:
www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.
Olenkin sieltä jo katsonyt mutta ei ollut tarjolla maata=( Naapureilta olemme jo kysyneet ja sekin tuloksetonta=( Jopa kunnalle yritin soittaa jos heillä olisi jotain vinkkejä mutta ei....
- Anonyymi
Akaassa olisi kans tarvetta täytemaalle
- minä
hakuammuntaa ja soittele maansiirtoliikkeitä läpi. Varma tärppi alle kymmenellä soitolla.
- Minttu
Kunnalle olen jo soittanut ja paikalliseen maansiirtoliikkeeseen ha lupasivatkin soitella jos jotain ilmenee...ei kylläkään tunnu tuo puhelin soivan=(
- kamo
Oletko soitellut paikallisille autoilijoille, siis niille yksityisyrittäjille jotka kuorma-autollaan maa-aineksia kuskailevat? He taas tuntevat kaivurikuskit, ja tietävät missä täyttömaata olisi tarjolla. Jos ajoitus on oikea, niin kyllä sitä täyttömaata löytyy. Näin ainakin meillä onnisti.
- Minttu
Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(
- kamo
Minttu kirjoitti:
Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(
Joo, en minäkään näitä kuskeja tuntenut. Keltaiset Sivut vaan käteen ja rohkeasti soittelemaan. Kyllä se jossain kohdin tärppää.
- milo
ainakin eilen kun ajelin Haikalan (klaukkalassa Nurmijärvellä) luki k-kauppaa vastapäätä rakennettavan rivitalotontin pihassa isolla Täytemaata ja känny numero. Meeppä sinne! Nurmijärvellä minäkin...
- Minttu
Suuri kiitos, pitääpä suunnistaa sinne työmatkalla=)
- Minttu
Pitäs saada ihan hiekkamaata eli kantavaa maata ja tuolla oli vain savimaata tarjolla=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee773198Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362040Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1671792Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2931320Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki321227Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911170- 1021120
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711080Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074- 271007